מתאם שיחות של נטוויזן





  • @abc
    אני לא חושב שכל ראוטר הוא גם מודם, איך שהבנתי מודמים שתומכים בVDSL יש מספר קטן בשוק ואילו נתבים ראטורים יש בשפע



  • @abc לא כל ראוטר הוא מודם זה ממש שתי דברים נפרדים, אמת שהיום כל מודם הוא גם ראוטר אבל לא להפך.
    ויש מודמים שתומכים רק ב ADSL שזה עד 15 מגה ויש VDSL ומעלה שזה למהירויות גבוהות יותר.
    אפשר לקנות מודם VDSL במחירים יותר זולים מהספקים בכל חנות דוגמת KSP כמו שציינתי למעלה.

    @הונגרי לגבי האיטיות זו בעיה בהגבלה בתוך הראוטר כמו שכבר הסבירו, לא ברור למה היא נוצרת אבל זה קורה, גם אצלי כבר קרה כמה פעמים, הדרך לפתור היא להכנס לראוטר עם יוזר מנהל ולשנות את ההגבלה, לרוב נציגי התמיכה הטלפונית לא מודעים לזה, ולא יעזור שתנסה להסביר להם, מנסיון!
    יש אפשרות להכנס עם משתמש admin על ידי איפוס המודם, לפני שהוא מתתחבר לרשת הוא משתמש בסיסמת ברירת מחדל (לרוב Admin או admin) ואז לשנות את ההגדרות ולחבר לרשת.



  • @6262 @הונגרי

    הדרך לפתור היא להכנס לראוטר עם יוזר מנהל ולשנות את ההגבלה, לרוב נציגי התמיכה הטלפונית לא מודעים לזה, ולא יעזור שתנסה להסביר להם, מנסיון!
    יש אפשרות להכנס עם משתמש admin על ידי איפוס המודם, לפני שהוא מתתחבר לרשת הוא משתמש בסיסמת ברירת מחדל (לרוב Admin או admin) ואז לשנות את ההגדרות ולחבר לרשת.

    צריך מאוד להזהר בהגדרות לא לשבש דברים אחרים



  • @וועד-הבניין בגדול אתה צודק, אבל אם יש לך את פרטי הספק אתה תמיד יכול לאפס שוב ולהחזיר את המצב לקדמותו, אז לפעמים כשזה ממש לא נסבל אפשר לקחת את הסיכון.



  • @6262 צודק רק במצב של אין לי מה להפסיד
    (בתקווה שלא תתקע איזה כמה שעות(נקי) בלי אינטרנט)



  • @וועד-הבניין

    • במצב של איטיות שהוא מדבר עליה אין כמעט הבדל בין אם יש אינטרנט או לא זה מאד מאד מתסכל.

    • למה כמה שעות? ברגע שנראה לך שטעית אתה פשוט עושה איפוס, מכניס יוזר וסיסמה וזהו.



  • @6262 זה טוב הנתב הזה https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=22126&iszap=1
    יש משהו יותר זול יש לך איזה קישור, אני צריך שה WIFI יעבוד חזק וטוב
    תודה לך



  • @מן-המודיעין אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    @6262 זה טוב הנתב הזה https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=22126&iszap=1
    יש משהו יותר זול יש לך איזה קישור, אני צריך שה WIFI יעבוד חזק וטוב
    תודה לך

    הוויפי יהיה של המתאם שיחות לא של המודם, המודם צריך לשמש רק כגשר בין המתאם לרשת האינטרנט,
    (זה מצריך הגדרה ראשונית, במקרה שלי פניתי לתמיכה של Dlink קבלתי מענה מייד ממש שלחו לי למייל דף הסבר וזה היה ממש פשוט).
    כך שזה לא רלוונטי לגביך איכות הוויפי שלו.
    הדגם שצרפת זה כמודמני הזול ביותר שיש כיום שתומך ב VDSL לכאורה אמור לעשות את העבודה, ב-KSP עולה 230.



  • @6262 האם יש אפשרות לשנות את הגדרות במתאם של נטויז'ן. כי תמיד הם מגדירים את הנתונים, כי הם נועלים אותו בפני חברות אחרות, שאפי' 019 לא יכולים להיכנס למתאם להגדיר את ההגדרות.



  • @הונגרי אני פחות מכיר אותו אבל כפי שאמרתי ברגע שאתה מאפס אותו הוא מאבד את הסיסמה שעוברת לו אוטמטית עם החיבור לרשת, במקום זה חוזרת לו סיסמה מנהל שהכניס היצרן וזה בדרך כלל דבר שדי קל להגיע אליו.
    אתה יכול לנסות ובלבד שיש לך יוזר וסיסמה ואתה יודע איך מגדירים אותם.



  • איך אפשר ליצור קשר עם @CLICKONE כדי שינסה לסדר לי את הבעיה. כמו ש- @MAGICODE המליץ פה לעיל.
    כי נגרם לי סבל רב בשליחת קבצים לדפוס, וזה כל יום שריפה של חצי שעה עד 3/4 שעה.
    תודה לכל העוזרים והמסייעים, ויבורכו מפי עליון.


  • נקיפדיה

    @הונגרי אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    @6262 האם יש אפשרות לשנות את הגדרות במתאם של נטויז'ן. כי תמיד הם מגדירים את הנתונים, כי הם נועלים אותו בפני חברות אחרות, שאפי' 019 לא יכולים להיכנס למתאם להגדיר את ההגדרות.

    @6262 אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    @הונגרי אני פחות מכיר אותו אבל כפי שאמרתי ברגע שאתה מאפס אותו הוא מאבד את הסיסמה שעוברת לו אוטמטית עם החיבור לרשת, במקום זה חוזרת לו סיסמה מנהל שהכניס היצרן וזה בדרך כלל דבר שדי קל להגיע אליו.
    אתה יכול לנסות ובלבד שיש לך יוזר וסיסמה ואתה יודע איך מגדירים אותם.

    חבר'ה אתם לא מכירים את הראוטר הזה, יש לו שם משתמש וסיסמת מנהל, שלא מתאפסת באיפוס, שאת זה יש רק לטכנאים של נטוויג'ן, כדי להוציא את זה מהם, צריך הרבה רחמי שמים ( @clickone הצליח, אני כמעט הצלחתי...).
    כדי לשנות את הגדרות השייפינג, צריך את פרטי החיבור הנ"ל, כך שאין אפשרות לעשות זאת לבד.

    @הונגרי אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    איך אפשר ליצור קשר עם @CLICKONE כדי שינסה לסדר לי את הבעיה. כמו ש- @MAGICODE המליץ פה לעיל.
    כי נגרם לי סבל רב בשליחת קבצים לדפוס, וזה כל יום שריפה של חצי שעה עד 3/4 שעה.
    תודה לכל העוזרים והמסייעים, ויבורכו מפי עליון.

    כנראה הוא עסוק כעת, ולא נכנס לפורום, ברגע שייכנס, מיד יראה שהזכרת אותו.
    זה הכתובת מייל שלו המפורסם בפורום: urivpn@gmail.com
    ובמקרה שלך, זה נראה בעיית תשתית, כי 019 טוענים שבבזק רואים בעיה בקו, (ייתכן שיש 2 בעיות...).
    בהצלחה.



  • @WWW @הונגרי @כולם :)
    ראה כאן מה שכתבתי.

    יש שם גם את הסיבה וההסבר לה.

    בכל מקרה אתה יכול להתקשר ולומר שהפיתרון כתוב אצלם בפנייה 255237833. אם יש בעייה שיכניסו אותי לוועידה.

    למרות שנראה לי שאצלך זה לא יעזור, כי אתה אומר שיש לך מהירות של 15 מגה, ואז זה יכול להיות נורמלי.

    בכל מקרה תזכור שהבעייה היא 3 דברים. (כנראה :-))
    שייפינג. שייפינג. ושוב שייפינג.
    אם אתה נתקל במי שלא מבין מה רצית, תבקש תומך בכיר יותר עד שתגיע למישהו כזה.....

    סליחה על הקיצור בדברים... זה מחוסר זמן. :(



  • @6262 אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    הוויפי יהיה של המתאם שיחות לא של המודם, המודם צריך לשמש רק כגשר בין המתאם לרשת האינטרנט,

    למה שהמחשב יקבל רק מהמתאם, למה שיהיה המתאם באמצע?.
    אני הגדרתי כבר למישהו כך, הגדרתי את היוזר של הספק בדילינק בצורה רגילה, במתאם הגדרתי שיקבל מהדילינק כמו כל מחשב, והמחשב חיברתי לדילינק ישירות במקביל למתאם ולא בשרשרת, והכל עבד מצויין.

    להגדרות הנ"ל לא צריכים את היוזר של נטויז'ן במתאם, מספיק היוזר הרגיל (שע"פ רוב זה: משתמש home, והסיסמה Home013, לדייק באותיות קטנות/גדולות).

    את סיסמת הכניסה של טכנאי נטויז'ן צריכים רק אם רוצים לשנות הגדרות מה ש @clickone דיבר.



  • @abc לא ניסיתי אבל כך אמר לי הטכנאי של פרטנר וגם במוקד שלהם שהמתאם חייב היות החייגן.
    @WWW הקוד חוזר אחרי איפוס כשמתחבר לרשת לפני שמתחבר לרשת אין לו מאיפה לקבל קוד ויש לו את הברירת מחדל של היצרן.


  • נקיפדיה

    @6262 אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    @WWW הקוד חוזר אחרי איפוס כשמתחבר לרשת לפני שמתחבר לרשת אין לו מאיפה לקבל קוד ויש לו את הברירת מחדל של היצרן.

    לא נראה לי.
    @clickone זה נראה לך נכון?


  • נקיפדיה

    @clickone אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    למרות שנראה לי שאצלך זה לא יעזור, כי אתה אומר שיש לך מהירות של 15 מגה, ואז זה יכול להיות נורמלי.

    נורמלי הורדה של 6?



  • @WWW אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    ובמקרה שלך, זה נראה בעיית תשתית, כי 019 טוענים שבבזק רואים בעיה בקו, (ייתכן שיש 2 בעיות...).
    בהצלחה.

    לפני שהיה לי נטפרי היה לי מהירות הורדה של 11 MB.



  • @הונגרי אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    @WWW אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    ובמקרה שלך, זה נראה בעיית תשתית, כי 019 טוענים שבבזק רואים בעיה בקו, (ייתכן שיש 2 בעיות...).
    בהצלחה.

    לפני שהיה לי נטפרי היה לי מהירות הורדה של 11 MB.

    זה ממש לא קשור לנטפרי, כמו שאמרו זה הגדרה שנדפקה למודם.


התחבר כדי לפרסם תגובה