בעיות מוזרות עם 019 ופרטנר



  • יש לי בעיות מוזרות של ניתוקים בקו של פרטנר שיושב על תשתית וספק של 019 + נטפרי.
    מישהו נתקל בזה?
    זה קורה שפתאום באינטרנט והטלפון מתנתק ל5-6 שניות, במחשב זה לא כל כך מורגש אבל בטלפון זה אומר ניתוק השיחה.
    ראיתי שיש המלצות פה להוריד מהירות מ100 ל40 אבל 019 לא מצליחים אומרים שיש בעיה במערכת להוריד אותי ספציפית, ככה שאני מסתפק אם שווה לי לריב איתם על המהירות שיורידו לי ל40 כשזה לא בטוח שזה יעזור לי.
    פרטנר השירות לקוחות שלהם זה לא מעשי לפנות אליהם בגלל הזמני המתנה והנציגים שלהם מתנערים מאחריות ואומרים לי תפנה ל019, 019 אומרים שזה בעיה ברמת תשתית ולא ברמת ספק, שזה אומר או בעיה בקו עצמו או בעיה בראוטר.
    יש למישהו מושג מה הבעיה?



  • @3-פינות
    אני גם יושב על 019 כספק ותשתית, ופרטנר כטלפון, אני אישית לא חווה ניתוקים, אבל אם 019 אומרים שהבעיה התשתית אז הם אלו שצריכים לפנות לבזק כי הם עומדים מול בזק והלקוח עומד מולם בלבד,
    ואם הבעיה בראוטר אז אתה צריך לחזור לפרטנר שינסו לאפס אותו,



  • הבעיה ש019 לא מוכנים לטפל בבעיה כי אומרים שהקו לא מזוהה בבזק:astonished:
    פשוט מה שקרה זה שבהתחלה עשיתי את הקו רק ב019 כולל תשתית.
    לאחר מכן התקשרתי לבזק והזמנתי קו טלפון לדירה לאותה תשתית, מה שקורה בשלב הזה הוא שבזק משנים את המספר טלפון של התשתית למשהו חדש.
    אם זה לא מספיק אז אחר כך ניידתי את המספר טלפון שבזק נתנו לקו לחברת פרטנר וככה בזק עוד פעם שינו את המפר טלפון של הקו.
    התוצאה כרגע היא ש019 אומרים לי שאי אפשר להוריד לי מהירות כי המערכת שלהם אומרת שהמספר לא קיים בבזק, ואי אפשר לעדכן את המספר החדש.
    019 אומרים לי שלא שולחים לי טכנאי לפני שאני בודק את זה עם עוד ראוטר אחר לא של פרטנר לראות אם הבעיה היא בראוטר ולא בתשתית.



  • @3-פינות
    שלח לי מייל עם מס זהות



  • @957 תודה אבל הסתדרתי עם 019, התקשרתי אליהם אתמול בלילה ככה אין נציגי שירות רק נציגים טכנים, והם פתחו לי פנייה והבוקר התקשרו לומר שזה טופל ועכשיו אני 40 מגה, לבינתיים אין ניתוקים באמת אבל נראה איך זה בהמשך.



  • קופץ על האשכול
    אני נמצא בטלפון 013- נטוויזן עם RL, אני חווה המון המון נפילות של ראוטר לא מובנות ,כפי שציין @3-פינות זה ממש מעיק שאין טלפון ,ניסיתי לבדוק הכל, החליפו לי ראוטר ושום דבר לא עוזר, לא מבין מה הבעיה [גם הרבה פעמים הראוטר לא מקבל DSL] (מסתבר שהבעיה לא אצל RL, כי בראוטר רגיל זה עובד חלק ללא נפילות).
    אם מישהו נתקל בבעיה כזאת ונפתר לו אשמח עם יעדכן.

    בכל מקרה למישהו יש נסיון טוב עם חברת טלפון נייח+נטפרי. שאין נפילות ויש שירות טוב. אני רוצה לעבור. אם אפשר לעדכן.



  • מאז ששינמכתי את המהירות ל40 אז נראה לי שהחיבור באמת יותר יציב. לבינתיים כבר יום בלי שום ניתוקים.



  • אני עם נטסטיק דרך 019 וכל 20 דקות נפילה לדקה וחצי. למי הפתרונים?


  • נקיפדיה

    @מושט אמר בבעיות מוזרות עם 019 ופרטנר:

    קופץ על האשכול
    אני נמצא בטלפון 013- נטוויזן עם RL, אני חווה המון המון נפילות של ראוטר לא מובנות ,כפי שציין @3-פינות זה ממש מעיק שאין טלפון ,ניסיתי לבדוק הכל, החליפו לי ראוטר ושום דבר לא עוזר, לא מבין מה הבעיה [גם הרבה פעמים הראוטר לא מקבל DSL] (מסתבר שהבעיה לא אצל RL, כי בראוטר רגיל זה עובד חלק ללא נפילות).
    אם מישהו נתקל בבעיה כזאת ונפתר לו אשמח עם יעדכן.

    בכל מקרה למישהו יש נסיון טוב עם חברת טלפון נייח+נטפרי. שאין נפילות ויש שירות טוב. אני רוצה לעבור. אם אפשר לעדכן.

    אני היו לי המון ניתוקים כמו שאתה מתאר, ב013 + 019, ולאחר שהחלטתי שאני עושה לזה סוף, שיגעתי את הנציגים ב019 (שאלתי אותם בדיוק על כל ניתוק וניתוק מה זה היה וכו'), ויצא שיש לי בעיה בראוטר (שהוא מתאתחל מחדש ומבקש שם משתמש וסיסמה), ואז התחלתי לשגע את נטוויז'ן, שכמובן טענו שהבעיה באינטרנט וזה לא קשור אליהם, אך לאחר שהתעקשתי, התחילו לבדוק את הראוטר אך הראוטר היה תקול ולא הצליחו להתחבר אליו, עד שהם החליטו לשלוח טכנאי, ביקשתי לטכנאי שיחליף לי ראוטר, ומאז הכל הסתדר (למעט נפילות DSL פעם בשבוע שבועיים, ואיפוס מכוון (נטוויז'ן) של הראוטר ב4 לפנות בוקר).



  • @WWW אמר בבעיות מוזרות עם 019 ופרטנר:

    ביקשתי

    גם לי היה בדיוק אותו דבר והחליפו ראוטר, אבל עדיין יש נפילות DSL. לא יודע מה הבעיה.
    מי שיכול לעזור בענין אשמח.



  • @מושט אמר בבעיות מוזרות עם 019 ופרטנר:

    גם לי היה בדיוק אותו דבר והחליפו ראוטר, אבל עדיין יש נפילות DSL. לא יודע מה הבעיה.

    בנטוויז'ן?


  • נקיפדיה

    @מושט אמר בבעיות מוזרות עם 019 ופרטנר:

    אבל עדיין יש נפילות DSL. לא יודע מה הבעיה.

    לפעמים, זה יכול להיות בעיה בכבל, או בחיבורים בשקע.


  • נקיפדיה

    @סמוי בדקת קליטה?



  • @Chocolate כן בנטויזן.
    @WWW לא בעיה בכבל ולא בעיה בפילטר. החלפתי ניסתי כמעט הכל, מה שקורה כרגע זה שמידי כמה ימים הנורה של הDSL בראוטר של נטויזן לא נידלקת כלומר הוא לא מקבל DSL, ואז גם אם מכבים ומדליקים את הראוטר מחדש לא עוזר אפילו שמוציאים את הכבל לא עוזר. מה שעזר לי זה שחיברתי טלפון ישירות לחור בקיר. (זה היה בשביל לבדוק עם יש בעיה בחיווט, ובאמת אין שום בעיה הוא משמיע צליל חיוג, אבל לא מחייג כי זה רק קו לתשתית) ולאחמ"כ החזרתי לראוטר חזרה והכל עבד חלק. (כנראה שהפעולה של חיבור הטלפון לקיר מאפסת את ה DSL באיזשהי צורה).
    מאז כל פעם שיש נפילה והראוטר לא מקבל קו אני מחבר ישירות לקיר קו טלפון מחזיר חזרה לראוטר וזה עובד. מוזר!!! אבל לא יודע מה הבעיה. בבזק טוענים שהכל תקין.



  • גם לי היה הרבה בעיות וגם החלפתי ראטור וכו' וכו' בסוף קיבלתי ראטור חדשה עם שתי ערוצים וויי פיי ומאז עובד לי ב"ה


  • נקיפדיה

    @Chocolate אמר בבעיות מוזרות עם 019 ופרטנר:

    גם לי היה הרבה בעיות וגם החלפתי ראטור וכו' וכו' בסוף קיבלתי ראטור חדשה עם שתי ערוצים וויי פיי ומאז עובד לי ב"ה

    גם אני, הראוטר החדש, (השחור).


התחבר כדי לפרסם תגובה