חסימה שלכם למרכזיית voip



  • יש לנו לקוח שהתקנו לו מרכזיות ב4 סניפים שלו.
    ללקוח יש סינון של נטפרי ומשום מה החיבור למרכזיה חסום.
    לצערינו אנחנו בהתכתבות איתכם כבר שבועיים ימים, מוכרח לציין שהתשתם ועדיין אתם מתישים אותנו כהוגן, ביקשתם הקלטות ביקשתם שליחת פרטים מהסניפים עצמם, לא הסכמת להתנהל מולנו במיילים אלא אך ורק דרך מערכת הפניות של הלקוח.
    כל פעם היינו זקוקים להתחבר מרחוק ללקוח להפריע לו ואז לשלוח אליכם מה שביקשתם. אך תמיד זה לא מספיק כל פעם מבקשים עוד פרטים ועוד פרטים. הלקוח בכל הסניפים זה בחורים חסידיים שבקושי קוראים אנגלית והדבר גרם להם ועדיין גורם לעגמת נפש רבה ללקוח.
    בפועל בגללכם עמותה שלימה שנותנת שירותי חסד לציבור החרדי מושבתים חלקית בגללכם. יום אחד מנהלי התמיכה שלנו נסעו במיוחד לכל הסניפים של הלקוח על מנת לשלוח מהמחשב שלהם כמה פרטים שביקשתם כי התעקשתם שזה יבוצע רק מהמחשבים המקומיים והלקוח לא ידע לעשות זאת. חושבים שזה עזר? אז זהו שלא...
    עד הרגע הזה זה לא נפתר. מנהל התמיכה שלנו בעצמו מתכתב עם המתכנת היחיד והבודד שיש לכם בתמיכה שלכם. פתחנו חשבון חדש כדי שנוכל להתכתב איתכם ולמרות זאת אתם מקשים ומתעללים בנו ובעיקר בלקוח שלכם.


  • נקיפדיה

    @support מדהים לראות כמה שטויות בפוסט אחד.



  • @WWW
    מדהים כמה אתם אטומים ואדישים ולא איכפת לכם מהלקוחות שלכם.



  • @support כאן זה פורום משתמשי נטפרי ולא שירות לקוחות של הסינון
    אז בבקשה אם ברצונך לפתור את הבעיה אז תכתוב בדרך ארץ מה הבעיה
    לשירות לקוחות תפנה במערכת הפניות



  • @support אישית אני אכתוב לך שיש לי מרכזיית VOIP ולא נתקלתי בשם בעייה. ועבד ישר מהקופסה!!!
    משתמש נטפרי מרוצה :)



  • @support אני לא נכנס לפרטים, אבל ברור שפוסט כזה רק מוציא את החשק לעזור לכם (תכתבו את זה אחרי שהכל יעבוד, לא עכשיו ;) )



  • @shraga מדבריך אני מבין שעקרונית יש משהו צודק בדבריהם....
    הכי חכם להתעלם או לכתוב שזה לא המקום



  • @aiib אני לא נכנס לפרטים כי אני לא בקי בהם, לא משמע מדבריי כלום, רק די הצחיק אותי שהם חושבים שזה מה שיפתור את הבעיה...



  • @clickone
    אני שמח, אם זאת רשמת לפני חודש:
    RE: מתאם שיחות של נטוויזן
    @מן-המודיעין זה מה שיש לי.
    עובד לי תקין פיקס ללא שום בעייה.
    גם האינטרנט וגם הרשת הפנימית שלי עליו. ולכן לא נראה לי שהבעייה אצלך בראוטר. אלא כמו שכתבתי כאן מספר פעמים.
    ש013 מורידים לך את המהירות פנימית בתוך הראוטר

    אני מסיק מכך שאינך בקיא בטיב הטכני ולכן אל אמור דברים לא נכונים, שכן אתה עושה צער , לא די בכך שאתה טועה , אתה גם מטעה! וזה כבר איסור חמור , שכן אתה מכשיל אחרים!



  • @support
    אני מציע לך לא להחליט כ"כ מהר שאין לי ידע טכני...... (ואני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי שם)
    בא נישאר חברים :)



  • @WWW
    לפני 3 ימים רשמת גיבוב של שטויות, שכן אינך מכיר את ESET ככל הנראה(אנחנו משווקים ומוסמכים רשמיים):

    רק השבתה דרך הservices.

    אם יש לך אנטיוירוס איסט 10 ומעלה, זה גם לא עוזר, כי הוא מפעיל את העדכונים שוב.

    אז בוא נחסוך את רצף הגיבוב שלך..



  • @support
    @clickone הוא אחד הטכנאים המומחים ביותר בפורום כך שנא לא לזלזל !!!
    מה שהוא כתב שם זה היה פניה ספציפית שאינה מלמדת על הכלל !!!



  • @support אני מציע שתעצור מלכתוב ולעשות את מה שאתה עושה כאן.
    לא מוסיף לך כבוד......


  • נקיפדיה

    @support אמר בחסימה שלכם למרכזיית voip:

    שכן אתה עושה צער , לא די בכך שאתה טועה , אתה גם מטעה! וזה כבר איסור חמור , שכן אתה מכשיל אחרים!

    גם רב...


  • נקיפדיה

    @support כך זה היה אצלי.
    אוכל לבדוק זאת שוב.



  • @clickone אשמח לפתוח, את זה בתור מי שהיה חלק מצוות מפ"א בסלקום, אשמח להבין מה זה "מורידים לך את המהירות בתוך הראוטר"...זה מעניין



  • @clickone אתה פשוט לא מבין מי עומד מולך...


  • נקיפדיה

    @support נראה לי שגם אתה...



  • @support
    אז באמת כדאי לך לא לפתוח... אתה תפסיד....
    תבקש מהחברים לשעבר שייתנו לך את ההעתק של הפנייה שלי שמספרה נמצא בפוסט ההוא.
    לא בטוח שתשמח לראות מה סיכמה איתי המהנדסת שלכם. (היה צריך הגדיר את השייפינג ידנית)
    ועוד משהו, תכלס מה שהיא עשתה בשליטה מרחוק על המחשב שלי, בתוך הראוטר של נטוויז'ן אכן פתר את הבעייה. ככה שאתה צריך להתמודד עם המציאות.



  • @support וכדי שתהיה מרוצה, קבל צילום מסך. עדכני מעכשיו.
    (בשביל הפרטיות שלי רק העפתי את הלשוניות הפתוחות, הסימניות ושורת המשימות. אל תכעס :))
    0_1516565614168_Screenshot 2018-01-21 22.11.30.png



  • @clickone אתה לא מבין מה ההבדל בין JITTER לשיפינג...
    אוי וואי זמיר....


התחבר כדי לפרסם תגובה