• RE: תיוג אתר עולה נקודה?

    @UA תודה על ההערות, יכול להיות שהגזמתי, אם מישהו נפגע אני מבקש את סליחתו (ערכתי את ההודעה).

    @UA אמר בתיוג אתר עולה נקודה?:

    @נטפריס
    אני לא מכיר כ"כ את הצוות של נטפרי, אבל מכיון שאתה חבר בקבוצה של administrators, וגם הניק שלך כולל את השם "נטפרי", מקבלים רושם שאתה קשור להנהלה. תקן אותי אם אני טועה. אבל אני לא מכיר כ"כ כאמור.

    זה נכון לגמרי שאני עובד בנטפרי וממנהלי הפורום, אבל זה לא נותן לי שום זכויות בשם נטפרי מעבר לפעולות הטכניות עליהם אני מופקד. אני לא רשאי למחוק הודעות או משתמשים פה, וכל מה שאני כותב זה על דעתי לחלוטין.

    posted in כללי
  • RE: תיוג אתר עולה נקודה?

    @UA
    מה הכונה מרגיש לא בנח, זה בדיוק הסיבה שאני כותב כי גם אני הרגשתי לא בנח. אנחנו בפורום וכל אחד כותב את דעתו, אני לא מייצג את נטפרי ו/או משתיק מאן דהוא.

    עיקר דעתי, שכשאתה אומר לחברת אוסם למה יש פתאום פחות פסטה בכל חבילה, יש לך זכות טענה. אתה רשאי לכעוס, ולדרוש, שילמת ולא קיבלת.
    כשאתה "כועס" עליה על המחיר הגבוה שהם לוקחים או התחילו לקחת אתה בעצם "דורש" מהם משהו שלא מגיע לך, זהו. בטח שאתה יכול לייעץ להם אבל בשביל זה אתה צריך לבוא בטון של ידיד אוהב.

    אני ככל משתמש אחר פה בפורום, בלי לייצג את דעת נטפרי, לא אוהב את נימת האשמה. האם זה אומר שחברות אחרות לא מקבלות טענות? לא יודע, אני אמחה בכל תוקף גם בקשר אליהם.
    היה לי כבר כזה סיפור: מישהו האשים חברה בפורום חרדי מפורסם, במקרה ההוא זה היה על מחירה היקרים (והם היו יקרים באמת).
    הלקוח המאוכזב כתב דברים קשים נגד החברה (נכון, פה זה ממש לא היה דברים קשים, אבל היה דקות של טון נותן מוסר).
    הוא הזכיר את שמו של הבעלים, וכתב נאצות קשות, והעולה מדבריו היה שהם ראויים לכל גינוי על מחיריהם היקרים.

    כיון שלא הייתה שמה שאלה של הונאה/גזל אלא רק מה החברה צריכה לעשות לפי קנה מידה של "כדאי לה" או "יבינו כמה אתם מחפשים רק את הכסף ויעזבו אותכם" ודברים בסגנון, אני מאוד התקוממתי והתלוננתי להנהלת הפורום שלא לתת במה לאדם לבזות ככה חברה של יהודי שלפי כל הנאצות לא עבר על איסור כל שהוא, ולצערי דברי לא נפלו על אוזן קשבת.

    posted in כללי
  • RE: תיוג אתר עולה נקודה?

    @לביא אני גם הייתי סבור ככה.

    posted in כללי
  • RE: תיוג אתר עולה נקודה?

    @UA וגם @דני אתה שוגים בכוונת דברי.
    כל דברי נכונים גם לחברה עסקית שאוהבת רק כסף לשמה, שעושה מליונים, והמטרה היחידה של אנשיה זה להתעשר.
    דברתי הכל בהנחה זו ולא כתבתי מילה סגנון של עמותה/התנדבות/לשם שמים.

    הקלות בה כל אחד שופט את האחר, שאיננו תחת שיפוטו ואינו בעל דברים שלו, היא קוממה אותי מאוד.
    היה יותר טוב לו היה קשר יותר סימפטי עם הלקוחות וגם היה יותר טוב לו היינו מתפללים בכונה יותר. איך היית מגיב לטענה של שכן שלך על שאינך מאריך בתפילה? אם היית מכיר שהוא מעיר מאהבה, היה עוד מקום לקבל, אבל זכות טענה?

    אני לא מבדיל בין נטפרי לתנובה ואוסם, לא כל מה שאני מצפה זה הופך להיות משהו שמגיע לי, אף אם ראוי לכולי עלמא לבעל החברה לעשות לתת והוא המפסיד הראשי שאיננו עושה כן.

    posted in כללי
  • RE: תיוג אתר עולה נקודה?

    כעת לעצם ההערה:
    עדכון הלקוח (נניח שיה דרך קלה, ואין) מיותר לגמרי.
    אני לא יודע אם אתה יודע מה זה פניות תיוג, אבל לא מדובר באיזה שינוי באפילה שצריך לחפש בחוזים ארוכים. פעם הבאה שהלקוח מבקש תיוג הוא רואה שמתבקש ממנו לתת נקודה. אם הוא לא יודע, סימן שהוא לא שולח פניות לתיוג.
    הרי מי שלא שם לב, לא צריך את זה. ומי ששם לב הנה מתעדכן יופי. המושג עדכון על שינוי מחיר שייך כאשר בתום לב הלקוח ישלם יותר, או יקבל פחות שלא בידיעתו, וזה לא המקרה פה.
    התנצלות. התנצלות כנה משמעה: הרענו לך, לא הייתה לנו ברירה. זה לא נכון. כשמעלים מחירים במכולת לא מתנצלים, כי לא הייתה פה הרעה. היה יותר טוב, עכשיו פחות. התנצלות אירופית לקונית בסגנון של "אתכם הסליחה" כבר שייכים לעניין היח"צ ו"יחסים תקינים" שתיכף אדבר עליהם.
    חוסר יח"צ נכון, מערך היח"צ והדוברות של נטפרי לא מושקע. לכל ארגון יש הזנחה לכלל הנושאים שאינם הנושא הראשי שלו, אז כנראה זה לא הנושא הראשי של נטפרי.

    טכנית, עדכון כזה הוא בכלל לא פשוט. להוציא עדכון בפורום, זה מכסה אחוז קטן מאוד של משתמשים מנסיוננו, וגם מפחיד את רוב המשתמשים שלא יודעים מה מדובר בכלל אבל יש להם תחושה כללית מהעדכון שמחר המחיר עולה.

    posted in כללי
  • RE: תיוג אתר עולה נקודה?

    @WEB-developer סה"כ מדובר בפיצ'ר שנטפרי הוסיפה שיוכלו בקלות לשלוח פנייה על טעות בתיוג, אך היות שזה מכביד על המערכת, דורשים על זה נקודה (מסתבר שלא בגלל חשבון פיננסי, אלא פשוט לסנן בקשות סרק).
    מובן מאד.
    ולכן:

    @magicode אמר בתיוג אתר עולה נקודה?:

    אני לא יודע למה התנצלו.
    אני אישית לא חושב שצריך לעדכן. אפשר לחשוב אחרת ממני אבל ככה אני חושב.

    כנלע"ד.

    posted in כללי
  • RE: התנגשות של וויפרי עם תוכנת הקפאה

    @דני אמר בהתנגשות של וויפרי עם תוכנת הקפאה:

    (לא ידועים לי כללי הפורום, אם זה מותר להעלות משהו ששלחו לי ממערכת הפניות)

    לא קשור לכללי הפורום.
    אתה צריך לשאול את זה ששלח לך...

    posted in כללי
  • RE: התנגשות של וויפרי עם תוכנת הקפאה

    @דני כנראה שקובץ מסוים יעלה באתחול.

    posted in כללי
  • RE: וירוס בגלל נטפרי?

    @המוצלח אמר בוירוס בגלל נטפרי?:

    וירוס בגלל נטפרי?

    נקודה למחשבה, אגב, נטפרי היא פיתרון להרבה וירוסים.
    מכיון שכל וירוס שמנסה ליצור קשר עם אתר מפוקפק כלשהו, כמו למשל וירוס שמנסה להציג פרסומות על המכשיר וכד' - נחסם אוטומטית ע"י נטפרי. (כי אין סיכוי שנטפרי פתחו/אישרו את האתר הזה ביודעין).

    posted in כללי
  • RE: ניתוקים חוזרים ונשנים ב019

    @מעמד אמר בניתוקים חוזרים ונשנים ב019:

    אולי לשלוח מייל ל @הראל-019 שהוא הנציג או המנהל של 019 !
    HAREL@019MOBILE.CO.IL

    הוא כבר לא מתעסק עם הדברים הללו. יש מנהל חדש.
    בכל אופן אפשר לשלוח מייל info@019mobile.co.il

    posted in כללי