בקשה להגדרת אמצעי תשלום



  • אני לקוח של נטפרי כבר זמן רב
    החל מהיום, כל הזמן אני מתבקש להגדיר אמצעי תשלום
    לא הבנתי מה הבעיה באמצעי התשלום שכבר מוגדר לי שדרכו השתמשתי עד עכשיו



  • פנה למערכת הפניות לקבלת מענה.



  • @אברהם אתה ב019?
    כי נתקלתי בכמה שעשו להם איפוס קו, ולכן השתנה להם המזהה חיבור.
    עוד משהו, תבדוק אם הכרטיס שלך שהיה מאוקטב לא פג תוקף....



  • @אברהם
    האמצעי תשלום שהגדרת זה אולי העברה בנקאית ?


התחבר כדי לפרסם תגובה