חדש בשליחת פניות - איך אפשר לזרז את הטיפול בפניה שלי?



  • בעת פתיחת פניה חדשה מופיע חלונית חדשה עם הוראות איך לשלוח פניה, עם הודעה הבאה.
    בעת שליחת הפניה תסבירו ותפרטו כמה שיותר על מהות הבעיה או הפניה. ככל שתפרטו יותר, הסיכוי שתקבלו מענה מהיר ומקצועי עולה.
    אם מדובר בתקלה באתר לא מספיק לכתוב את שם האתר, צרפו גם את הכתובת המדוייקת שלו. וכן תארו במדויק מה לא עובד.
    אם מדובר בתקלה בתוכנה מסויימת, צרפו את הקישור לאתר הבית של התוכנה או לכל הפחות, כתבו את שם התוכנה. וכן תארו במדויק מה לא עובד.
    ובנוסף במקרים אלו, מומלץ לצרף הקלטת תעבורת אינטרנט וכן לצרף צילום מסך המתאר את הבעיה דרך לחצן "הוסף" הממוקם בצד שמאל בדף שליחת הפניה
    לחצו כאן בכדי להגיע הדרכה לביצוע ההקלטה.



  • @שלו' לדעתי זה צריך להיות אך בלי שיהיה צורך ללחוץ על אישור, זה סתם מעצבן, כאילו יש קנס לפני להתייחס לזה כל פעם מחדש.
    לטעמי זה צריך להיות כתוב מודגש אבל בלי צורך לאשר שקראתי.



  • @coby זה מופיע רק בפעם הראשונה



  • @shraga אמר בחדש בשליחת פניות - איך אפשר לזרז את הטיפול בפניה שלי?:

    @coby זה מופיע רק בפעם הראשונה

    הא עכשיו זה מסודר טוב .
    אבל נדמה לי שעד אתמול זה קפץ לי בכל פעם (בשבוע האחרון)


התחבר כדי לפרסם תגובה