מתאם שיחות של נטוויזן


  • נקיפדיה

    @מושט אקווה שאם תפעל לפי הדברים הבאים, הכל יבוא על מקומו בשלום!

    אני היו לי ג"כ המון ניתוקים (019 + נטוויג'ן, 15 מגה) וזה מאוד הפריע לי בעיקר בשיחות שהתנתקו באמצע (אתה יכול לחפש את ההיסטוריה כאן בפורום...).
    כמובן שהתקשרתי ל019 ששלחו אותי לנטוויג'ן, ולנטוויג'ן ששלחו אותי ל019, וחזור ל019 ששלחו אותי אל נטפרי, בטענה שנטפרי לא עובד עם נטוויג'ן(!).
    למעשה אני פ"א החלטתי שאני עושה לזה סוף!
    התקשרתי ל019, וביקשתי מיד שיעבירו אותי לתמיכה טכנית, העבירו אותי, אמרתי לנציג שיש לי ניתוקים, הוא כמובן עשה בדיקה מול בזק, וראה שהכל בסדר, ואז הוא אומר לי אולי יש לך בעייה בחוט מהתקע, וכו', אמרתי לו, אני עכשיו מחליף, וזה כמובן לא עזר, ואז שאלתי אותו האם אתה רואה ניתוקים (הם רואים כל ניתוק), הוא ענה לי שכן, שאלתי אותו מה היו הניתוקים, אז הוא אומר לי כן היה לך היום בשעה 3 משהו פיזי, אמרתי לו בסדר, בשעה 3 כביתי את הראוטר, אבל יש לי ניתוקים כבר חודשיים ובשבוע האחרון זה החמיר, לא מעניין אותי, אתה עכשיו מתחיל להגיד לי מתי היה לי ניתוק בשבוע האחרון.
    אז הוא מתחיל להגיד אתמול ב9, אני שואל אותו זה גם בעיית תשתית? הוא אומר לי, לא, מה כן? הוא אומר לי שהראוטר התנתק והתחבר שוב עם משתמש וסיסמה (הוא כנראה לא ידע בדיוק מה השגיאה, לכן הוא ניסה לדחות אותי בהתחלה שזה בעיית תשתית), וכך אנחנו עוברים על כל הניתוקים שזה היה אותו דבר, (חוץ מ3 בלילה שהראוטר מתאתחל כל לילה, הגדרה קבועה של נטוויג'ן), ואז נפל לו האסימון שיש לי בעייה בראוטר, שהוא מתאתחל כל כמה שעות.
    כמובן שפניתי לנטוויג'ן, וישבתי איתם איזה שעה וחצי - שהנציג ניסה לאפס את הראוטר ולהגדיר מחדש מרחוק, אבל משום מה לא הלך לו, אחרי שעה וחצי הוא התייאש, ואמר לי, 'אני שולח לך טכנאי שיבדוק לך את הציוד', הגיע טכנאי הוא שאל אותי כזה 'מה אתה רוצה?' אמרתי לו שיחליף ראוטר, הוא הסכים והחליף לי לראוטר יותר מתקדם (שחור, עם 2 רשתות וייפי), ומאז התקשורת זורמת, ללא שום בעיות, ב"ה.

    לסיכום:
    תתקשר ל019, תבקש מיד נציג תמיכה טכנית, תבקש שיגיד לך על כל ניתוק בשבוע האחרון, מה זה היה, ועם הנתונים האלה תפנה לנטוויג'ן, ותתעקש שיטפלו לך בפנייה, ואם לא מצליחים שישלחו טכנאי.
    בהצלחה!



  • @WWW אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    @6262 אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    ב. 6 מ"ב במהירות של 15 זה איטי מאד,אני מחובר ב 019 במהירות הזו, והמחשב בחיבור וויפי בלבד ומגיע למהירות של כ- 13 בדרך כלל

    @clickone נכון מאוד, למה אתה כותב שזה הרבה?
    אני יש לי נטוויג'ן עם 019 במהירות 15, ואף פעם לא קבלתי פחות מ10, אם אני לא טועה.

    אולי אני טועה, אבל ככה אני זוכר.
    http://www.9comp.com/אינטרנט-אתרים/בדיקת-מהירות-הורדה-גלישה-אינטרנט/
    למרות שזה מ2012....

    בכל מקרה ההעלאה ב15 מגה שונה משמעותית מ40. (שוב, ככה זכור לי. ומאד מאד יכול להיות שאני טועה. כשאני הייתי ב15 מגה אף פעם לא הצלחתי להגיע לשם... :()

    ולסיום.
    משהו מעניין שמצאתי. הייתי נועץ אותו כאן איפשהוא, או בויקי.

    10 טיפים מול שירות הלקוחות של ספקיות האינטרנט


  • נקיפדיה

    @clickone נראה לי שיש כאן אי הבנה, אתה מדבר על מהירות העלאה?



  • @WWW אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    @מושט אקווה שאם תפעל לפי הדברים הבאים, הכל יבוא על מקומו בשלום!

    אני היו לי ג"כ המון ניתוקים (019 + נטוויג'ן, 15 מגה) וזה מאוד הפריע לי בעיקר בשיחות שהתנתקו באמצע (אתה יכול לחפש את ההיסטוריה כאן בפורום...).
    כמובן שהתקשרתי ל019 ששלחו אותי לנטוויג'ן, ולנטוויג'ן ששלחו אותי ל019, וחזור ל019 ששלחו אותי אל נטפרי, בטענה שנטפרי לא עובד עם נטוויג'ן(!).
    למעשה אני פ"א החלטתי שאני עושה לזה סוף!
    התקשרתי ל019, וביקשתי מיד שיעבירו אותי לתמיכה טכנית, העבירו אותי, אמרתי לנציג שיש לי ניתוקים, הוא כמובן עשה בדיקה מול בזק, וראה שהכל בסדר, ואז הוא אומר לי אולי יש לך בעייה בחוט מהתקע, וכו', אמרתי לו, אני עכשיו מחליף, וזה כמובן לא עזר, ואז שאלתי אותו האם אתה רואה ניתוקים (הם רואים כל ניתוק), הוא ענה לי שכן, שאלתי אותו מה היו הניתוקים, אז הוא אומר לי כן היה לך היום בשעה 3 משהו פיזי, אמרתי לו בסדר, בשעה 3 כביתי את הראוטר, אבל יש לי ניתוקים כבר חודשיים ובשבוע האחרון זה החמיר, לא מעניין אותי, אתה עכשיו מתחיל להגיד לי מתי היה לי ניתוק בשבוע האחרון.
    אז הוא מתחיל להגיד אתמול ב9, אני שואל אותו זה גם בעיית תשתית? הוא אומר לי, לא, מה כן? הוא אומר לי שהראוטר התנתק והתחבר שוב עם משתמש וסיסמה (הוא כנראה לא ידע בדיוק מה השגיאה, לכן הוא ניסה לדחות אותי בהתחלה שזה בעיית תשתית), וכך אנחנו עוברים על כל הניתוקים שזה היה אותו דבר, (חוץ מ3 בלילה שהראוטר מתאתחל כל לילה, הגדרה קבועה של נטוויג'ן), ואז נפל לו האסימון שיש לי בעייה בראוטר, שהוא מתאתחל כל כמה שעות.
    כמובן שפניתי לנטוויג'ן, וישבתי איתם איזה שעה וחצי - שהנציג ניסה לאפס את הראוטר ולהגדיר מחדש מרחוק, אבל משום מה לא הלך לו, אחרי שעה וחצי הוא התייאש, ואמר לי, 'אני שולח לך טכנאי שיבדוק לך את הציוד', הגיע טכנאי הוא שאל אותי כזה 'מה אתה רוצה?' אמרתי לו שיחליף ראוטר, הוא הסכים והחליף לי לראוטר יותר מתקדם (שחור, עם 2 רשתות וייפי), ומאז התקשורת זורמת, ללא שום בעיות, ב"ה.

    לסיכום:
    תתקשר ל019, תבקש מיד נציג תמיכה טכנית, תבקש שיגיד לך על כל ניתוק בשבוע האחרון, מה זה היה, ועם הנתונים האלה תפנה לנטוויג'ן, ותתעקש שיטפלו לך בפנייה, ואם לא מצליחים שישלחו טכנאי.
    בהצלחה!

    דבר ראשון תודה על הפירוט הברור, אני עם RL ולא עם 019, נטויזן החליפו לי ראוטר, כרגע ראוטר לבן שלהם, כל פעם היה בעיה אחרת בעיקר ניתוקי שיחות ואין אינטרנט, כרגע יש בעיה מוזרה מאד, פעם ביומיים בערך נופל לי הDSL ללא שום סיבה ולא חוזר עד ש.... אני מחבר ישירות לשקע בקיר לחור של האינטרנט קו טלפון מרים את השפורפרת שומע שקו זה חסום לשיחות יוצאות (כי זה קו אינטרנט) ואז מחזיר חזרה את הDSL והכל חוזר למקומו בשלום.
    אבל פשוט פשוט נמאאאאאאאאאאאס לי כל יומיים תקלה אחרת, אני כבר מומחה לרוב התקלות של 013. (ולרמת המשכל של הנציגים שם :baby: ) ולכן אני רוצה לעבור לחברה אחרת.
    בלי קשר לזה אני הזמנתי עכשיו לבית עוד תשתית (כי בזק העלו את המחיר ואני הולך לנתק בהקדם את הראשונה), ואז אני ישאיר את תשתית מס 1 רק עם 013 ללא שום אינטרנט (כלומר ש013 יספקו לעצמם את האינטרנט למתאם שיחות) ואז נראה מה קורה. אני יעדכן פה.
    בכל מקרה ממה שכתב @6262 נראה שרק פרנטר זה סבבה? או שיש עוד חברות?



  • ועוד דבר מישהו יודע אם אפשר לחבר את המתאם של 013 לראוטר, כלומר שהוא יקבל אינטרנט מראוטר שלי ולא מDSL.



  • @WWW גם וגם.
    שוב, ייתכן מאד שאני טועה. כבר ממזמן לא עם 15



  • @clickone
    לי יש 15 ואני מקבל קצת יותר מ15 בבדיקת מהירות.
    גם מי שיש לו 40 אמור לקבל 40. רק ב 100 בדרך כלל מקבלים פחות.



  • @מושט מהתיאור של הבעיה זה לא קשור לספק בכלל, מה שנופל זה DSL שזה הקישוריות לבזק.
    האם ניסית להחליף את הפילטר?
    המכפיל הזה שיושב בשקע הטלפון, אם לא ניסית תנסה יש מצב שתראה ישועות, זה גם יסביר למה כשאתה מחבר לשם טלפון זה מסתדר פתאום.
    תנסה ותעדכן.



  • @6262 אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    @מושט מהתיאור של הבעיה זה לא קשור לספק בכלל, מה שנופל זה DSL שזה הקישוריות לבזק.
    האם ניסית להחליף את הפילטר?
    המכפיל הזה שיושב בשקע הטלפון, אם לא ניסית תנסה יש מצב שתראה ישועות, זה גם יסביר למה כשאתה מחבר לשם טלפון זה מסתדר פתאום.
    תנסה ותעדכן.

    מסתבר מאוד שיש דברים בגו.
    לפני כמה ימים הייתי אצל חבר והתלוננן שלאחרונה יש לו המון ניתוקים, חכיתי אצלו עד שניפגש בניתוק הבא, והניתוק אכן הגיע ושמתי לב שהנורית של DSL מתחיל מחדש את מסלולו מהבהב וכו', הצעתי לו להוציא את הפקס שהיה מחובר לאותו קו, ומאז אין שום ניתוקים, אמרתי לו שיקנה פילטר חדש ויחבר שוב את הפקס, ויעדכן אותי אם הסתדר.

    מה שנראה לי שהפילטר נדרש רק אם התשתית משמש גם לקו טלפון ולא רק אינטרנטו, כי הפילטר נותן DSL ישירות לראוטר, ורק לטלפון הוא מסנן משהו, פירקתי פילטר וראיתי שכך הוא בנוי, כלומר שלאינטרנטו אין צורך בפילטר, לכאו'.


  • נקיפדיה

    @clickone בדקתי כעת בשתי חברות, יש לי 15, ואני מקבל בסביבות 14.8 הורדה, ו 0.65 העלאה.



  • @WWW אני חוזר בי לגבי ההורדה...
    כשאני הייתי ב15 הנתונים היו שונים. אבל זה היה ממש ממזמן.



  • סופו של דבר, אפשר לבחוש כאן לבחוש שם, אם באמת רוצים אינטרנט מהיר ובלי תקלות, זה רק בזק.


  • נקיפדיה

    @סופר ממש לא נכון.
    מה קשור בזק לספק?
    יש גם בעיות הקשורות לספק.



  • @6262 אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    @מושט מהתיאור של הבעיה זה לא קשור לספק בכלל, מה שנופל זה DSL שזה הקישוריות לבזק.
    האם ניסית להחליף את הפילטר?
    המכפיל הזה שיושב בשקע הטלפון, אם לא ניסית תנסה יש מצב שתראה ישועות, זה גם יסביר למה כשאתה מחבר לשם טלפון זה מסתדר פתאום.
    תנסה ותעדכן.

    יש רק קו אינטרנט ללא טלפון כמו שאמר @abc אבל זה עובד ומתנתק גם שמחובר ישיר ללא פילטר ככל או עם פילטר, הבעיות אותם בעיות.



  • @abc אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    לפני כמה ימים הייתי אצל חבר והתלוננן שלאחרונה יש לו המון ניתוקים, חכיתי אצלו עד שניפגש בניתוק הבא, והניתוק אכן הגיע ושמתי לב שהנורית של DSL מתחיל מחדש את מסלולו מהבהב וכו', הצעתי לו להוציא את הפקס שהיה מחובר לאותו קו, ומאז אין שום ניתוקים, אמרתי לו שיקנה פילטר חדש ויחבר שוב את הפקס, ויעדכן אותי אם הסתדר.

    לי נראה שהראוטר מוגדר לאתחל את עצמו מחדש עם אין לו אינטרנט, ולכן אולי כל פעם שיש בעית גישה הוא מנתק את עצמו לכן נופל הDSL.



  • @שלו' כשקרה מה שקרה לך היה מנורות אינטרנט בראוטר? פשוט גם לי יש נפילות אבל כל המנורות עובדות לכן אני מעוניין לדעת האם הפתרון שלך יעזור לי גם
    תודה



  • @magicode עם 15 אתה מצליח לעשות את כל הקסמים שלך????



  • @aiib לא אצלי לא היו מנורות, הכל התחיל מחדש.



  • @מושט לא ברור, אם מוגדר לאתחל מחדש כשאין לו אינטרנט, זה אמור להפיל את כל הראוטר ובמצב כזה לא רק נורת הDSL תכבה.
    בנוסף בדרך כלל כשאין חיבור הראוטר מנסה לחייג מחדש ולא מפעיל את עצמו מחדש.



  • @6262 אמר במתאם שיחות של נטוויזן:

    @מושט מהתיאור של הבעיה זה לא קשור לספק בכלל, מה שנופל זה DSL שזה הקישוריות לבזק.
    האם ניסית להחליף את הפילטר?
    המכפיל הזה שיושב בשקע הטלפון, אם לא ניסית תנסה יש מצב שתראה ישועות, זה גם יסביר למה כשאתה מחבר לשם טלפון זה מסתדר פתאום.
    תנסה ותעדכן.

    ביקר אצלנו בעבר טכנאי של בזק, שטען שהבעיה שלנו היא שהפילטר לא מקורי של בזק אלא קנינו איפשהו.
    הדברים עשו עלינו רושם של נסיון שיווקי, אך למעשה הוא צדק. אחרי שהחלפנו לפילטר של בזק הופסקו התקלות.
    מאז בכל פעם שמבקר אצלנו טכנאי בזק מכל סיבה שהיא, אנחנו מבקשים ממנו פילטר רזרבי (הם בד"כ נותנים) על כל תקלה שלא תבוא.


התחבר כדי לפרסם תגובה