פיתוח להסרת הסינון כדי לבדוק אם הבעיה בסינון



  • לפעמים ישנם בעיות שקשה לטפל גם במסגרת הקלטת תעבורה, וגם לפעמים אחרי דו"ד עם התמיכה מגיעים למסקנא שהחסימה לא קשור לסינון, ע"כ אפשר להציע שבמקרה וזה הופך למשהו חסום יותר מסתם אתר חסום, שיהיה אפשרות לנטרל את הסינון לכמה שניות/דקות כדי לבדוק אם אכן החסימה בסינון.
    אפשר לבצע את זה גם באופן שעם נטרול הסינון עדיין יהיה סינון של הרובוט.
    גם מומלץ לבצע את זה עם הגדרת זמן מראש לנטרול של הסינון, ככה שגם אם נציג ישכח להחזיר את הסינון, זה יוחזר אוטומטי כעבור הזמן שהוגדר.



  • ראה פה http://forum.netfree.link/topic/3755/גוי-של-נטפרי-בהשתלטות-מרחוק
    אני ממליץ על העניין את הגמרא:
    "בא למדוד נפט אומר לו מדוד אתה לעצמך". יש טעם בעמדתה של נטפרי שלא לתת אפילו לרגע אינטרנט לא מסונן, גם אם לגבי המקרה הספציפי זה מאה אחוז תועלת - היא לא רוצה להיות זו שמספקת "מתי שחייבים".



  • @נטפריס בדרך כלל בעיות אלו אינם באתרים בדפדן, אלא בתוכנות ומכונות וכדו', כמדומני שאין איסור של הפעלת תוכנה או מכונה על רשת פרוץ כל עוד אין לבן אדם גישה לדברים אחרים, במקרה שנציג החברה עושה זאת תוך כדי השיחה עם הלקוח לכאו' אין איסור בזה, אדרבה יכולים לעשות שאלות רב.
    בעבר ראיתי כזה אצל חברה אחרת (שלא תבינו שאני משוה אותם לנטפרי) מרגע הסרת הסינון עד לחזרתו לקח פתוח מחצי דקה, הדבר היחיד שהלקוח היה יכול לבצע היה בדיקת התוכנה, ואכן הבעיה היה אז בסינון.



  • @שלו' אמר בפיתוח להסרת הסינון כדי לבדוק אם הבעיה בסינון:

    @נטפריס בדרך כלל בעיות אלו אינם באתרים בדפדן, אלא בתוכנות ומכונות וכדו', כמדומני שאין איסור של הפעלת תוכנה או מכונה על רשת פרוץ כל עוד אין לבן אדם גישה לדברים אחרים, במקרה שנציג החברה עושה זאת תוך כדי השיחה עם הלקוח לכאו' אין איסור בזה, אדרבה יכולים לעשות שאלות רב.
    בעבר ראיתי כזה אצל חברה אחרת (שלא תבינו שאני משוה אותם לנטפרי) מרגע הסרת הסינון עד לחזרתו לקח פתוח מחצי דקה, הדבר היחיד שהלקוח היה יכול לבצע היה בדיקת התוכנה, ואכן הבעיה היה אז בסינון.

    תקרא היטב את האשכול אליו ציינתי.
    אני אומר לך כמי שליוה את נטפרי הרבה, שאם @magicode היה טיפה יותר גמיש בעניין, נטפרי הייתה נראית הרבה הרבה פחות טובה.
    יש עקרונות ששוים זהב. אם היה במנגנון הסינון באופן מובנה אפשרות לגלישה עם סינון מופחת, זה היה מחייב להשתמש בו המון, כי המון מקרי SOS שחייבים את זה. ומאידך בלעדיו, פוכרים ידיים ומבינים שזה גבול היכולת, ומכאן ההשתדלות נגמרה ואז על הלקוח להחליט אם להתייאש או למצוא היתר ואופן איך להסתדר, ונטפרי פטורה מהעול של להחליט אם מדובר במקרה מוצדק ועל ההשלכות, וגם פטורה מ"חובת הראיה" שהמון לקוחות דורשים "לבדוק אם הבעיה קיימת גם ללא סינון".



  • @נטפריס הרשה לי להוסיף על דבריך,
    בעיקר כשיש את הקלטת תעבורת אינטרנט שמצביעה במרבית המקרים האם הסינון הוא הגורם לתקלה.



  • אולי ישאלו שאלת חכם בכל מה שקשור לזה. (מסתמא שכבר שאלו).



  • @יהושע-ב. אמר בפיתוח להסרת הסינון כדי לבדוק אם הבעיה בסינון:

    אולי ישאלו שאלת חכם בכל מה שקשור לזה. (מסתמא שכבר שאלו).

    @נטפריס אמר בפיתוח להסרת הסינון כדי לבדוק אם הבעיה בסינון:

    אני אומר לך כמי שליוה את נטפרי הרבה, שאם @magicode היה טיפה יותר גמיש בעניין, נטפרי הייתה נראית הרבה הרבה פחות טובה.



  • למה הזה חשוב?
    נניח שמתברר שהבעיה אכן קשורה לסינון,
    הרי מדובר אחרי שלא מצאו את הדרך לפתור אותה



  • @shraga
    לפעמים הסיפור הוא רק לסיים התקנה דקה אחת.....
    אז אתה פותח לדקה, מסיים התקנה או רישום וסוגר.
    מצד שני......
    עדיף שיפתרו את זה לעומק עם הקלטת תעבורה, בעיקר לטובת הבאים אח"כ.
    כמו שכתב @נטפריס ...



  • @clickone
    היו לי מקרים שלא הצליחו לפתור / שזה היה מסובך מידי בכדי לפתור,


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: