מה קרה לנטפרי?- כלום! הכל נותר כשהיה- הכי טוב בעולם!!!



  • גם אתם מרגישים שההמתנה לתגובה במערכת הפניות של נטפרי הוארכה משמעותית והיא כמעט בלתי נסבלת?
    אנו כל כך נהנים מהשירות ומהסינון החכם ביותר שיש, המלצנו להרבה חברים- הם הצטרפו ומרוצים עד הגג, אבל פתאום--- משהו מוזר. שלחתי פנייה לבדיקת אתר הנחוץ לעבודתי לפני יותר מ-4 שעות, ואין שום תגובה... וזה לא הפעם הראשונה.
    זה רק אצלי?



  • @נטפרנד כמה נקודות הקצבת?
    על פניו 4 שעות זה זמן סביר מאד אפילו בסלקום אורך ככה..



  • נקודה אחת.
    אבל עד לפני חודש בערך פנייה עם נקודה אחת נענתה מקסימום אחרי שעה.
    ובפעם הקודמת הקצבתי 3 נקודות, וגם חיכיתי 3 שעות בערך.



  • @נטפרנד
    ככה זה בחיים מאז שאדם הראשון אכל מעץ הדעת טוב ורע ואין שום דבר בעולם טוב בלי שיש רע מאחוריו.
    סיפור לעולם לא יהיה מעניין בלי המרכיב הרע.
    אותו דבר פה מתוך הרע שיש לכם עכשיו אתם מעריכים את השירות שינתן לכם כל הזמן.



  • חלילה,
    שום דבר לא רע.
    ואנחנו מעריכים מאד את הפעילות הברוכה של נטפרי.
    מה שעמד מאחורי שאלתי זה לבדוק אם זה משהו זמני/ ספציפי לי.



  • @נטפרנד
    4 שעות זה נראה לי נורמלי לנקודה אחת.
    אבל תן מספר פניה ונבדוק אולי זה עבר לטיפול מקצועי יותר כי יש פניות שהם מורכבות יותר לטיפול.



  • @magicode 276833



  • @magicode תודה רבה!!!



  • עדיין לא הגיעו לטפל לך בפניה.
    אתה עושה טעות שאתה מגיב כל תגובה שלך מורידה את עדיפות הפניה שלך. בגלל שזה הופך את זה לפניה חדשה יותר.



  • @magicode תודה.
    אדע מכאן ולהבא



  • @נטפרנד
    החלטתי לתקן את זה.
    אני לא רוצה למנוע מהמשתמשים להוסיף מידע בפניה. כי לפעמים מידע יכול לעזור.
    אני יתקן את זה והתגובות לא ישפיעו. הסדר יהיה לפי תאריך הפניה כמובן שזה אחרי הסדר של הנקודות.



  • @magicode אמר במה קרה לנטפרי?:

    @נטפרנד
    החלטתי לתקן את זה.
    אני לא רוצה למנוע מהמשתמשים להוסיף מידע בפניה. כי לפעמים מידע יכול לעזור.
    אני יתקן את זה והתגובות לא ישפיעו. הסדר יהיה לפי תאריך הפניה כמובן שזה אחרי הסדר של הנקודות.

    אני הצעתי בעבר שעד שלא מטפלים בהפניה יהיה אפשרות לערוך (וכן למחוק)


  • נקיפדיה

    @magicode אמר במה קרה לנטפרי?:

    @נטפרנד
    החלטתי לתקן את זה.
    אני לא רוצה למנוע מהמשתמשים להוסיף מידע בפניה. כי לפעמים מידע יכול לעזור.
    אני יתקן את זה והתגובות לא ישפיעו. הסדר יהיה לפי תאריך הפניה כמובן שזה אחרי הסדר של הנקודות.

    אחרי כל הדיונים בנושא,
    פתאום הכרעת בבום!...
    @957



  • @WWW
    מה אתה רוצה ממני היום?


  • נקיפדיה

    @957 פשוט זכור לי, שאתה ניסית לשכנע את @magicode, שהוספת מידע בפנייה לא ירחיק לסוף הרשימה.
    אולי אני מתבלבל עם מישהו אחר.
    היה על זה דיון שלם, אני לא מוצא את זה כעת.




  • מנהלים

    לפי מה ששמעתי מאחורי הפרגוד, מפורים יש עומס יחסית.
    זה נושא מאוד סטטיסטי, אם הרבה במיוחד שולחים בבת אחת המון פניות, אז ההמתנה מתארכת.



  • @magicode אשרך @נטפרנד שבזכותך שונה משהו לטובה
    @magicode כל הכבוד על ההחלטות המהירות לטובת הכלל



  • עדיין מציקה לי הכותרת של אשכול זה ' מה קרה לנטפרי' ?!
    הנה התשובה, במענה שהבעיה קיבלה בכזו מומחיות ומהירות.
    בכלל, להמתין 4 שעות לתגובה לעומת חברות סינון אחרות (אם התנסית) זה פשוט צחוק !
    אלא שהתרגלנו לפינוקים, ולפעמים הם חסרים לנו ....



  • @נטפרנד קצת ניחוש
    אם ראית בפורום שיש מבצע חדש במחיר מצחיק, אז מטבע הדברים לקוחות חדשים יצטרפו לנטפרי וזה העמסה זמנית על מערכת הפניות.
    ככה גם היה לפני תקופה כשחברת 019 יצאה בפרסומת על נטפרי, אז הפניות כמעט הכפילו את עצמם.



  • @שלו' אמר במה קרה לנטפרי?:

    @נטפרנד קצת ניחוש
    אם ראית בפורום שיש מבצע חדש במחיר מצחיק, אז מטבע הדברים לקוחות חדשים יצטרפו לנטפרי וזה העמסה זמנית על מערכת הפניות.
    ככה גם היה לפני תקופה כשחברת 019 יצאה בפרסומת על נטפרי, אז הפניות כמעט הכפילו את עצמם.

    ומסתבר שמשתמשים חדשים שולחים יותר פניות עד שהם מכירים את המערכת ופותחים את האתרים שהם נצרכים להם.


התחבר כדי לפרסם תגובה