הצעת שני רעיונות לנטפרי



  • רציתי להציע שני רעיונות לנטפרי.
    א. לפעמים יש צורך בבדיקה מידית של אתר שאינו סובל שום דיחוי, מכל מיני סיבות, אבל הבעיה שגם אם תעשה שני נקודות או יותר, זה יכול לקחת כמה שעות, אולי גם יום.
    רציתי להציע שתהיה אפשרות מלבד הסכום החודשי שמשלמים, שתהיה אפשרות לשלם חד פעמי נניח 2 או 3 ש"ח או כמה שצריך, בכל פעם שיש צורך דחוף לבדיקה מיידית, בלי קשר לנקודות החודשיות. או לחילופין שיקבעו על כמות מסוימת של נקודות [נניח 4 או 5 נקודות] שזה יהיה אומר בדיקה מיידית.
    ב. רעיון נוסף רציתי להציע, שלפעמים הרובוט של נטפרי אומר שלח את האתר לבדיקה, או שלח את הוידיאו לבדיקה, גם כשלאחר מכן מתברר שהאתר הוא שלילי לחלוטין ברמה אסורה, אני חושב שכדאי שהרובוט יוכל להזהיר קודם שים לב האתר מכיל תכנים בעייתיים [באופן שניכר שזה מהות האתר].
    גם בוידיאו לבדיקה אולי אפשר לפתח אפשרות שהרובוט אמנם לא יוכל להכשיר אבל לפחות יוכל לומר ש-X, דהיינו במצב שזה בודאי לא טוב הרובוט יאבחן את הוידיאו בקלות ויחסוך זמן ויאמר שזה לא טוב, ורק בספק ישלחו לבדיקה. [אפשר בשביל להרגיע את האנשים לכתוב: שים לב הרובוט מצא בסרטון זה תכנים בעייתיים, אם בכל זאת רצונך לשלוח לבדיקה אנושית לחץ כאן].



  • @יהושע-ב. אמר בהצעת שני רעיונות לנטפרי:

    ב. רעיון נוסף רציתי להציע, שלפעמים הרובוט של נטפרי אומר שלח את האתר לבדיקה, או שלח את הוידיאו לבדיקה, גם כשלאחר מכן מתברר שהאתר הוא שלילי לחלוטין ברמה אסורה, אני חושב שכדאי שהרובוט יוכל להזהיר קודם שים לב האתר מכיל תכנים בעייתיים [באופן שניכר שזה מהות האתר].

    לא שמעתי עד היום שהרובוט בודק אתרים, הוא בודק מילים לא ראויות
    ציטוטי מהויקי:

    לסינון הטקסט פותח רובוט משוכלל המזהה באופן אוטומטי אם יש מלל שלילי בדף, הרובוט מצנזר את המשפטים הלא טובים. כאשר קיימת כמות גדולה של מלל שלילי בדף, כל הדף נחסם. בכל מקרה שלדעתכם דף או אתר נחסם בטעות תוכלו להעתיק את פרטי החסימה ולשלוח במערכת הפניות.
    אופסס.. הרובוט האוטומטי שלנו מצא פה דברים לא טובים.

    @יהושע-ב. אמר בהצעת שני רעיונות לנטפרי:

    גם בוידיאו לבדיקה אולי אפשר לפתח אפשרות שהרובוט אמנם לא יוכל להכשיר אבל לפחות יוכל לומר ש-X, דהיינו במצב שזה בודאי לא טוב הרובוט יאבחן את הוידיאו בקלות ויחסוך זמן ויאמר שזה לא טוב, ורק בספק ישלחו לבדיקה. [אפשר בשביל להרגיע את האנשים לכתוב: שים לב הרובוט מצא בסרטון זה תכנים בעייתיים, אם בכל זאת רצונך לשלוח לבדיקה אנושית לחץ כאן].

    לגבי הסרטונים - ציטוט מהויקי:

    בכל וידאו שעדיין לא נבדק מופיע כפתור "שלח את הוידאו לבדיקה"1. בלחיצה על הכפתור, תועברו למערכת הפניות כדי לשלוח את הוידאו לבדיקה. אם הגדרתם בהגדרות הסינון האישיות שתגית 'וידאו' יהיה סגור, לא יופיע כפתור זה על שום וידאו.

    כל סרטון הנשלח לבדיקה, עובר בדיקה ע"י עובדות נטפרי. במידה והוידאו נמצא עומד בכללים הוא נפתח לצפיה לכלל המשתמשים בנטפרי. במקרה בו הוידאו אינו עומד בכללי נטפרי, שוב לא יופיע עליו הלחצן 'שלח לבדיקה' ויוצג אייקון של נטפרי בלבד.



  • חבל שלא הובנו כל דבריי.
    אני מציע לפתח דברים שלא היו עד היום. לא דברים שכבר היו קיימים. בלי קשר למה שכבר יש.



  • @יהושע-ב. לא הבנת
    אין בדיקה של רובוט כלל בזה ונטפרי לא סומכים בזה כלל על הרובוט, וכן אי אפשר לפתח רובוט לזה



  • @יהושע-ב. קודם כל הרעיונות שלך טובים.
    הרעיון הראשון, הוא רעיון נהדר, רק שאין אפשרות ליישם אותו. אין אף גורם שיכול להבטיח טיפול באיזו בעיה שלא תהיה 'הרגע'. אין כזה דבר. למרות שזה נצרך (ואם תשלח פניה ב3 לפנות בוקר?), כל עוד אי אפשר לבצע - אין מה להציע.
    הרעיון השני הוא ישים לחלוטין, כלומר שתקבל הודעה שהאתר זוהה כאתר גרוע, והסיכויים שיפתחו אותו קלושים (בדרך כלל אנשים שולחים לבדיקה אתרים שהם יודעים מה עומד מאחוריהם, אבל כנראה שיש כאלו שלא..).
    הרעיון השלישי, הוצע בעבר (בשינויים קלים: להשתמש בבדיקת התמונות כדי לוודא שהוידאו לא יעבור בדיקה נוספת), וכנראה שעדיין לא נמצאה הדרך המלאה ליישם אותו.



  • @5566NEWbrs אמר בהצעת שני רעיונות לנטפרי:

    הרעיון הראשון, הוא רעיון נהדר, רק שאין אפשרות ליישם אותו. אין אף גורם שיכול להבטיח טיפול באיזו בעיה שלא תהיה 'הרגע'. אין כזה דבר. למרות שזה נצרך (ואם תשלח פניה ב3 לפנות בוקר?), כל עוד אי אפשר לבצע - אין מה להציע.

    לדעתי המענה צריך להיות: אפשרות להקדיש יותר נקודות, לא בהכרח להרחיב את הסליידר לכפתורים רבים נוספים אלא כפתור "אקסטרה "שמוסיף נניח 3 נקודות נוספות או כפתור הכפלה שמכפיל את שווי הנקודות. במחשבה שניה למה לא שדה עם אפשרות לאינסוף נקודות (במידה ויש לך בחשבון)?
    ההערה על השליחה לפנו"ב לא סיבה מספיקה לדחות את הרעיון לשעות הפעילות (ועל הדרך, יהיה נכון להוסיף אזהרה עיכוב בעת שליחת פניה שלא בשעות הפעילות).
    אמנם לא נשיג תוצאה מובטחת של מענה מיידי, אבל קרוב מאוד לזה.



  • אולי בהמשך יהיה מנוע שיוכל לשער לפי כמה נקודות צריך בשביל שהטיפול יהיה כמה שיותר קרוב להרגע, כמו שיש בערך רובוט דומה במוקדים טלפונים המשער את הדקות לפי כל מיני סטטיסטיקות. אבל אני משער שנטפרי לבינתים ישקיעו בעוד דברים לפני זה [אלא אם כן ימצאו איזה טכניקה קלה לעשות את זזה].
    כמובן רק בשעות העבודה. דבר מקובל בכל חברות הסינון שהתמיכה היא רק בשעות העבודה.



  • הצעה שלישית רציתי להציע לנטפרי, והיא:
    שאם יש אתר שכבר שלחו אליו פניה ומישהו אחר נתקל באתר זה לפני שבדקו אותו, [יכול להיות מצוי באתר שהיה עליו לינק באותו יום באחד האתרים הפופולריים], אם המישהו השני נתקע בו לא יצטרך להפסיד עוד נקודה לחינם, אלא יהיה כתוב לו:
    שים לב אתר זה כעת במערכת בבדיקה.
    ואפשר גם להוסיף:
    אם ברצונך למהר את בדיקת האתר תוכל להוסיף נקודות לצורך זה.



  • @יהושע-ב. אמר בהצעת שני רעיונות לנטפרי:

    הצעה שלישית רציתי להציע לנטפרי, והיא:
    שאם יש אתר שכבר שלחו אליו פניה ומישהו אחר נתקל באתר זה לפני שבדקו אותו, [יכול להיות מצוי באתר שהיה עליו לינק באותו יום באחד האתרים הפופולריים], אם המישהו השני נתקע בו לא יצטרך להפסיד עוד נקודה לחינם, אלא יהיה כתוב לו:
    שים לב אתר זה כעת במערכת בבדיקה.
    ואפשר גם להוסיף:
    אם ברצונך למהר את בדיקת האתר תוכל להוסיף נקודות לצורך זה.

    נאמר פה מס' פעמים שרעיונות מסוג זה לא יועילו כיון שחלוקת הנקודות היא פונקציה של המשאבים חלקים מס' הלקוחות
    אם יישמו רעיונות שחוסכות נקודות תתרבה העבודה פר לקוח\נקודה ויצטרכו להפחית את מס' הנקודות המחולקות לכל משתמש.

    בנינו
    העלות של נטפרי היא פרוטות
    למי שזה כלי עבודה ויש לו צרכים מיוחדים, רכישת נקודות נוספות יענו לו על הרבה מהצרכים, לא חייבים לסחוט את הלימון עד העצם.



  • אין סיבה לעשות קומבינות להוריד נקודות מהלקוח, מה שמגיע מגיע.



  • אתה לא קראת את ההוראות הנעוצות בפרום הזה.
    לא מציעים כמה רעיונות באשכול אחד.
    אבל בכל זאת אני חייב להגיב לרעיון שנאמר 101 פעמים ויגידו אותו עוד ועוד.
    הבסיס של הרעיון שאם מישהו כבר שלח אתר וידאו או לינק לא משנה מה. אז יהיה הודעה לבא אחריו שזה כבר נשלח.
    הרעיון הזה קיים רק מתי שמפורסם איזה שהוא אתר חדש בפרוג. אז יש מספר פניות שעוסקות באותו אתר/וידאו/לינק
    בכל מקרה זה זניח ולא קורה הרבה. וזה לא שווה את הפיתוח שלו. וגם לא תהיה הודעה ללקוח השני מתי זה נפתח.
    מי שחוסך בנקודות שלו אם הוא רואה שזה ממש עכשיו פורסם בפרוג אז שיחכה ויבין לבד שאם זה פופולארי זה נשלח לבדיקה ולא צריך לשלוח.



  • @5566NEWbrs אמר בהצעת שני רעיונות לנטפרי:

    הרעיון הראשון, הוא רעיון נהדר, רק שאין אפשרות ליישם אותו. אין אף גורם שיכול להבטיח טיפול באיזו בעיה שלא תהיה 'הרגע'. אין כזה דבר. למרות שזה נצרך (ואם תשלח פניה ב3 לפנות בוקר?), כל עוד אי אפשר לבצע - אין מה להציע.

    זה נכון מאוד. גם נכון שלא כל אתר אפשר לפתוח מיד כיון שצריך איזה שהוא טיפול מיוחד ע"מ לפותחו.

    אולם עכ"ז לא משום זה יש לדחות כל הרעיון. עדיין אפשר שיהיה מנגנון שדבר שדחוף יטופל בראש ובראשנה תמורת איזה שהוא תשלום נוסף וכו'. בשונה לשלש נקודות הרעיון שיהיה מנגנון שאף אחד לא ישתמש בו אא"כ מאוד דחוף לו.



  • @אורי בקושי משתמשים בשלוש נקודות, ופניות עם שלוש נקודות מטופלות ממש מהר למעט אתרים מאתגרים, או מחוץ לשעות הפעילות.



  • @magicode אמר בהצעת שני רעיונות לנטפרי:

    אתה לא קראת את ההוראות הנעוצות בפרום הזה.
    לא מציעים כמה רעיונות באשכול אחד.

    צודק.
    מתנצל, לא קראתי, ועמך הסליחה.


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: