התשלומים לנט פרי



  • האם מישהו יודע, מה קורה כשמנתקים חיבור, האם אוטומטית הגביה לנט פרי נפסקת או שזה באחריות המשתמש להסיר את החיוב.
    אם הסרת החיוב מתבצע ע"י המשתמש, כיצד מבצעים זאת, באיזור האישי או בשליחת פניה לנט פרי?
    תודה רבה.
    [חיפשתי מידע בויקי, ומשום מה לא מצאתי. אולי לא חיפשתי טוב?]
    הנ"ל נכתב לאחר שבהגדרת סינון ניסית ללחוץ על "בטל שיוך" [חשבון שהפעילות האחרונה היתה לפני חדשיים] ולא נלחץ לי [או יותר נכון לא ראיתי שזה ביטל או הזיז משהו.]



  • @administrators ודאי יוכלו לענות לך



  • @מעמד אם אתה לא, אז באמת הם המוצא האחרון.... תודה על האיזכור, אני התפדחתי לעשות את זה.





  • @שלום-על-ישראל
    לא רק אם מבטלים את השיוך נפסק החיוב אוטומטית, אלא אפי' כשהחיבור עדיין משויך, אם לא משתמשים עם זה אזי אין חיוב.

    ציטוט מהויקי:

    התשלום החודשי ישולם עבור כל חיבור אינטרנט שמוגדר בחשבון שלכם. במקרה והיה תקופה של 15 יום ומעלה שלא היה חיבור וגלישה כלל, יופחתו ימים אלו מהתשלום החודשי, באופן יחסי למספר הימים שבאותו החודש.

    @שלום-על-ישראל אמר בהתשלומים לנט פרי:

    הנ"ל נכתב לאחר שבהגדרת סינון ניסית ללחוץ על "בטל שיוך" [חשבון שהפעילות האחרונה היתה לפני חדשיים] ולא נלחץ לי [או יותר נכון לא ראיתי שזה ביטל או הזיז משהו.]

    אתה נמצא בקהילה אולי ? כי מי שנמצא בקהילה לא יכול לבטל שיוך.



  • @ליכט מוזר, כי אני אומנם בקהילת "ועדת הרבנים לביצור חומות הדת", אבל עד היום לא ניתקלתי באיזה צימצום מהקהילה חוץ מזה. אם כך, אז למי פונים לבטל שיוך? [אפילו שזה כבר לא כ"כ נורא כי בכל מקרה אין חיוב.]



  • @שלום-על-ישראל

    ציטוט מהויקי:

    "ועידת הרבנים לביצור חומות הדת"
    משמשת מעין קהילה כללית לכל אלו שאינם נמנים על קהילה או חסידות כלשהי. כל פניה לשינוי ההגדרות, בין לפתוח אתר ובין לסגור אתר, מצריך שימוש בנקודות.
    לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר במייל a1599550330@gmail.com



  • @שלום-על-ישראל אמר בהתשלומים לנט פרי:

    האם מישהו יודע, מה קורה כשמנתקים חיבור, האם אוטומטית הגביה לנט פרי נפסקת או שזה באחריות המשתמש להסיר את החיוב.
    אם הסרת החיוב מתבצע ע"י המשתמש, כיצד מבצעים זאת, באיזור האישי או בשליחת פניה לנט פרי?
    תודה רבה.
    [חיפשתי מידע בויקי, ומשום מה לא מצאתי. אולי לא חיפשתי טוב?]
    הנ"ל נכתב לאחר שבהגדרת סינון ניסית ללחוץ על "בטל שיוך" [חשבון שהפעילות האחרונה היתה לפני חדשיים] ולא נלחץ לי [או יותר נכון לא ראיתי שזה ביטל או הזיז משהו.]

    לא הבנתי את הדיון כלל

    הרי אם ביטלת את החיבור אז כמובן אין שימוש, וכשאין שימוש אז אוטומטי אין חיובים בנטפרי גם אם לא ביטלת כלום.
    טעיתי?



  • @abc הכוונה שביטלתי אותו מול החברה לא מול נט פרי. חיבור סלולארי שכבר לא קיים כמה חדשים עדיין רשום באיזור האישי. חשבתי שהתשלומים לנטפרי שאינם קשורים לתשלום לחברת הסלולאר עלולים להמשיך בטעות, עד שנוכחתי שהתשלום צמוד שימוש וממילא זה לא יקרה.
    רק הערה קטנה, נטפרי כ"כ מתחשבים ומפחדים מכסף גזול, אבל מאידך נקודות הם עדיין נותנים לפי סך החיבורים.... ממש שלי שלך ושלך שלך.... קצת מושגים כמה אפשר להיות צדיק...



  • @שלום-על-ישראל
    דווקא לא.
    חיבור שלא גלש יותר מ 15 ימים מתי שמחלקים נקודות. לא מקבל את הנקודות.



  • @magicode אבדוק את זה. פשוט כמות הנקודות שיש לי לא נראית לי הגיונית. לכן כתבתי.


  • נקיפדיה

    @שלום-על-ישראל נראה לי שבהתחלה מקבלים יותר נקודות, יכול להיות?



  • @WWW אתה מתכוין להתחלה של כל חיבור בנפרד? לא נראה לי, כי בימים הראשונים שהצטרפתי לנטפרי באמת היו לי רק 15 נק' על חיבור אחד.


  • נקיפדיה

    @שלום-על-ישראל דווקא התכוונתי, שכשפותחים חשבון חדש בנטפרי מקבלים יותר נקודות, ייתכן שאני טועה, וייתכן שזה היה רק פעם.


התחבר כדי לפרסם תגובה