019 - הצליחו לבלבל אותי



  • קטע מוזר ב019 - נטסטיק
    נגמרה לי החבילה [עוד יומיים מתחדשת] ביקשתי אישור חריגה, ומאז עובד לי רק על דור 3,
    התקשרתי לתמיכה הטכנית לשאול אם זה קשור, אמרה לי שאולי צריך להגדיר את הנטסטיק מחדש,
    ניסינו להגדיר מחדש לא כ"כ הצלחנו, ולא נראה לי בגלל השליטה המדהימה שלי באנגלית
    אולי יותר מחוסר הידע שלה להסביר לי דברים שגם אנשים עם אנגלית שלי יודעים.
    בקיצור סגרנו את הטלפון שסיכמנו שאני יתקשר שוב יחד עם מישהו ששולט באנגלית.

    משהו לא היה נראה לי בכל הסיפור הזה אז התקשרתי שוב, וענה לי מישהו אחר,
    הוא מיד שאל אותי אם הגדלתי את החבילה או ביקשתי אישור חריגה,
    ולתשובתי שביקשתי חריגה, אמר לי את הדבר הכי מוזר ששמעתי,
    כשמבקשים אישור חריגה זה עובד רק עם דור 3, ועד שלא יתחדש לך החבילה זה ימשיך לעבוד על דור 3,
    זה משהו שאנחנו עובדים עליו לשפר, אבל זה כרגע הנתון הקיים.
    למה???? ככה!!!!

    בקיצור אני במבוכה גדולה, עם מי הצדק? להתקשר פעם שלישית??? אני מפחד שזה יהיה תשובה שלישית ולאו דוקא תשובה שתכריע:wink:

    מסתמא יש כאן יותר ממישהו אחד שביקש חריגה, מענין אותי לשמוע מה היה אצלו?

    תודה.



  • @יהודי-פשוט תדבר עם @957



  • @יהודי-פשוט ההגיון שעומד מאחורי זה הוא כנראה הבדל בעלויות של 019 עבור גלישה בדור 3 או בדור 4 או שבמצב של חריגה הם רוצים למזער את הגלישה, בדור 4 בגלל המהירות כמות הגלישה כנראה תהיה גדולה יותר.



  • @6262 אמר ב019 - הצליחו לבלבל אותי:

    בדור 4 בגלל המהירות כמות הגלישה כנראה תהיה גדולה יותר.

    זה סיבה בדיוק להיפך, אני משלם על כל ג"ב נוסף תשלום יפה מאוד, אין מתנות חינם.





  • @957 מודה לך מאוד על הרצון לעזור
    אבל עוד כמה שעות ואני אחרי הסיוט הזה (בחצות מתחדשת לי החבילה ואז יהיה דור 4)
    כך שאני מתאפק קצת ולא רוצה לשגע את המערכת, למרות שאני יודע שאתה יכול לעשות כן.
    ההודעה שלי נכתבה אתמול, ורציתי לדעת מלבד פתרון לענין, גם את האמת שבמידע המבולבל שנתנו לי.



  • @יהודי-פשוט
    יש חברות סלולר שבכלל לא ניתן לחרוג
    החריגה זה בונוס שניתן לך וגם רק עד 9 גיגה בחודש בכדי שלא תתקע.
    למרות שאתה משלם על חריגה חברות הסלולר לא מעונינים שתחרוג.
    בנוסף ישנו שיקול נוסף שזה על 3g בכדי שהחריגה לא תצא משליטה ולקוחות לא יגלו לפתע בחשבונית חריגה גדולה.
    אם מדובר בחריגה חד פעמית שורדים את זה. ואם מדובר בחריגה קבועה הפתרון הנכון הוא לשדרג חבילה.

    ..................
    אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg



  • @יהודי-פשוט אצלי כבר שנים ככה



  • @יהודי-פשוט אמר ב019 - הצליחו לבלבל אותי:

    @957 מודה לך מאוד על הרצון לעזור
    אבל עוד כמה שעות ואני אחרי הסיוט הזה (בחצות מתחדשת לי החבילה ואז יהיה דור 4)
    כך שאני מתאפק קצת ולא רוצה לשגע את המערכת, למרות שאני יודע שאתה יכול לעשות כן.
    ההודעה שלי נכתבה אתמול, ורציתי לדעת מלבד פתרון לענין, גם את האמת שבמידע המבולבל שנתנו לי.

    איפה רואים איזה גלישה יש דור 3 או דור 4?



  • @ששלום איזה נטסטיק יש לך?



  • @יהודי-פשוט MF831 של zte



  • @ששלום האור כחול או ירוק?
    כחול = דור 4
    ירוק = דור 3
    גם בתפריט של הנטסטיק תבדוק אם כתוב לך ליד הרשת LTE? זה מראה על דור 4



  • @יהודי-פשוט האם דור 4 הוא יותר מהיר?
    ואיזה ספקים מספקים דור 4?



  • @ww199ww ברור בלי שום השוואה, אבל מלבד תמיכה מצד הרשת צריכה להיות תמיכה מצד המכשיר, ולא כל המכשירים עובדים על דור 4.

    ולשאלתך איזה ספקים, כל מי שעובד עם נטפרי יש לו דור 4
    ראה ציטוט מהוויקי:
    הספקים הזמינים כיום לחיבור סלולרי הינם:
    RL קישור לאתר חיבור סלולרי 3G/4LTE מבוסס חברת פלאפון / סלקום. טל' שירות לקוחות 0722-132-999.
    019 רשימת משווקים של 019. חיבור סלולרי 3G/4LTE מבוסס חברת פרטנר. טל' שירות לקוחות 1800-019-019 או 0019* או 0559905599. ניתן ליצור קשר גם ב info@019mobile.co.il
    Kosher Sim קישור לאתר חיבור סלולרי 3G/4LTE מבוסס חברת הוט מובייל / סלקום. טל' שירות לקוחות 0534-184-184.

    גם כאשר רמת הקליטה מלאה, חיבור סלולרי בדרך כלל איטי יותר מאשר הקווי (כאשר יש באזור פריסה של רשת דור 4 של הספק הסלולרי איתו אתם עובדים (019 לפי פריסת פרטנר, RL לפי פריסת פלאפון או סלקום, Kosher Sim לפי פריסת הוט מובייל או סלקום), והמודם הסלולרי/נטסטיק תומך בתדרי דור 4, אז המהירות עשויה להיות דומה מאד לחיבור קווי ולפעמים אף מעבר בהתאם לקליטה של הרשת).



  • @יהודי-פשוט
    זה מאוד מעניין אותי
    מעניין שלא הציעו לי?
    אולי במודיעין עילית אין לפלאפון דור 4?
    קניתי גם את הסטיק כשהצטרפתי...
    יש לי ZTE - MF710M HSPAּ+USB
    לי אישית לא מפריע אם זה קצת לאט...
    וכשאשתי מתחברת עם הסטיק לעבודה היא כל פעם מתוסכלת עד שהוא טוען את רשימת הקוד...
    ועד שהיא כותבת משו זה כבר עובר לשורה אחת בטעות..
    כבר התחלנו לחשוב על קווי, אפילו שאנו כרגע מעדיפים שלא, כדי לא להכניס את זה יותר מדי הבייתה.



  • @יהודי-פשוט אמר ב019 - הצליחו לבלבל אותי:

    @ששלום האור כחול או ירוק?
    כחול = דור 4
    ירוק = דור 3
    גם בתפריט של הנטסטיק תבדוק אם כתוב לך ליד הרשת LTE? זה מראה על דור 4

    יש לי נטסטיק של HUAWEI שבמסך פתיחה שלו כתוב 3G, אבל האור שדולק בו הוא בתחילה ירוק ואחר כך הופך לכחול. איך אדע באיזה דור אני חי?



  • @אוהב-ישראל אמר ב019 - הצליחו לבלבל אותי:

    יש לי נטסטיק של HUAWEI שבמסך פתיחה שלו כתוב 3G, אבל האור שדולק בו הוא בתחילה ירוק ואחר כך הופך לכחול. איך אדע באיזה דור אני חי?

    אני לא מכיר את הנטסטיק שלך, הצבעים שכתבתי לעיל זה היה בנוגע לנטסטיק שהזכיר @ששלום
    והשינוי הנ"ל בין ירוק לכחול הוא חוץ מהנורה הראשונה שיש מיד שנוצר זיהוי של הנטסטיק על המחשב והוא צבע אדום. כך שאם אני מנחש אצלך מיד יש ירוק שזה אומר על הזיהוי, והכחול על תעבורת רשת שהיא פועלת, אבל עדיין לא מלמדת על איזה דור זה.

    תיקון:
    נ.ב. ברוך הבא



  • @יהודי-פשוט ניחשת נכון !



  • @ww199ww אמר ב019 - הצליחו לבלבל אותי:

    ZTE - MF710M HSPAּ

    הנטסטיק הנ"ל הוא דור 3


התחבר כדי לפרסם תגובה