תוכנת teamviwer



  • בשבוע האחרון אני נתקל בבעית חיבור של התוכנה, מנפיקה הודעה "לא מוכן בדוק את החיבור שלך"
    ניסיתי הקלטת רשת ופתיחת פניה במערכת הפניות, לא נמצאה לכאורה חסימה כלשהי ולעת עתה לא מצאו פתרון..
    בפועל התוכנה לא עובדת, הסרה והתקנה שלה גם הן לא עזרו.

    האם יש עוד מי שנתקל בתופעה? אולי מידע נוסף יעזור בפתרונה.
    אני מחובר דרך חיבור קוי של 019 אולי זה משנה ואולי לא, בינתיים מגששים באפילה.



  • תנסה במחשב אחר אבל אותה רשת ממש לראות אם הבעיה ברשת או במחשב זה דבר ראשון.



  • @הקטן בשביל זה צריך מחשב אחר... אין לי זמין באותה רשת עוד מחשב לבדיקה.



  • בכאלה מקרים מנסים ניטרול אנטי וירוס או דברים במחשב שיכולים לחסום.



  • @magicode ברור זה כבר הוצע על ידי נציגי התמיכה ולא עזר.
    פתחתי את האשכול הזה כדי לנסות לבדוק אם יש עוד כאלה שמושפעים מהבעיה, אולי מדובר בחסימה כלשהי על אחד השרתים של 019.
    לא מצאתי רעיון טוב יותר אשמח לשמוע אם יש כזה.



  • @6262 מדובר בגירסה האחרונה?



  • @שי אכן כן גרסה עדכנית.
    רק מעדכן שאחרי הרבה בלאגן מצאתי שיש תלונה בענין בפורום של היצרן, כבר כמה חודשים, בעיה כשלהי של גרסה 12 לא מצאתי פתרון ראוי לשמו כרגע, יש שמציעים להתקין גרסה ישנה וכדומה.



  • אני משתמש ב 11 ועובד יפה



  • קרא לי אתמול פעמיים ואח"כ המשיך לעבוד תקין
    (אני עובדת בתוכנה הזאת המון ולא עידכנתי אותה לאחרונה ועד אתמול עבדה מצוין)
    אגב אני בRL



  • אני מרגיש צורך לעדכן על פתרון הבעיה אצלי.
    שלחתי פניה לשרות התמיכה של טימוויר והם כתבו לי כי כיון שהיוזר שלי היה משוייך לגרסה בתשלום שהוקפאה מסיבה כלשהי, החיבור שלי נחסם, הציעו לשלם עבור הגרסה ואז החיבור ישוחרר.
    עניתי להם שאני מעונין בגרסה לשימוש אישי ואין לי צורך בגרסה המסחרית, ובתגובה שלחו לי הודעה שהחשבון שוחרר.
    פתחתי את התוכנה, והעיגול הירוק חזר למקומו בשלום.



  • @6262 יפה שאתה מעדכן לתועלת הציבור !!
    ממך ילמדו וכן יעשו !



  • @מעמד אמר בתוכנת teamviwer:

    @6262 יפה שאתה מעדכן לתועלת הציבור !!
    ממך ילמדו וכן יעשו !

    האמת שהרגשתי לא בנוח, שגעתי בענין הזה במערכת הפניות בגלל שהיה נראה שזה משהו ברשת, ואז ניסיתי גם כאן ובסוף זה בכלל לא קשור לנטפרי.
    אבל מסכים שמן הראוי כשם שמבקשים עזרה גם לדווח על פתרונות.

    ועוד נקודה קטנה שלמדתי ולא בפעם הראשונה, בחברות מוכרות ורציניות, אם יש לך בעיה כלשהי כדאי מאד לשלוח פניה לתמיכה, כמעט תמיד יש מענה בזמן סביר וזה חוסך הרבה זמן יקר ועוגמת נפש.
    (ואגב לא לפחד ממחסום השפה, שלחתי בפעם הראשונה בעברית... יש חברות שנציגיהם יודעים לטרנסלט בעצמם..., ענו לי שהתמיכה באנגלית, עשיתי העתבק לטרנסלייט וחזרה למייל והכל המשיך כרגיל :))


  • נקיפדיה

    @6262 אמר בתוכנת teamviwer:

    אבל מסכים שמן הראוי כשם שמבקשים עזרה גם לדווח על פתרונות.

    ככה, גם אחרים יוכלו ללמוד מהטעויות של אחרים, ולא מהטעיות של עצמם.


התחבר כדי לפרסם תגובה