העברת תכולה של תיבת דואר



  • היום עברתי מנתיב לנטפרי, ובנתיב הודיעו לי שתיבת הדוא"ל שלי עומדת להימחק תוך מספר ימים
    התיבה היא בסיומת enativ.com, והיא בעצם כמו תיבת ג'ימייל.
    השאלה היא איך אני מעביר את כל התכולה לתיבה חדשה של ג'ימייל. ניסיתי ב"ייבוא דואר ואנשי קשר", אך משהו בהגדרות אינו מתאים
    תודה לכל מי שיוכל לעזור!



  • @מבקש
    אני לא מבין במערכת של נתיב, אבל בג'ימייל יש אפשרות של POP עבור כל הדואר, ואם יש את זה גם בנתיב, ודאי תוכל להסתדר.



  • @WWW אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:

    @מבקש
    אבל בג'ימייל יש אפשרות של POP עבור כל הדואר,

    הרחב קצת, זה מעביר את כל המיילים מהעבר או רק לעתיד?



  • צריך להכנס במייל החדש להגדרות ושם להכנס ללשונית "חשבונות וייבוא". להלן הקישור: https://mail.google.com/mail/u/0/#settings/accounts
    צריך ללחוץ שם על ייבא דואר ואנשי קשר ולהמשיך לפי ההוראות
    זה מעביר את כל ההודעות גם מהעבר



  • @ברוך-השם
    גם מהעבר!



  • יש גם אפשרות בתוכנות המיועדים למייל, להגדיר את החשבון הישן בתוכנה ואז התוכנה תוריד את כל המיילים, אח"כ להגדיר חשבון חדש לדוגמא גימייל, ובתוך התוכנה אפשר להעביר את המיילים מכתובת מייל א' לשני, ידוע לי כי ניתן לעשות את זה בThunderbird וב Fossamail אולי גם באוטלוק אבל לא בדקתי.



  • @שלו'
    זה מה שהתכוונתי.



  • @מבקש הכי פשוט זה כמו שכתבו @WWW ו @malo4000 בהגדרות חשבון החדש מגדירים יבוא באמצעות pop ואז גוגל עושה את כל העבודה בלי מאמץ.

    המייל הזה של נתיב זה חשבון גוגל לכל דבר ועניין, וגם אם לא, זה עובד וגוגל שולף אותה גם מחברות אחרות.

    זה גם הצעה לאחד שהתמלא לו כל ה15 GB של גוגל ורוצה למחוק ומצד שני לא לאבד, אז זהו שיטת הגיבוי הכי נוחה ובטוחה, פותח חשבון גוגל חדש מעביר הכל לחדש ואז תוכל למחוק מהישן מה שתרצה...

    אז מהר לפני שנתיב נוקמים בך ומוחקים את החשבון הזה:smiley:



  • @מבקש כמה שידוע לי שמנתיב צריך להעביר כל 1 בנפרד וא''א לעשות ייבא דואר מנתיב לג'ימייל



  • @מבקש אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:

    ניסיתי ב"ייבוא דואר ואנשי קשר", אך משהו בהגדרות אינו מתאים
    תודה לכל מי שיוכל לעזור!

    כמדומני שלקוח מנתיב בעבר עשה את זה כבר ועבד אך לא יכול להבטיח.

    ראשית עליך לגשת חשבון הישן כאן ולאפשר/לסמן שם אפשר POP עבור כל הדואר (כולל דואר שכבר הורד) (לא חשוב אבל אם תרצה תאפשר שם גם את אפשר IMAP) ולחץ על שמור שינויים.

    שלב שני גש לחשבון החדש לכאן ושם תחת קטגוריה בדוק דואר מחשבונות אחרים לחץ שם על הוסף חשבון אימייל ופעל שם לפי הדרישות... עד הסוף ואז המשאיות של גוגל יתחילו בעבודה וכל הסחורה יועבר לחשבון החדש.

    בשאלה אם תרצה לשלוח אימיילים בתור החשבון החדש אז במקרה שלך בחר לא ואז סיום וזהו,

    [חשוב שלא תתבלבל בין החשבונות (בפרט אם תשתמש עם הקישורים דלעיל) שכשאתה עובד בשלב ראשון במייל הישן שתתנתק מהחשבון החדש וכן להיפך בשלב שני שתתנתק מהחשבון הישן]

    עדכן אם עבד לך לטובת הציבור.

    עריכה: יש מקרים שקבצים מסויימים שחשודים בעיני גוגל אז הם לא מוכנים להעבירה לחשבון החדש, אז עקוב אחר השגיאות של גוגל בזה בהמשך.



  • @abc אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:

    @מבקש אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:
    [חשוב שלא תתבלבל בין החשבונות (בפרט אם תשתמש עם הקישורים דלעיל) שכשאתה עובד בשלב ראשון במייל הישן שתתנתק מהחשבון החדש וכן להיפך בשלב שני שתתנתק מהחשבון הישן]

    ניתן להשתמש בגלישה פרטית
    עריכה: הגימייל לא נותן לעושות את ההעברה כששני החשבונות פתוחים, אפילו בגלישה בסתר



  • נבקש מ @מבקש שיעדכן מה נהיה תודה
    הצלחה
    אני לא מבין בכל השיחה הנ"ל אבל אני הייתי פעם משתמש באוטלוק עם החשבון ג'מייל הפשוט
    ולא עבד עד שהגדרתי בג'מייל לאפשר הבטחה מופחתת משהו כזה ואז הגדרתי שיסתכרן כל ההודעות
    אבל זה מעלה את כל המיילים על המחשב כך שזה יקח ג'גות על גבי ג'גות גם גלי"ה וגם מהמחשב
    בהצלחה רבה



  • תודה רבה לכל המסייעים, ול-@abc שנתן הוראות מפורטות.
    ניסיתי את כל מה שנכתב כאן, אך ללא הועיל.
    בניסיון דרך "בדוק דואר מחשבונות אחרים" הוא מציין שגיאה, וזה לשונו (בתרגום מאנגלית): החיבור נסגר על ידי המארח המרוחק: השרת האחר הסתיים הקשר שלנו. אנא פנה אל ספק הדוא"ל האחר לקבלת מידע נוסף
    כמובן שבנתיב הם אומרים שאין להם דרך לעזור לי
    השאלה של כעת, אולי למצער ישנה אפשרות להוריד את כל הקבצים למחשב, כך שאוכל לעיין בהם בעת הצורך?

    שוב תודה לכל המסייעים. מחמם את הלב לראות את הנכונות והרצון המאסיבי לעזור!



  • @מבקש
    אתה יכול להשתמש עם החשבון של נתיב, דרך אאוטלוק?
    ואם לא ניסית, תתקשר כמו תמים לנתיב, ותשאל אותם איך לעשות את זה, ומשם הדרך קצרה.



  • @WWW לצערי כבר נחסמה לי הגישה לתיבה
    התקשרתי וביקשתי שיעזרו לי לחלץ את החומרים שלי, ומישהו שם הבטיח שיראה מה ניתן לעשות



  • @מבקש

    חוקית הם חייבים להשאיר לך את המייל של נתיב פתוח לגישה למשך חצי שנה.

    עמוד על כך בתוקף.



  • @AL לא זוכר איפה ראיתי, כנראה בפרוג, שהם טוענים שהם לא ספקים או לא יודע מה, ושהחוק הזה לא חל עליהם.
    זה נכון?



  • @dLive
    זה אכן נכון, הם חברת תוכנה ולא ספקי אינטרנט ולכן לא חל עליהם שום חוק שעוזר לצרכן.



  • אז תכל'ס מה עושים?
    מישהו יודע אם טכנית יש להם אפשרות להחזיר לי את התיבה?



  • @מבקש לכאורה אין עוד מה לעשות.
    אולי שווה לך להישאר אצלם עוד חודש רק בשביל שיחזירו לך את התיבה, אם היא לא מחוקה או משהו. לנסות אצלם.
    אמרת שמישהו הבטיח לך שהוא יראה מה אפשר לעשות, נקווה לטוב.



  • @מבקש
    תשאל רב ייתכן שמותר לך להבטיח להם שאתה חוזר אליהם, אפי' עם התחייבות, ופשוט לא לקיים את ההבטחה.


התחבר כדי לפרסם תגובה