וויפרי קצת משתגע אצלי



  • אני לא מחובר לשום רשת מלבד נטפרי,
    ועדיין הוויפרי מידי פעם סוגר לי את החיבור
    וכעת הוא ממש השתגע
    תראו בתמונה
    0_1482249040644_וטוןןטןוטןוטןטוטןוט.png



  • @יהודי-פשוט התמונה לא אומרת הרבה.
    לפעמים הוא מפעיל את עצמו מחדש ומשבית את הישן וכל עוד שאתה לא מעביר את הסמן על האייקון התצוגה לא מתרעננת ונראה כאילו יש 2.

    לעצם העניין, תוריד את הגירסה האחרונה, זה עלול לעזור.
    הפעלת המחשב מחדש גם תעזור.
    בהצלחה



  • @למדן-וידען אמר בוויפרי קצת משתגע אצלי:

    @יהודי-פשוט התמונה לא אומרת הרבה.
    לפעמים הוא מפעיל את עצמו מחדש ומשבית את הישן וכל עוד שאתה לא מעביר את הסמן על האייקון התצוגה לא מתרעננת ונראה כאילו יש 2.

    לעצם העניין, תוריד את הגירסה האחרונה, זה עלול לעזור.
    הפעלת המחשב מחדש גם תעזור.
    בהצלחה

    יש לי את הגירסא האחרונה
    ובמקום לכבות את המחשב אני מנתק את הנטסטיק ומחזיר אותו,
    השאלה שלי התכוונה לשאול למה זה קורה? והאם זה נורמלי?



  • @יהודי-פשוט לנתק את הנסטיק ולהפעיל את המחשב מחדש עושה בהחלט 2 פעולות נפרדות
    הייתי אומר אפילו קצת הפוכות, הפעלת המחשב מחדש, אמורה לפתור בעיות שיכול להיות שניתוק לא מסודר של הסטיק עשה.

    בד"כ הפעלת המחשב מחדש שווה ערך לאיתחול שירות. (זו הסיבה שבד"כ ממליצים להפעיל מחדש, כדי שהשירות יופעל מחדש לאנשים שקשה להם עם הפעלת השירות מחדש לבד)



  • @clickone הבעיה שהתדירות שזה קורה מאוד הרבה
    אם כל הזמן אני ידליק ויכבה, מתי אני יספיק להשתמש?
    וניתוק הנטסטיק והחזרתו בהחלט פותרת את הבעיה ולוקחת הרבה פחות זמן,
    אבל עדיין זה משגע אותי.



  • @יהודי-פשוט

    1. תפעיל את השירות מחדש במקום להפעיל ולכבות את המחשב.
    2. התחושה שלי שעברת את החבילה ויש לך האטה. מה שגורם שלוויפרי קשה לבדוק כל הזמן האם אתה על נטפרי או לא, ולכן הוא חוסם.


  • @clickone אמר בוויפרי קצת משתגע אצלי:

    @יהודי-פשוט

    1. תפעיל את השירות מחדש במקום להפעיל ולכבות את המחשב.
    2. התחושה שלי שעברת את החבילה ויש לך האטה. מה שגורם שלוויפרי קשה לבדוק כל הזמן האם אתה על נטפרי או לא, ולכן הוא חוסם.
    1. רעיון, לא חשבתי.
    2. אני רחוק מלעבור את החבילה
      בכל אופן תודה על הכל


  • @יהודי-פשוט האם הקליטה שלך טובה?
    תנסה לעשות בדיקת מהירות.
    (אני שואל מתחושה, לא מידיעה. אם יש איטיות, והבקשות של וויפרי לשרת לא חוזרות מטעמי איטיות [קליטה, סיום חבילה וכו'] אז וויפרי אמור לחסום באופן טבעי.)
    ד"א, משהו אוי השתנה על המחשב ששלך בימים האחרונים? אולי אנטיוירוס שלא נותן לבקשות לצאת?



  • @clickone הבעיה לא איטיות!
    חסימה כוללת היא הבעיה



  • @יהודי-פשוט
    התוכנה של וויפרי בודקת אם הנכם מחוברים לנטפרי , אם אינכם מחוברים היא חוסמת את הרשת של המחשב כליל,
    לעיתים במידה ויש איטיות זה לא מצליח להתחבר לנטפרי וממילא חוסם את הרשת כליל.
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg





  • @957 אמר בוויפרי קצת משתגע אצלי:

    @יהודי-פשוט
    התוכנה של וויפרי בודקת אם הנכם מחוברים לנטפרי , אם אינכם מחוברים היא חוסמת את הרשת של המחשב כליל,
    לעיתים במידה ויש איטיות זה לא מצליח להתחבר לנטפרי וממילא חוסם את הרשת כליל.
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

    התשובה שהכי מניחה את דעתי.
    זה גם מסתדר לי עם זה שהיה לי שיבוש ביומיים האחרונים.
    תודה רבה





  • וויפרי גם "משתגע" אצלי. כמו אצל @יהודי-פשוט גם אצלי הוא חוסם כל כמה דק' את הגלישה - ובבדיקה ב414.co.il כותב שיש צורך בהתקנה מחדש של התוכנה. העיצות לעיל גם עוזרות אבל קשה לעבוד ככה.
    יש עוד שזה עושה להם בעיות או שזה בעיה ספציפית שלי?





  • @hilel אצלי גם השתגע היום (ב019) [עכשיו באר-אל במשרד הכל תקין]



  • @יהודי-פשוט @clickone זה עדיין קורה לך? לי זה קורה הרבה וזה בטיפול במערכת הפניות ומעניין אותי לדעת אם זה בעיה רחבה יותר או נקודתית אצלי.



  • @hilel ברוך השם לא


התחבר כדי לפרסם תגובה