איך מצטרפים לנטפרי?



  • השאלה הכי חמה.
    אנשים לא יודעים איך מצטרפים. נניח שנתקלתי בחתימת מייל של מישהו עם המלצה להתחבר לנטפרי.
    במקרה הגרוע זה יוביל ל"נטפרינדס" שאין בו שום גרפיקה וממש יבריח משתמש מצוי, ובמקרה הטוב לדף הבית של נטפרי שממש לא מובן ממנו איך מצטרפים.
    בהנחה שאני לא מכיר שום מושג, והרגע שמעתי על נטפרי.
    אני צריך לפתוח משתמש, לדבר עם ישי מ-RL, להוריד תעודת אבטחה, להתקין סינכרון לדרייב, והכל בלי שום תמיכה טלפונית.
    במקרה והספק לא יהיה RL (נניח במודם סלולרי - נטסטיק) אני אצטרך להסתדר לבד עם כל התקלות הנפוצות, שממש לא בעיה להסתדר איתן, ברגע שאתה משתמש בפורום.
    אבל משום מה בתודעה של אנשים הפורום מיועד למומחים של נטפרי ולא ל"עמך", אז הם לא טורחים לבדוק אותו. שלא לדבר על "נטפרינדס", שבכלל לא מוכר.
    לכאורה יש צורךבמוקד הצטרפות ותמיכה טלפוני.

    מוזמנים להציע פתרונות.



  • באמת בעיה, הנה מישהו שלח בעקבות החתימה, אם אני יכול לשלוח לו איך להתחבר, ונאלצתי להשיב לו שזה מסובך מלהסביר את זה בהודעה ואני אשמח להסביר לו בע"פ, מקוה שיהיה לזה המשך, אבל אין ספק שזה מעכב. מצד שני איך אני ואתה הגענו לזה?, כי זה היה חשוב לנו להשקיע ולחפש פתרונות, השאלה איך גורמים לאנשים להבין שהפתרון נמצא רק כאן בלי תקציב לפרסומת.



  • @אאאאאא
    גם פרסומת לא תעזור, צריכים למצוא דרך להקל את התהליך.



  • אני חושב וחושב ולא רואה שום פתרון חוץ מ..כסף.



  • @אאאאאא
    קריינא דאיגרתא הוא ליהוי פרוונקא...
    עוד מישהו?



  • הלוואי! איך עושים את זה?



  • אבל לענין, אם יש פה מישהו שיש לו קשר לאדם שיכול לממן שתיים שלוש משכורות חודשיות להצלת הדור (לי לצערי אין), ומצד שני שלא יתערב בשום צורה שהיא בתוכן וישאיר את זה נקי בידים של נטפרי.
    בצורה כזו לא נראה לי שלמנהלים של נטפרי תהיה התנגדות ל הקמת מוקד ולשתף עם זה פעולה.
    אז מי מרים את הכפפה?
    אפשרות שניה בעלות נמוכה יותר, להקים מוקד מתנדבים עם מספר טלפון אחד שמנתב שיחות לכל מתנדב בשעה שנוחה לו, (כמו שיש בכמה בתי הוראה).



  • @אאאאאא
    סוף סוף נתת משהו...
    נשמע רעיון.
    אולי אפשר גם מוקד הצטרפות טלפוני לשעה אחת ביום.



  • @אאאאאא אמר באיך מצטרפים לנטפרי?:

    אפשרות שניה בעלות נמוכה יותר, להקים מוקד מתנדבים עם מספר טלפון אחד שמנתב שיחות לכל מתנדב בשעה שנוחה לו, (כמו שיש בכמה בתי הוראה).

    או אפי' ללא שעה קבועה לכל מתנדב, אלא המוקדן יתן למתקשר לחכות דקה (עם מוסיקה ברקע כמובן:blush:) וישלח מייל לכל המתנדבים מי מוכן עכשיו לעזור, ויעביר את השיחה למי שענה תשובה חיובית.



  • יש את זה כבר מובנה בתוך המענה של נטפרי.
    שהמערכת IVR מודיעה לך שיש שיחה ממתינה, והמתנדב חוזר למספר > ואז המערכת מקשרת את הלקוח עם המתנדב.
    היתרון בזה הוא שאם אתה יכול, אתה פשוט חוזר למספר. אם אתה לא יכול כעת אתה לא חוזר. זה לא תלוי בשעה מסויימת, וגם אם אתה חזרת וחזר במקביל עוד מישהו רק שיחה אחת מקושרת ללקוח

    לדעתי מי שמוכן, שפשוט יפנה לתמיכה של נטפרי ויגיד שהוא מוכן. או שיכתוב כאן....

    אפשר גם להקים קו מיוחד בשביל העניין הזה, קו המתנדבים....



  • אפשר מוקד הודעות בו משאירים מספר טלפון ויחזרו אליו.
    אפשר מוקד אנושי כמו ביפר תקשורת, אפשר מוקד אוטומטי להשארת מספרי טלפון, ואפשר גם כמו שהציעו מספר טלפון שמחייג לכמה מתנדבים ומי שיכול עונה.
    אני חושב שהכי טוב זה מספר טלפון לחזרה, רק שחשוב להקפיד שהחזרה תהיה בהקדם האפשרי בשביל שאנשים לא יחזרו בהם ולהוכיח רצינות.
    אני הכי ממליץ על מוקד שיחזרו אליהם ע"י מתנדבים (או מזכירות בתשלום)



  • סליחה, אבל זה לא נכון לומר שלא עוזרים. גם אצל RL כבר אומרים איך להתחבר. גם אצלי כשמתחברים ב019 אני או שמגיע בעצמי ומחבר אותם או מרחוק או בטלפון (אתמול הייתי אצל מישהו שעתיים (גם לא היה לו NET וגם היה לו דפדפן ישן, והכל זה זמן במחשב ישן נושן)) זה חלק מהתנדבות שלי כדי שאנשים יהיה להם אינטרנט כשר 99.9%
    ואגב, אצלי לא מתקשים אנשים רק להתחבר דרך 019. גם אצל RL הרבה אנשים מתקשים ואני שולח ישר במייל לישי מס' טלפון שיחזור אליהם וכבר אומר לו רקע על האיש (אם יש לו נתיב על המחשב וכו').
    ב019 זה יותר מורכב בגלל הנסטיקים, שיש להגדיר אותם. אבל בסה''כ מישהו שיש לו מייל יודע דבר אחד או שתים מחשב. ומיד כפותחים את האינטרנט של נטפרי אוטומתית נפתח בדיקה האם יש תעודה ואח''כ עושים חשבון וכו'. אין כזה דבר בשום ספק שהכל הולך לפי שלבים ומוסבר יפה.
    לגבי 019 כבר כתבתי פוסט והסברתי שם http://wiki.netfree.link/index.php/משתמש:Frize37



  • אפשרות נוספת מצד המערכת (אני מקווה שזה לא נשמע מופרך) :
    לחבר את תעודת האבטחה, סינכרון הדרייב, תוסף כרטיסיה ו-WiFree בקובץ אחד.
    המשתמש יוריד אותו, יפתח התקנה. יפוע חלון שיסביר למשתמש את תהליך ההתקנה, שיהיה כזה:
    הקובץ יתקין תעודת אבטחה, ישאל אם המשתמש רוצה סינכרון בדרייב (תוך הסבר קצר לקטע של האבטחה עם קישור ל"נטפרינדס"), יתקין את תוסף האבטחה שבברירת מחדל יהיה כבוי, ואת ה-WiFree.
    את הויפרי אפשר יהיה שלא להתקין מיידית אלא "הזכר לי בעוד שבוע". כמובן תהיה אפשרות להפעיל אותה ידנית בתוך השבוע.
    דברים נוספים שהקובץ יכלול הם: פתיחת חשבון משתמש + פתיחת משתמש בפורום, ופתיחת הדפדפן בדף התרומות של נטפרי לקניית נקודות.
    מופרע?
    או שגאוני נטפרי כבר חשבו על זה, וזה רק עניין של זמן (גם אם הרבה) עד שזה יהפוך למציאות?

    בסיס הרעיון הוא לצמצם את מספר הפעולות שצריך לעשות.
    קצת הגזמתי אולי, אבל לכאורה אין בעיה לאחד את תעודת האבטחה עם הסינכרון בדרייב (אופציונלי - לפי בחירת המשתמש) ואפילו עם הויפרי (למרות שיצטרכו לעדכן את הגרסאות...).



  • @dLive זה רעיון לא רע בכלל. אבל בסה''כ לא צריך להגזים. הכל כתוב בעברית וברור שלב אחרי שלב. אולי מה שחסר זה בהתקנת התעודה הוא ידע לבד אם איזה דפדפן אני עובד, כי אתמול נתקלתי עם לקוח הרבה זמן כי היה לו פירפוקס, ולא הצלחתי להתקין עד שלבסוף בנטפדרנס מצאתי את הפתרון



  • למה הלשונית של 'התחברות לנטפרי' נחשבת כקשה להבנה ?
    לי זה הלך יחסית בקלות, אולי כי לפני המעבר יצרתי קשר במייל בכדי לברר פרטים.



  • @frize37
    אולי באמת הפתךון הוא יותר בסוכנים שיחברו אנשים, כמוך.סוג של תמיכה.
    במקום לפנות לחברות עצמן יפנו לסוכנים שיקבלו רווח על הצטרפויות, והם יחברו את המשתמשים.



  • @ayys613 אמר באיך מצטרפים לנטפרי?:

    למה הלשונית של 'התחברות לנטפרי' נחשבת כקשה להבנה ?
    לי זה הלך יחסית בקלות, אולי כי לפני המעבר יצרתי קשר במייל בכדי לברר פרטים.

    אשריך, אבל יש הרבה שלא מסתדרים.
    יש הבדל מאד גדול בין צורת הפעולה של נטפרי לעומת חברות הסינון האחרות.
    אנשים שרוצים להתחבר בדר"כ לא נתקלים בשום קושי. להיפך, הנציגים קופצים עליהם, ותוך זמן קצר מסדרים להם הכל.
    בנטפרי צריך לפנות לספק (שהוא לא המסנן כמו אצל אחרים), צריך לפנות לנטפרי (פתיחת חשבון משתמש), צריך לחפש לבד עזרה לתקלות וכו'.
    יש הרבה שלא מסתדרים.



  • @dLive נכון מאוד, זה הרבה יותר פרקטי. כי אני כסוכן רואה את זה מול העיינים. לפעמים בטלפון א''א לטפל כי האיש שמאחורי הטלפון לא יודע כלום מחשבים ולא יבין כלום מה אומרים לו. הייתי אצל מישהו שבאמת לא ידע כלום. וגם אחרי שסידרתי הכל עם הנסטיק ישבתי איתו והסברתי לו את המייל ועוד כמה דברים. ככה זה אשרינו שיש כאלה אנשים שלא יודעים כלום.....



  • @frize37
    גם אני הייתי כזה עד שנכנסתי לנטפרי (כמה חודשים), בפורום ז"ל קיבלתי ים של ידע...



  • @dLive אמר

    יש הרבה שלא מסתדרים.

    צודק לא הוגן מצידי לחשוב על החוויה בצורה שבה אני עברתי.
    כשאני חושב על ההבהרה שלך, באמת יש את השלבים האלה שיכולים להקשות על אנשים.
    אבל עדיין גם השלבים שצריך לעבור מפורטים בצורה יפה בלשונית המדוברת.



  • @dLive אבל הרעיון שלך מצויין. יש לקדם אותו. רק שהאמת הוא שאצל RL לא יודע אם זה ילך כי הם לא צריכים סוכנים, שונה הוא 019 שעובדים רק עם סוכנים כי היא לא חברה ממש קטנה.
    אולי בהמשך כשנטפרי יעלה כסף יחלו לעשות את זה ולשלם לסוכנים כסף ושלא יהיו רק סוכני מכירות אלא סוכן עד שאינטרנט עובד


התחבר כדי לפרסם תגובה