ניתוקים ע"י (אולי) הספק



  • בימים האחרונים המחשב שלי מדווח לעתים קרובות על 'ניתוק' ועל 'חסימה' ו'החיבור נקטע, נסה שוב'. לפעמים מדובר בחלקיקי שניה, ולפעמים בכמה דקות שתוקעות את העבודה ומחזירות לאחור שוב ושוב.
    האם זה קורה רק אצלנו? או שזו תופעה רווחת?
    חשוב לציין שעד לאחרונה השירות של אר-אל היה מעל ומעבר, ורק לאחרונה אנו נתקלים בבעיה המדוברת שוב ושוב, וכנראה העומסים על השירות מביאים לכך שמסובך לקבל מענה של טכנאי. כך שיש אפשרות שמדובר בתקלה זמנית/נקודתית/לא משקפת.
    ובכל זאת - אי אפשר לעבוד כך. נבקש לקבל המלצות על ספקים נוספים (קווי, תשתית בזק). אנחנו מעדיפים לשלם קצת יותר ולקבל אינטרנט מסודר ורץ.



  • @משפחת-כהן
    אני בסטיק כנ"ל ונתקלתי גם
    וחשבתי שהבעיה היא בגלל שהמחשב שלי עמוס בחומר.



  • @משפחת-כהן
    האם מותקנת על המחשב הגירסא העדכנית של תוכנת ווייפרי (2.8) ?



  • @ליכט אכן.
    וליתר בטחון התקנתי מחדש.
    ועשיתי אתחול שירות.
    ושוב פעם.
    וכיביתי וניתקתי וסגרתי ופתחתי אתמול וגם היום.
    במקום לעבוד...



  • תנסו להגדיר DNS ל 8.8.8.8
    החברה פה בפרום יסבירו לכם בדיוק איך לבצע את זה.



  • מישהו יכול להסביר איך מגדירים?



  • @magicode האם הכוונה לאיפוס DSN?
    אם כך, עשיתי זאת ע"פ ההנחיות שהופיעו בעבר בפורום, והבעיה בעינה עומדת.
    וגם איטיות, אגב.
    האם יש כאן בפורום נציג של RL שיוכל להציע פתרון?



  • @משפחת-כהן
    @בן-של-מלך הוא נציג של RL



  • תפעלו לפי המדריך הזה,
    בד"כ תראו ישועות
    http://forum.netfree.link/topic/1888/שגיאת-dns-באתרי-בנקים



  • @משפחת-כהן האינטרנט עובדחלק לפי הידוע לנו, הגיוני מאוד שזה העדכוני וינדוס, אתם בסטיק?

    תשלחי לי למייל את הטלפון

    yishai@isp.net.il



  • @בן-של-מלך
    אגב שבוע שעבר יום אחרי עידכוני וינדוס שעודכנו לא הצלחתי להתחבר והיה כתוב קונקט פילד והנציג חיבר אותי מחדש לשירות
    והיום עצמו התנתק לי פעמיים.



  • @הגוף-והנפש מה היה שבוע שעבר אין לי ככ מה לסייע עכשיו. עדכוני וינדוס זה גדול ומעמיס בגלישה.



  • תודה ל @בן-של-מלך על התייחסות ענינית ואדיבה בשיחת הטלפון.
    מסתבר שמדובר בבעיה אישית נקודתית, לאו דוקא קשור לספק.



  • @משפחת-כהן שמח לשמוע.

    תרשמי לי במייל מה ככהנ הבעיה. תודה!


התחבר כדי לפרסם תגובה