חיבור שע"ם למייצגים בנט פרי



  • האם יש כאן למישהו כאן מידע על חיבור למערכת שע"ם של רשות המיסים יחד עם הסינון של נט פרי.
    לא ידוע לי סיבה שיהיה בעיה אבל עדיף להיות החכם עניו בראשו.



  • @יבקע-כשחר
    שעם דורש קו IPVPN מול רשות המיסים, אם תקח קו של נטפרי זה לא יהיה מחובר מול רשות המיסים,
    הצורה הנפוצה היא להחזיק 2 קווים (רוב המשרדים מחזיקים בלאוו הכי 2 קווים מכיוון שהקו של שעם מספק פחות מ 5 מגה מהירות גלישה), ולהגדיר כך שחיבור לכתובת של שעם יצא דרך הקו IPVPN וחיבור לשאר האינטרנט יצא דרך הקו עם נטפרי,
    בצעתי את זה כבר בכמה מקומות וב"ה הכל עובד כשורה, יש עוד כמה פתרונות אבל פחות טובים ופחות מומלצים,
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg





  • @zvizvi אמר בחיבור שע"ם למייצגים בנט פרי:

    http://wiki.netfree.link/index.php/נטפרי_לרואי_חשבון_ומנהלי_חשבונות

    @957 אולי תוכל לעדכן קצת את הדף.

    את המידע שיש שם אני הכנסתי בעבר, אי חושב שזה טוב ככה ואין צורך להרחיב,
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg



  • אני עובד במשרד שמחובר לנטפרי - 019 ומחובר לשע''ם בלי בעיות.

    אני לא מבין בניהול רשתות, אבל זה עובדה זה עובד בלי בעיות.

    היום בצהריים כשהגלישה של 019 - נטפרי נפלה לחצי שעה בערך, התקשורת לשע''ם המשיך כרגיל.



  • יצמח, מהיכן אתה יודע למה המשרד מחובר? אולי הוא אכן מחובר בשתי קווים -וכפי שכתב 957.
    והא ראיה שכש 019 נפל, השע"ם המשיך לעבוד!
    אולי תברר זאת במשרד -ותעשה חסד עם הבריות.



  • @יצמח-פורקניה
    במשרד של @יצמח-פורקניה יש 2 קווים.
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg



  • נכון

    במשרד שאני עובד יש קו רגיל, וראוטר של שע''ם.



  • סליחה על ההקפצה של נושא ישן, אבל אולי מישהו יוכל לעזור.
    אני רוצה להתחבר למערכת של שע"מ (רשות המיסים) עם נטפרי.
    בעקבות הדיון כאן אליו הופניתי מהויקי, פניתי ל @957 במייל אך לא קבלתי מענה. פניתי במערכת הפניות והפנו אותי לאראל, שם יש לי כרגע חיבור קווי.
    פניתי לאראל במייל ובטלפון ולא קבלתי מענה, או שאמרו שיבררו עם הטכנאי ולא חזרו אלי.
    חיבור לשע"מ דורש קו IPVPN, אין לי מושג מה זה ומה צריך לעשות.
    יש מישהו שעשה את זה וידע למקד אותי למי לפנות או מה אפשר לעשות?



  • @רוח לא יכול להיות!! אין פניה ל @957 שלא נענית. קח טלפון: 0722-773063. עוד לפני שהוא נציג מכירות, הוא שירות לקוחות...



  • @שלום-על-ישראל הצדק אתך.
    היום הוא חזר אלי לאחר שנדנדתי במייל בלי סוף, והתברר שההודעות שלי נכנסו לספאם.
    ולאחר שיריתי בימים האחרונים לכל הכיוונים וטרטרתי את כל נציגי השרות בשרשרת אספקת האינטרנט, הוא היה היחיד שקבלתי ממנו תשובה מעשית.



  • ואם כבר דברנו, גם אראל חזרו אלי בסוף.
    עכשיו נשאר לי רק לחכות לאישור של בזק, ואחר כך לאישור של משרד האוצר, ואחר כך לאישור של חברת "מחקר אלגוריתמים" ואחר כך לתיאום של כולם לצורך התקנה, ואז עלי לחזור ל @957 כדי שיעזור לי לגמור....



  • @רוח אמר בחיבור שע"ם למייצגים בנט פרי:

    "מחקר אלגוריתמים"

    מי זה מה זה ?"מחקר אלגוריתמים"



  • @רוח לצורך מיפוי מידע אם תוכל לשתף, באיזה סוג מקצוע מדובר? רו"ח, חשב שכר, מנהח"ש? בסינון אחר היה אחרת?





  • @ww199ww זו חברה שנותנת שרותים למערכת המחשבים של מס הכנסה.
    מדובר במערכת למייצגים ברשות המיסים, עבור רואי חשבון או יועצי מס, שמאפשרת גישה למידע הקיים במס הכנסה. מאחר והמידע כל כך כל כך כל כך כל כך כל כך סודי, צריך חיבור IPVPN מאובטח, וכאן התחילו הבעיות (ואל תשאל אותי מה זה. אין לי שמץ)
    את חיי האינטרנט שלי התחלתי עם נטפרי. מה זה סינון אחר?



  • @רוח צודק!!! סליחה. כל קו"ח חייב את זה או לא מוכרח? פשוט לדעת שאם מתקשר רו"ח אדע למי להפנות אותו בנט פרי מיד על ההתחלה במקום כל התהליך שלך....



  • @שלום-על-ישראל
    לא ידעתי שגם אתה שייך למערכת נטפרי....



  • @שלום-על-ישראל
    מדובר ברו"ח ומייצגים.
    החיבור מתבצע על ידי קו יעודי שרק דרכו ניתן להתחבר למערכת, דא עקא שבקו הזה אי אפשר להתקין סינון וניתן להשתמש עליו באינטרנט ללא סינון.
    הבעיה הנל קיימת בכל חברות הסינון למעט תוכנת נתיב מאחר והיא לא מסננת את האינטרנט.

    יש פתרון נוסף שאני יכול ליישם אותו מלבד הפתרון הקיים אבל אני מחפש דרך שזה יהיה חוקי.
    ..................
    אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg



  • @ww199ww ממש לא שייך למערכת. תתפלא, אבל בנט פרי "הגייסים" לא ממומנים ע"י נט פרי....



  • לא חייבים את זה אבל קשה מאוד בלי.
    אם תאמר לרואה חשבון שלך שיש לך עיקול על החשבון וייקח לו שבוע לברר למה, תדע שהוא לא מחובר למערכת.
    הכי גרוע, שרשות המיסים מדברת על מערכת חדשה לחלוטין כבר שנתיים, וכל חודש מבטיחים לסיים עם הפילוט עד סוף החודש הבא.
    אין להם קוסמים כמו כאן, וגם לוח שנה אין כנראה, אז המצב נסחב.
    עד שאסיים עם ההתקנה בשיתוף של כל הגורמים שהוזכרו, תעלה לאויר המערכת החדשה ואצטרך לפתוח אשכול חדש....


התחבר כדי לפרסם תגובה