למשתמשי 019 עקבו אחר החשבונית



  • כנ"ל

    כשהתקשרתי אליהם, ענו לי שהם יחזרו אלי ויבדקו את זה.

    עבר כבר חודשיים, ואין כלום כי לא היה כלום.



  • @957 אמר בלמשתמשי 019 עקבו אחר החשבונית:

    מי שהצטרף דרכי ויש לו בעיה עם החשבון יכול לפנות אלי במייל.
    ניתן לפנות גם לשירות לקוחות 1800-019-019.

    @yonig20 זאת תקלה שהתרחשה רק בחלק קטן מהמנויים ולכן אי אפשר לזכות את כולם באופן גורף.
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

    לאז שכל אחד יבדוק



  • @derid הבנתי שהיתה בעיה במשתמשי נטפרי, וזו לא מגמה ב019



  • נתבקשתי להעביר, מצו"ב.
    0_1487020296206_‏‏הראל סלע 019.png
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg



  • @957 אמר בלמשתמשי 019 עקבו אחר החשבונית:

    נתבקשתי להעביר, מצו"ב.

    יישר כח, אני כבר פניתי למייל (הראשי לא הפרטי של הראל).
    נראה מתי תגיע התגובה.

    תודה על הטיפול בכל הנושא.



  • עם כל ההתנצלות לדעתי מי שיחכה שיזכו אותו לבד, לא יזוכה
    כדאי ורצוי להתקשר ולהתלונן, ולעקוב שבאמת זיכו אותו



  • איזה מן דבר זה לקבל שש חדשים מכאן ולהבא? ההתחייבות היתה על שש חדשים ראשונים שיחזירו את הכספים שלקחו שלא כדין.



  • דברתי היום עם השירות לקוחות ואמרו שאכן היה להם טעות בגביה וגבו מחיר רגיל בלי מבצע

    דבר ראשון איך שהבנתי גבו מחיר סתמי ללא חישוב מובן, לא מבצע ולא ללא מבצע.
    שבלי מבצע המחיר הוא 79 ש"ח למהירות 40, ו-89 ש"ח למהירות 100 והם גבו סתם מחירים.
    דבר שני מי שרצה חצי שנה ראשונה מהירות 100 ואחרי זה להעביר למהירות 40 ושניהם חצי שנה ראשונה אותו מחיר
    וכעת גבו לו מחיר רגיל על כמה חודשים. ומה זה יעזור לו שמעכשיו חצי שנה יגבו לו 68 ש"ח

    חברה אמורה לכבד את עצמה ולא לשנות את כללי המשחק באמצע המשחק



  • @מ.-פ. אף אחד לא שינתה את כללי המשחק. היה להם טעות ולכן מעכשיו יתנו את ה6 חודשים במחיר המוזל. מי שהתחבר מכאן ולהבא יקבל את זה כרגיל ב6 חודשים הראשונים.
    ולפי החשבוניות שאני ראיתי אז החישוב יצא שהם גבו מחיר רגיל (ללא המבצע).



  • @frize37 אני שמעתי מחבר שגבו לו סתם מחיר
    וחוץ מזה מה הטענה השניה



  • @מ.-פ. מצטער, אבל שתדע שזה לא חינם לעבור אח''כ ל15 מגה



  • @מ.-פ. המחיר משתנה לפי ימים...
    על חודש של 29 ימים גבו לי 83 ש"ח
    וחודש של 30 ימים נגבה 86 ש"ח.
    על חבילה של 100 מגה.



  • @אורי-אטדגי תבדוק באתר שלהם עם זה באמת כך ותראה ש...........



  • @מ.-פ. המחיר ל- 100 מגה באתר הוא 89..



  • @אורי-אטדגי אוקי אם כך הם הגברים שהמחיר באתר הוא לפי 31 יום בחודש ולפי הימים הם מחייבים פחות 3 ש"ח ליום
    כל הכבוד
    אבל עדיין יש לדון בעניין הזיכוי



  • אני ב019 ויש לי שירות מעולה הם עונים תוך כמה שניות ומעולם לא גבו יותר במחיר.
    הלוואי שכל החברות בישראל היו עונים כזה מהר לשירות לקוחות.



  • שלום לכולם
    לקוחות שיש בעיה בתמחור ובגביה, בבקשה לשלוח מייל ל info@019mobile.co.il , ולכתוב את הבעיה אנחנו נתייחס לכל פניה פרטנית, לשמחתי אנחנו לומדים הרבה מהפניות לשיפור השירות, אנחנו מאמינים שלקוח מרוצה מביא לקוח מרוצה, ולקוח לא מרוצה מבריח לקוח מרוצה ולא מרוצה, ולכן אין שום מחשבה לגבות כספים שלא מגיעים לנו.
    כמו שהיה בדף המצורף, מי משמרגיש צורך לפנות אלי המספר שלי 055-991-0003, המייל harel@019mobile.co.il, ומוזמנים להעיר ולהאיר, בתקווה שניתן את השירות הטוב וההוגן שמגיע, ושאנחנו רוצים לתת.
    הראל
    מנהל שירות לקוחות 019



  • @הראל-019 ברוך הבא!!!
    שמחים שאתה כאן!
    לכל השואלים עיינו כאן






התחבר כדי לפרסם תגובה