טיוטות באזור אישי שליחת פנייה



  • אחרי אין ספור פיתוחים אולי הגיע הזמן לעשות משהו קטן והוא טיוטות בפניות, יש פניות שנשלחות לטיפול מקצועי יש פניות וש\עות בהם אני יודע שעובד פלוני יפתור בשנייה ועוד לא מעט דוגמאות, לעתים נתקלים בבעייה רק אין זמן לתאר אז שומרים בטיוטה ועוד.
    כשישלחו פנייה פעם הבאה או לחילופין כשייכנסו לממשק לשליחת הפנייה בפועל לא יצטרכו לחפש את הקישור המדוייק בו נתקענו ולעשות הקלטה וכו' הכל יהיה מוכן מראש.
    אם נגמר הנקודות ורוצים להמתין למחרת אז מתחדש היחידות ועוד עשרות סיבות שרק לא יהיו הכל כבר מוכן.

    למיטב הבנתי הפיתוח יקרה רק אם יהיה לזה ביקוש כאן



  • @administrators בנוסף להנ"ל, זה יכול גם לחסוך פניות למערכת, כשהלקוח אינו בטוח שזה שייך לטיפול נטפרי, הוא ישמור את הפניה כטיוטה ויתכן שכעבור זמן מה יפתור את הבעיה לבד.



  • מזמן חשבתי על זה.


התחבר כדי לפרסם תגובה