מערכת הפניות



  • שלחתי היום משהו לבדיקה וכבר עבר יותר משמונה שעות ואין מענה.
    יש היום משהו מיוחד?



  • מה מספר פנייה? עם כמה נקודות שלחת?



  • @shraga
    מספר הפניה: #134100
    עם נקודה אחת.



  • כששולחים הודעה נוספת באותה פנייה היא נדחקת אחורה, הפניות מסודרות לפי התאריך והשעה של ההודעה האחרונה, כשפניות ישנות יותר ממוקמות למעלה והחדשות יותר בתחתית הרשימה, כששלחת סרטון לבדיקה לפני 9 שעות, זה לכאורה היה אמור כבר להיבדק, זה שכתבת לפני 3 שעות "מה קורה" גרם לזה להידחק אחורה, אז פעם הבאה עדיף לא להגיב



  • @shraga
    תודה רבה על ההסבר.:thumbsup:



  • @shraga
    תוך כמה זמן פניה עם נקודה אמורה להיבדק?


  • בודקים ותומכים

    אין לזה זמן קבוע.
    תלוי בעומס על מערכת הפניות.



  • אין זמן מוגדר, תלוי בעומס הפניות במערכת



  • @shraga אמר במערכת הפניות:

    כששולחים הודעה נוספת באותה פנייה היא נדחקת אחורה, הפניות מסודרות לפי התאריך והשעה של ההודעה האחרונה, כשפניות ישנות יותר ממוקמות למעלה והחדשות יותר בתחתית הרשימה, כששלחת סרטון לבדיקה לפני 9 שעות, זה לכאורה היה אמור כבר להיבדק, זה שכתבת לפני 3 שעות "מה קורה" גרם לזה להידחק אחורה, אז פעם הבאה עדיף לא להגיב

    אז מה עושים פעם הבאה?



  • @ww199ww כתבתי, לא להגיב אלא להמתין בסבלנות, התגובות האלו לא מוסיפות כלום, אלא רק גורעות



  • @shraga למה אין לך תגית בודקים?
    לא היכרתיך כיושב בפנים..

    אשריך



  • @למדן-וידען אמר במערכת הפניות:

    @shraga למה אין לך תגית בודקים?
    לא היכרתיך כיושב בפנים..

    אשריך

    אני לא יושב בפנים, אני תומך מבחוץ...
    אני לא מתעקש על תויות כזו וגם לא מעונין בה, כי זה יגרום לי לחשוב פעמיים ושלוש על כל מילה שיוצאת תחת מקלדתי



  • @shraga הלוואי עלי..
    אגב, תמיד צריך לשקול את המילים פעמיים שלוש..



  • @shraga אמר במערכת הפניות:

    כששולחים הודעה נוספת באותה פנייה היא נדחקת אחורה, הפניות מסודרות לפי התאריך והשעה של ההודעה האחרונה, כשפניות ישנות יותר ממוקמות למעלה והחדשות יותר בתחתית הרשימה, כששלחת סרטון לבדיקה לפני 9 שעות, זה לכאורה היה אמור כבר להיבדק, זה שכתבת לפני 3 שעות "מה קורה" גרם לזה להידחק אחורה, אז פעם הבאה עדיף לא להגיב

    אולי באמת צריך לתקן שזה לא יהיה כך
    זו טעות שהרבה טועים בה לתומם



  • @מיסטר-מ מניסיון.. בין חצי דקה לשלושה ימים וכנ"ל.



  • @למדן-וידען עם התוית הזו זה יהיה 4 ו5 פעמים...
    @מחצלת-של-קנים אני גם חושב כך, תנסו להשפיע על @magicode שיסדר את זה...



  • @למדן-וידען כבר הייתה לך פעם תווית, לא ידעתי שאתה מתגעגע אליה... :stuck_out_tongue_winking_eye:



  • @dLive כן, לכן כתבתי שצריך לשקול פעמיים שלוש..
    אחרי הכל על זה יש לי בלעדיות..



  • דווקא במקרה הזה אני מסכים עם @magicode
    אני חושב שזה לא הוגן כלפי שאר המשתמשים וזה גם לא עוזר להפעיל לחץ על פניה לאחר שהיא נשלחה.
    כל אחד ששולח צריך לדעת שלפעמים יש לחץ במערכת וזה גם יכול לקחת זמן. ואם זה באמת דחוף אז ניתן לשים יותר מנקודה אחת ואז זה מתקדם לראש הרשימה ובאמת אותו אדם יקבל שירות פרימיום.
    מה שכן לדעתי ניתן לשנות זה לאפשר להוסיף נקודות אחרי השליחה. ואז אתה לא רק מראה שזה דחוף לך אלא אתה גם משלם על זה בנקודות...
    אולי באמת צריך להוסיף על כל הפניות לאחר השליחה את המשפט הזה.
    הפניות נענות לפי סדר הופעתם במערכת. במקרה של הוספת תגובה הפניה יורדת לסוף הרשימה.
    וכך אנשים לא יטעו ויכתבו שוב.



  • @mosh115 לא תמיד המטרה היא להפעיל לחץ, לפעמים קולטים שאולי כדאי לצרף הקלטה שתעזור, לפעמים מוצאים את אותה הבעיה בעוד דף וכדו'..
    אני גם לא מבין איזה לחץ זה בא להוסיף, כי אף אחד לא חושב שבתגובה נוספת זה יוקפץ לראש הרשימה... פשוט שישאר איפה שהוא רק עם עוד כמה הודעות משורשרות, למי זה מפריע?

    מה שנכון זה הנקודה שיהיה ניתן להוסיף נקודות, זה דובר כבר בעבר ואף רשום ברשימת ההצעות בפורום.



  • מה יעשה אדם שהפניה שלו סווגה כ'בעיה סבוכה' וכבר למעלה משבועיים אין תגובה והוא מריך דחוף את הפתרון ? איך ינדנד ?
    בפרט כשזה מדובר בישיבה וזה 'צורכי רבים' ?
    @magicode


התחבר כדי לפרסם תגובה