גישה לאזור האישי דרך פנל הניהול המהיר



  • גישה לאזור האישי דרך פנל הניהול המהיר



  • @רוח אכן יש, 'שלח פנייה חדשה', ומשם בקלות תגיע לשאר הלשוניות באזור האישי.



  • @סופר אמר בגישה לאזור האישי דרך פנל הניהול המהיר:

    @רוח אכן יש, 'שלח פנייה חדשה', ומשם בקלות תגיע לשאר הלשוניות באזור האישי.

    זה ידוע, אבל זה לא נח, ההצעה היא שיהיה משהו יותר ישיר.



  • @ayys613 לא הבנתי, למה לא נוח, בקליק אחד אתה שם.



  • @סופר זה בהחלט נוח במידה מספקת אבל לפני שגיליתי את זה בצעתי כל כניסה דרך דף הבית של נטפרי.
    והגילוי לקח זמן כי אין לי כמעט שימוש בפניות.
    אין סיבה שדבר שימושי יסתתר תחת אופציות אחרות.



  • @רוח הערה קטנה, מבלי קשר לעצם ההצעה:
    קישורים שימושיים שומרים בסרגל הסימניות של הדפדפן.



  • @dLive יש לי שם כבר מידי הרבה....



  • לאמשנה, אם זה מיותר, מיותר.
    כתבתי כי הפריע לי באופן אישי, וחשבתי שיש עוד משתמשים לא מיומנים כמוני.
    גם את סרגל הסימניות לא גיליתי ביום הראשון ...



  • @ayys613 לאן אתה רוצה שזה ישלח הקישור הזה ?
    אחד יגיד שהוא רוצה שהקישור ישלח ל'הגדרות סינון' ועוד אחד יגיד לשלוח ל'תשלומים' ואחר בכלל יגיד שצריך לשלוח ל'תמיכה מהירה' ! וכו' וכו'
    ואז אם יעשו להכל כפתור אם קישור, הפנל יתארך מאד !, אז עשו קישור בדבר שיכול להיות הכי שימושי ביותר לכל המשתמשים והוא פתיחת פניה שזה טוב ומתאים לכולם.



  • @מעמד צודק.



  • @מעמד אמר בגישה לאזור האישי דרך פנל הניהול המהיר:

    @ayys613 לאן אתה רוצה שזה ישלח הקישור הזה ?

    במחשבה שניה אתה צודק, אני תמיד הולך לשם כדי לעשות הקלטת תעבורה, אבל באמת כמו שכתבת אין הבדל בין הפניה ל'שלח פניה חדשה' להפניה לכך חלק של הדף ב'איזור האישי'.


התחבר כדי לפרסם תגובה