מה קרה...?



  • @administrators
    אני מעלה את הנושא הזה כאן בפורום
    כי נראה לי שמשהו קרה לאחרונה
    עד עכשיו כמעט לא נתקלתי בתמונות בעיתיות
    ולאחרונה אני נתקל בלא מעט תמונות בעיותיות
    ראיתי שגם עוד אנשים העלו את הענין הזה כאן בפורום

    האם זה לחץ או עומס שנוצר על הבודקות??
    או שהן מרשות לעצמן לפספס תמונות?
    (אני מאמין שזה לא בידיעת צוות נטפרי)
    איך יתכן שיש לא מעט תמונות שמצליחות לעבור בדיקה?
    מדובר בתמונות שבקלות מבינים שאינן מתאימות





  • @גלינג @123 במקרה כזה הכי מהר ויעיל לדווח בלשונית פנל הניהול, זה גם הכי מהר וגם לא מצריך נקודה, [גם במערכת הפניות לא צריך, אבל דרך כאן זה מקבל סיווג אוטמטי גבוה גבוה ועוקף את כל הפניות].
    מצורף תמונה של דיווח שקיבל אוטמטי 5 נקודות
    0_1493627598230_1111111.png



  • @יהודי-פשוט @123 כוונתי שמקומם של דיווחים על המערכת ב...מערכת.



  • למיטב הבנתי ישנם מקומות שהתמונות מאוחסנות באופן שונה מהרגיל ולכן ישנם פיספוסים



  • @משה-זוכמיר זה לא סיבה לפספוס אלא סיבה לאי בדיקה, שמצריכה בדיקה פרטנית, בד"כ תמונות של כתבות עם הרבה מלל וכדו'.

    ציטוט מהויקי:

    הרבה פעמים התמונות של אתר מסויים לא מאוחסנים באותו אתר, לפעמים מדובר בתת-כתובת של האתר כגון cdn1.example.co.il ולפעמים מדובר באתר ייעודי כגון CloudFlare.
    במקרה שאותו תת-אתר או אתר ייעודי לא נבדק או שהם חסומים לפי חשבונכם התמונות לא יישלחו לבדיקה.
    יש שני דרכים לזהות שהתמונות לא נשלחו לבדיקה:
    התמונות אלו מטושטשות 33 במקום 55
    לא מופיע שום כיתוב במרכזם נשלח לבדיקה
    לא נבדק
    כאשר אתם נתקלים במקרה כזה תוכלו לשלוח פניה דרך מערכת הפניות (אין צורך בנקודות) ויטפלו בזה. (אין לשלוח פניות לגבי תמונות גוגל).
    שימו לב: לפעמים ישנם אתרים המכילים תמונות שהתוכן שלהן צריך לעבור בדיקה כגון צילומי עיתונות וכדו' (ואת זה כמובן הגויים לא יכולים לעשות) ולכן הם נפתחים בלי התמונות.



  • צודק חשבתי לכתוב כך

    רק התכונתי לפספוס בדיקה באתר מסוים שצריך על כל תמונה שליחת פניה

    וכן עשיתי באתר מסוים



  • @123 @baruch כתב פה

    אם יש משהו שנראה לכם איזורים שלמים של בעיות או שבודקת מתרשלת כדו', יש לפנות למערכת הפניות.


התחבר כדי לפרסם תגובה