חומה ודעת - פרק י"א


  • בודקים ותומכים

    קישור נוח לקריאה: 0_1494887698884_חומה ודעת פרק יא.pdf

    0_1494887708590_חומה ודעת פרק יא.png



  • @baruch
    מעניין איפה אאוטנט נעלמו?
    ואולי גילוי נאות בין הקשר של נטפרי למוקד לייעוץ?



  • @ww199ww אמר בחומה ודעת - פרק י"א:

    @baruch
    מעניין איפה אאוטנט נעלמו?
    ואולי גילוי נאות בין הקשר של נטפרי למוקד לייעוץ?

    מוקדי ניתוק זה לא אאוטנט?



  • @baruch
    ועוד שאלה...האם יש אחריות?



  • @ww199ww עד כמה שאני הבנתי, אין אחריות, כי הם סך הכל מתנדבים לעזור לך להינצל.

    השאלה הקודמת לגבי הקשר בין מוקד הייעוץ לנטפרי העלתה חיוך על שפתי.
    כשנטפרי כותבת "נטפרי מפוקחת באופן הדוק ושוטף על ידי וועדת הרבנים לביצור חומות הדת" לא מתכוונים שהם הסכימו בכללי שנטפרי זה דבר טוב, אלא שיש נציגים בקשר מתמיד.
    עכשיו תחשוב מי יכול להיות הנציג, ומי מעלה חומרים שקשורים אליהם, באיכות ובזמנים של "עוד לפני ההדפסה". או שתחכה לתשובה מ@baruch ... :grin:



  • כנציג אאוטנט, מצחיק אותי תמיד שאחרי הניתוק הפיזי, כל דבר שיקרה למחשב יהיה תמיד קשור לניתוק, וגם אם אחרי חצי שנה יש לו איזו בעיה, מיד תולים את זה בניתוק.

    לנציגים של אאוטנט יש הרבה ניסיון, ואפי' אם לא היו עוברים הכשרה, עצם ההתעסקות במאות מאות מחשבים מקנה ניסיון גדול. וחוץ מזה מעבירים הכשרה.
    מי שבאמת דואג על המחשב שלו, יכול לברר אצל הנציג עצמו אם הוא חדש בעסק או עם ניסיון. באאוטנט לא משאירים נציגים ששוברים מחשבים, אם הוא כבר תקופה בפנים זה אומר שהוא מוצלח!

    וכמובן שיש גם את תכנות החסימה שבשביל זה לא צריך מומחיות, פשוט מתקינים וזהו, התכנה עושה הכל.



  • @שואף
    אשמח לנהל דיאלוג דיון בעניין השאלה והנושא הזה האם זה אפשרי כאן במקום זה?



  • למה לא, בשמחה!



  • @שואף

    שיהיה כתוב כדלהלן שהולכים לפתוח את המחשב להוציא כרטיס רשת וכן להתקין תוכנה שאחרי זה אי אפשר לפתוח שום דבר גם לא אוקיימייל לדוגמא וגם אי אפשר להסיר לבד אלא בתשלום



  • @ww199ww במקרה הזדמן לי אמש לעבור ליד תחנה של אאוטנט, יש על הדלת מודעה מפורטת בדיוק מה עושים וגם על הסיכון שיש חנויות שלא יכבדו את האחריות ועל פי חוק הם יהיו צודקים.



  • @6262
    טוב כנראה שאני מעודכן לפעם.
    סליחה


  • בודקים ותומכים

    אני מקווה שעד לסוף שבוע, אני אעלה לכאן תשובות לכל השאלות.



  • @ww199ww אני חושב שזה לא כ"כ אחראי לעלות את השאלה הזו בדיוק לפני שבוע הניתוק.
    שאלה כזו עלולה ליצור רתיעה מהמתנתקים הפוטנציאלים ולכן לענ"ד אין מקומה בפורום ציבורי.



  • @ww199ww אאוטנט לא נעלמו, הניתוקים המרוכזים מתבצעים ע"י הנציגים המקצועיים של אאוטנט.
    יש אחריות על כל תקלה שקורה בעקבות או בזמן הניתוק כמובן שזה לא אחריות כוללת על המחשב לתקלות שנוצרו לפני /אחרי הטיפול וכפי שציין @שואף ישנם מקרים שאנשים באים עם מחשבים תקולים ובלתי מתוחזקים ואח"כ טוענים לבעיות שנוצרו בעקבות הטיפול (אגב אי פעם בדקת האם במחשב הנייד שלך או במצלמה שלך חסרים ברגים וכמה? -עוד משהו שנציג צריך לשים לב לפני הפתיחה)
    יש לאאוטנט מעבדה מקצועית לטיפול בתקלות הספורות שמתרחשות.
    בדרך כלל הנציגים מסבירים מה הולכים לעשות.



  • להתייעץ זה לא חיסרון ולא מראה על חוסר מקצועיות כלל.
    זה בסה"כ מראה על ריבוי הדגמים של המכשירים הקיימים בשוק.
    וכידוע לפתוח ולסגור לא זה מה שעושה את הבעיות אלא ניתוק בטעות דברים שלא קשורים וכדו' כל עוד שהוא לא התייעץ על זה זה בסדר.


  • בודקים ותומכים

    תשובות לשאלות שנשאלו, ניתן לקבל כאן: 0_1495048293875_היו נכונים.pdf



  • @baruch יפה
    ובל"נ שאלות חופרות נשאל אחרי שבוע הניתוק



  • @baruch אמר בחומה ודעת - פרק י"א:

    תשובות לשאלות שנשאלו, ניתן לקבל כאן: 0_1495048293875_היו נכונים.pdf

    זה נכתב בעקבות השאלות כאן?



  • @baruch
    כה לחי!
    זכות הרבים תלויה בך, עשיתם צעד חכם שהשקעתם בפרסומת עם מידע ברור ומדויק וחבל שעד היום זה לא היה כך, אני מכיר הרבה אנשים שלא ניתקו בגלל שפחדו מאנטי וירוס ועדכוני ווינדוס, עכשיו בעקבות המודעה והמידע המדויק אני מצפה לזרימה של אנשים,

    כדאי גם לעדכן במידע את הנציגים שמנתקים, שמעתי לא פעם מנציגים שא"א לעדכן אחרי התקנת התכנה וזה הרתיע אנשים וחבל,



  • @מן-המודיעין אני חושב שבדיוק מהסיבות שהזכרת שינו את ההנחיות ומאפשרים גם את התקנת התוכנה הקודמת.



  • @גלינג דוקא התוכנה שמאפשרת עדכוני אנטי וירוס היא תוכנה ישנה שבד"כ לא משתמשים בה.
    וברור שעדיף לוותר על העדכונים ולהתמגן באמצעות התוכנה היותר עדכנית, מה גם שמחשב שאינו מחובר לרשת לא נצרך כ"כ לעדכוני הוירוסים.


התחבר כדי לפרסם תגובה