עזרה דחופה - נטסטיק



  • נטסטיק ZTE MF823D

    אני במבוכה גדולה מהענין - סליחה על הפירוט הארוך, כל פרט עשוי להועיל, ואודה מאוד למי שיעזור לי.

    החל משעות הצהריים וללא משהו מקדים מיוחד, הנטסטיק הפסיק לעבוד לי.
    2 דק' קודם עוד גלשתי איתו, ולאחר שסיימתי הוצאתי אותו מה -USB, ואחרי כמה דקות באתי לחבר שוב, ומאז הוא לא מגיב.
    ראשית יצרתי קשר עם 019 שהם אמרו שאין אצלם שום רמז לבעיה, עשו איפוס רשת. לא נגמרה לי החבילה.
    הסרתי את התוכנה של הנטסטיק, הפעלתי את המחשב, התקנתי שוב, וכלום.
    עשיתי שחזור מערכת, כלום.
    יצרתי קשר עם נטפרי, יש לציין לשבח גדול את המהירות שקיבלתי שיחה חוזרת מ @magicode.
    המסקנה שהוא הגיע אליה שאין שום בעיה מצד נטפרי.
    ההוכחה לכך שכניסה לתוכנה של הנטסטיק כותבת לי אין חיבור וכו', בו בזמן שדף זה אמור לעבוד עם או בלי קשר לרשת.
    יצרתי קשר עם @frize37, ועל אף סבלנותו הרבה [תודה @frize37] לא פתרנו את הענין, סיכמנו להמשיך לדבר ואולי להיפגש אך סיבות טכניות שלי לא מאפשרות לעת עתה להגיע לזה.

    עתה בשעות הערב לקחתי מחבר נטסיק אחר אותו הדגם, ועובד לי הכל בסדר.
    הסים שלי גם עובד אצלו, אך הסים שלו לא עובד אצלי.

    יש לציין משהו נוסף ומעניין.
    הנטסטיק שלי היה מוגדר על גלישה בדור 4, ואילו של החבר אני גולש רק על דור 3 [אף עם, ולא ניתן לשנות אותו משום מה.

    עוד נקודה שאני חושב שראוי לציין, לחיצה על התוכנה של הנטסטיק לא מביאה לי כלום כשאין נטסטיק מחובר, למרות שכן היה אמור להיות שהדף יפתח בלי קשר לחיבור, אם אני מחבר את שלי עדיין כלום, אם אני מחבר את של החבר זה כן מגיע לדף של התוכנה.

    בקיצור, אני במבוכה גדולה, ההרגשה שלי אומרת שנדפק משהו לנטסטיק, אך זה עדיין לא מסביר למה אין לי את הדף של התוכנה, וגם לא מסביר למה הדף של הבדיקה 414 וכו' לא עולה לי, שהרי גם הוא אינו קשור לרשת פעילה בדוקא [כך ע"פ נציגי 019, לא יודע אם זה נכון].

    תודה לכל מי שאפילו ינסה לעזור.



  • @יהודי-פשוט אמר בעזרה דחופה - נטסטיק:

    נטסטיק ZTE MF823D

    אני במבוכה גדולה מהענין - סליחה על הפירוט הארוך, כל פרט עשוי להועיל, ואודה מאוד למי שיעזור לי.

    החל משעות הצהריים וללא משהו מקדים מיוחד, הנטסטיק הפסיק לעבוד לי.
    2 דק' קודם עוד גלשתי איתו, ולאחר שסיימתי הוצאתי אותו מה -USB, ואחרי כמה דקות באתי לחבר שוב, ומאז הוא לא מגיב.
    ראשית יצרתי קשר עם 019 שהם אמרו שאין אצלם שום רמז לבעיה, עשו איפוס רשת.
    הסרתי את התוכנה של הנטסטיק, הפעלתי את המחשב, התקנתי שוב, וכלום.
    עשיתי שחזור מערכת, כלום.
    יצרתי קשר עם נטפרי, יש לציין לשבח גדול את המהירות שקיבלתי שיחה חוזרת מ @magicode.
    המסקנה שהוא הגיע אליה שאין שום בעיה מצד נטפרי.
    ההוכחה לכך שכניסה לתוכנה של הנטסטיק כותבת לי אין חיבור וכו', בו בזמן שדף זה אמור לעבוד עם או בלי קשר לרשת.
    יצרתי קשר עם @frize37, ועל אף סבלנותו הרבה [תודה @frize37] לא פתרנו את הענין, סיכמנו להמשיך לדבר ואולי להיפגש אך סיבות טכניות שלי לא מאפשרות לעת עתה להגיע לזה.

    עתה בשעות הערב לקחתי מחבר נטסיק אחר אותו הדגם, ועובד לי הכל בסדר.

    יש לציין משהו נוסף ומעניין.
    הנטסטיק שלי היה מוגדר על גלישה בדור 4, ואילו של החבר אני גולש רק על דור 3, ולא ניתן לשנות אותו משום מה.

    עוד נקודה שאני חושב שראוי לציין, לחיצה על התוכנה של הנטסטיק לא מביאה לי כלום כשאין נטסטיק מחובר, למרות שכן היה אמור להיות שהדף יפתח בלי קשר לחיבור, אם אני מחבר את שלי עדיין כלום, אם אני מחבר את של החבר זה כן מגיע לדף של התוכנה.

    בקיצור, אני במבוכה גדולה, ההרגשה שלי אומרת שנדפק משהו לנטסטיק, אך זה עדיין לא מסביר למה אין לי את הדף של התוכנה, וגם לא מסביר למה הדף של הבדיקה 414 וכו' לא עולה לי, שהרי גם הוא אינו קשור לרשת פעילה בדוקא [כך ע"פ נציגי 019, לא יודע אם זה נכון].

    תודה לכל מי שאפילו ינסה לעזור.

    למה לא לנסות את הנטסטיק עם הוא פועל עם כרטיס אחר (אולי אפילו של מכשיר פלאפון)
    אם אכן הבעיה איננה בנטסטיק כדאי לברר אם לא נגמרה חבילת הגלישה, אם כן אפשר להגדיר חריגה מול החברה בתשלום סביר מאוד יתכן שהנציג לא שם לב לזה. בהצלחה



  • @משה-לוי מנסיון שלי גם אם נגמרה החבילה לדף של הנטסטיק זה אמור להגיע ושם הוא אומר שיש איזה בעיה עם הפרופיל שזה אומר שנגמרה החבילה



  • למה לא לנסות את הנטסטיק עם הוא פועל עם כרטיס אחר (אולי אפילו של מכשיר פלאפון)

    ניסתי, לקחתי את הסים של הנטסיק שכן עובד וחיברתי אותו אצלי, וזה לא עוזר.

    אם אכן הבעיה איננה בנטסטיק כדאי לברר אם לא נגמרה חבילת הגלישה, אם כן אפשר להגדיר חריגה מול החברה בתשלום סביר מאוד יתכן שהנציג לא שם לב לזה. בהצלחה

    צודק, שכחתי לציין זאת במפורש, למרות שאמרתי ש019 אמרו לי שהם לא רואים שום בעיה, ובכן לא נגמרה לי החבילה.

    תודה



  • הנה לך הוכחה שהבעיה בנט סטיק, וכעת אולי כדאי להתקין מחדש את הדריבר שלו או לנסות להתחבר דרך מערכת ההפעלה (להגדיר פרופיל חדש לחיבור בחיוג אם יש צורך אפרט יותר)



  • @משה-לוי ברור שמשהו השתבש עם הנטסטיק השאלה אם הוא בר תיקון.
    אם יש לך רעיון אם תוכל לפרט, זה יעזור לי.



  • @יהודי-פשוט אולי עשית אבל לא כתבת, לחבר את הנטסטיק למחשב אחר ולהתקין את התוכנה שלו ולראות אם עובד.



  • @5566NEWbrs
    האמת שחיברתי אותו למחשב אחר, אבל לא התקנתי שם את התוכנה, רק רציתי לראות אם יש שינוי באור האדום,
    יתכן והייתי צריך להתקין את התוכנה, אבל בעבר על אותו מחשב חיברתי את הנטסטיק הנ"ל והוא עבד גם ללא התקנת התוכנה.

    תודה



  • @יהודי-פשוט
    בהמשך להודעות, האם האור היה בצבע אדום או ירוק?
    והאם ייתכן שנטסטיק קיבל מכה כמו בכניסה של היו אסבי usb

    וכמו שזה נשמע בעיה בנטסטיק



  • @ww199ww האור כל הזמן אדום



  • @יהודי-פשוט תדבר איתי בטלפון עוד הפעם..... חשוב לי להבין מה קרה מאז שדיברנו......... (לא זוכר מה המספר שלך)



  • @frize37 תענה לי בצא'ט בבקשה



  • @frize37 שלחתי לך את המספר במייל, תודה.


התחבר כדי לפרסם תגובה