האם שוב חסמו את התגובות ב-JDN?



  • פוסט זה נמחק!


  • פוסט זה נמחק!


  • פוסט זה נמחק!


  • פוסט זה נמחק!


  • פוסט זה נמחק!


  • @hadarvidal הפורום הוא לא המקום להפעלת אמצעי לחץ על נטפרי



  • פוסט זה נמחק!


  • פוסט זה נמחק!


  • @hadarvidal
    אם כך אני לא מבין את שאלתך,
    אם זה נחסם - יש סיבה לכך (הסיבות האפשריות (לא בדקתי): ניבולי פה בתגובות, לשון הרע ורכילות, זלזול ברבנים, וכו')
    למה אתה צריך טעם?



  • פוסט זה נמחק!


  • @hadarvidal הפורום כאן נועד לעזרה וסיוע טכני בכל מה שקשור לסינון



  • פוסט זה נמחק!


  • פוסט זה נמחק!


  • פוסט זה נמחק!

  • נקיפדיה

    @hadarvidal אמר בהאם שוב חסמו את התגובות ב-JDN?:

    @shraga
    אני מחכה לתגובה מהאדון הנכבד באמת בשביל לדעת

    בד"כ המנהלים מאד לא אוהבים שמדברים כאן על מדיניות נטפרי בפתיחת אתר זה או אחר. תראה כאן בראש האשכול את הנזיפה שקיבלתי אני מהמנהל הרב @baruch שליט"א.



  • פוסט זה נמחק!

  • נקיפדיה

    פוסט זה נמחק!


  • פוסט זה נמחק!


  • @hadarvidal
    תראה, המנהלים אינם ילדים קטנים, ואתה לא המצאת את אמריקה.
    ההחלטות שהתקבלו בנטפרי על הכללים התקבלו ע"י הרבנים. ונידונו דברים רבים גם באופן שיתופי.
    אבל יש צורה ויש דרך.
    אתה לא הראשון וגם לא האחרון.

    מדי פעם עולה פה מישהו, ומפגיז בהודעות משתלחות, וכשמנסים להרגיע אותו הוא מקטר עוד יותר.
    ענו לך תשובה. מה אתה ממשיך?
    זה לא חדש לנו המשתמשים, ולא למנהלי נטפרי.
    ועל פי רוב הניקים החדשים הללו מקטרים על כל תחום, מנקודות ועד ויקיפדיה.
    (שמעתי את זקני ציון מתלחשים שלפעמים מדובר באותם אנשים..)

    עם כל הכבוד. זה שנטפרי מאפשרת לנו להביע ולהצביע, זה לא מובן מאליו.
    (יש עוד חברה שמאפשרת? תנסה לפנות בעניינים כספיים או בעניינים רוחניים הקשורים לסינון, לאתרוג...)
    וזה לא אומר שנתנו לך את המיקרופון להתווכח על כל מה שלא נראה לך.
    וזה לא שלא ענו לך, כן?!

    מסבירים לך, עשר פעמים, שהפורום הוקם רק בשביל לעזור למשתמשי נטפרי, שאינם בקיאים בטכנולוגיה, או לחילופין למי שנתקל בבעיות הקשורות קשר ישיר או עקיף לסינון.
    בשביל לדבר על המדיניות יש לך את המייל הישיר של המנהל.

    אז קדימה תן לנו שקט.



  • אנשים לא מבינים עד כמה נטפרי הוא טוב ומצויין. והסיבה לכך היא בגלל שיש פורום.
    בכל חברה אחרת יש פי כמה וכמה בעיות והערות, אבל אף אחד חוץ מהמנהלים לא יודע את זה.
    לעומת זאת בנטפרי יש פורום, וכשיש למישהו בעייה הוא מפרסם אותה בפורום, ולכן זה נראה לפעמים לאנשים שיש המון בעיות, אבל זה לא נכון.

    וכך גם לגבי מדיניות הסינון.
    המדיניות של נטפרי מאוד ברורה, וב"ה שמאז שיש לי את נטפרי אני פתוח להרבה יותר אתרים מאשר בסינון הקודם שהיה לי, ולמרות זאת לא הגעתי לדברים שאינם הולמים.

    לעניות דעתי, המתלוננים הם אנשים ששכחו איך עבד הסינון הקודם שלהם, ובגלל שהם התרגלו לכל הטוב של נטפרי, הם רוצים עוד - יש לו מנה - רוצה מאתים.
    ולכן, כהצעה אישית, אני ממליץ לאלו שיש להם לפעמים איזשהו טענה כלפי נטפרי, להיזכר איך זה היה נראה לפני שנטפרי הגיעה לעולם...


התחבר כדי לפרסם תגובה