ניתוקים



  • אנחנו כבר חצי שנה בנטפרי ומרוצים מאוד וממליצים הלאה,
    לאחרונה אנו חווים ניתוקים לא סדירים.
    היום בצהריים משתים עד ארבע בערך הייתי בלי אינטרנט (חלק מהנורות היו מכובות בראוטר)
    למה זה קורה ומה אפשר לעשות?
    תודה רבה



  • @אפרת זה נשמע כמו בעיה חשמלית בראוטר. צרי קשר אילי במייל yishai@isp.net.il



  • @אפרת
    בכל מקרה חשוב להדגיש שבעיות של ניתוקים וכדו' הם בעיות מצד הספק ולא מצד הסינון.
    אם הספק שלך הוא RL הכתובת זה אכן @בן-של-מלך



  • התיאור שהיא מתארת קשור כנראה לראוטר לבעיה חשמלית.



  • @בן-של-מלך
    יתכן שבמקרה הספציפי של @אפרת זוהי אכן בעיה פרטית.
    אך ככלל, הבעיות שהיו בשבועיים האחרונים הגיעו מצד הספק, אמנם לדבריך הן נוצרו בשרתי הסינון, אך עדיין האחריות על השרתים הללו ועל הבעיות הנמצאות בהם מוטלת על הספק אשר קיבל על עצמו לספק את השירות הזה, ואשר זהו השירות עליו הוא מקבל כסף.
    אין כאן ענין של 'לחפש את האשם' ומובן שאלו דברים שבהתהוות ובגדילה ומטבע הדברים זה כך, אך עדיין חשוב להבהיר מנין הבעיה מגיעה ואיפה צריך וניתן לפתור אותה.
    (אגב, אני כבר חוויתי את דעתי בנושא, שחב' RL צריכה לקחת אחריות ולשלוח מייל מסודר לכל הלקוחות, ובכך לטהר את השם הטוב שלהם ושל נטפרי).



  • איני מבינה מאומה מהנאמר כאן.
    מה שאני יודעת-אני צריכה גם את הספק וגם את הסינון(כן דווקא נטפרי!) כך שזה משנה איפה הבעיה רק לענין הפתרון
    בכל מקרה אם זה כבר קרה כאן לעוד אנשים כפי הנאמר
    צריכים ממש ממש מהר לסדר את זה.
    ותודה רבה לבן של מלך שענה לי(אם כי עדיין לא פתר את הבעיה)



  • אם יש בעיה בנורות של הראוטר זה לא קשור לנטפרי !
    כמו שכתבו קודמיי זה או בעיה בחשמל או בספק שלך
    תנסי להדליק את הראוטר מחדש ולבדוק שהחיבורים תקינים אם עדיין לא נפתר ברוב הראוטרים יש חור קטן בצד המכשיר או מאחורה תנסי עם מחט או משהו כזה להכניס בפנים כשתרגישי לחיצה תלחצי 10 שניות זה מאפס את הראוטר, אם גם זה לא עזר תתקשרי לשירות לקוחות כנראה שיש בעיות בקו ( יש מנורה שכתוב עליה DSL אם היא מהבהבת יש בעיות בקו ואת זה יכולים לפתור רק שירות לקוחות



  • @מיכל.-ס אמר בניתוקים:

    אם עדיין לא נפתר ברוב הראוטרים יש חור קטן בצד המכשיר או מאחורה תנסי עם מחט או משהו כזה להכניס בפנים כשתרגישי לחיצה תלחצי 10 שניות זה מאפס את הראוטר

    מי שלא יודע להגדיר חזרה את הראוטר אחרי האיפוס, לא כדאי לו לאפס לפני שמתקשר לשירות לקוחות ומקבל הדרכה מהם מה לעשות.
    (בד"כ ניתן ליכנס לכתובת הזו ולהגדיר את הראוטר בקלי קלות, אך אם תוכנת wifree מותקנת על המחשב לא ניתן ליכנס לכתובת הנ"ל).



  • @ליכט מדוע לא ניתן להיכנס כשתוכנוויפרי מותקנת?



  • @Beni
    כי אם הראוטר לא מוגדר, אזי התוכנה מזהה שהגלישה היא לא דרך נטפרי...
    ( @administrators אולי באמת צריך להחריג את הכתובת הזו).



  • @administrators אכן אני נתקעתי עם ההגדרות, והכתובת הנ"ל נחסמה לי.
    כיוונתי לזכור ולפנות אח"כ אך זה פרח מזכרוני כמובן.. בדיקתכם אם ניתן להחריג את הכתובת הנ"ל.
    תודה


התחבר כדי לפרסם תגובה