תקלה בסים של 019...



  • ערב טוב.

    כבר מאתמול בלילה א"א לגלוש בדפדפן עם סים של 019...
    המקום היחיד שנכנס לי זה חיפוש גוגל וג'ימייל, חוץ מזה, כל אתר אחר באשר הוא, כותב לי "לא התקבלו נתונים"...

    מה עושים?



  • אני משתמש עם סים 019 של frize37 והוא עובד לי מצוין



  • @רמה-פלוס גוגל וג'ימייל מהיר או איטי?
    יתכן שנגמר לך חבילת הגלישה?

    אני הייתי בודק בדפדפן אחר/מצב מוסתר..



  • @מיציבושי זה לא באמת משנה מי הביא לך את הסים... :)
    אצלי כרגע ישנה תקלה. שמח לשמוע שאצלך הכל תקין.

    @למדן-וידען המהירות רגילה כתמיד.
    החבילה לא נגמרה לי. בדקתי את זה.
    גם לא נראה לי קשור, כי אם כן, אין סיכוי ששרתי גוגל יצליחו להתחבר עד כדי טעינת ג'ימייל מלאה, ואתרים קלים אחרים לא יפתחו.

    יש לציין שאני לא גולש עם נטסטיק בווינדוס, אלא עם נייד אנדרואידי, וזה לא עובד...

    אבדוק אולי התקלה בדפדפן עצמו...



  • @למדן-וידען איך יודעים מתי נגמר התוכנית



  • @רמה-פלוס
    *אנדרואיד
    בהצלחה, תעדכן.



  • @מיציבושי דיברו ע"ז בעבר כאן שאין דרך רשמית חוץ מלפנות אליהם..
    אתה יכול לבדוק בתוכנה של הנטסטיק במחשב יש שם לשונית(statistics) עם הנתונים.



  • אבל בנטסטיק זה לא מתעדכן כל חודש אחרי 3 חודשים יהיה כתוב לי 30 גיגיה



  • @מיציבושי תבדוק, נראה לי שניתן לבדוק בטווח תאריכים.
    ד"א @frize37 כתב פעם שמחזור החיוב החודשי זה לפי התאריך שהצטרפת.



  • @רמה-פלוס
    תשים לב שהבעיה רק באתרים בלי HTTPS. אתרים עם HTTPS עובדים.
    תיכנס להגדרות הדפדפן. ויש שם הגדרה שחוסכת נתונים. פשוט תבטל אותה.
    החיסכון נתונים עושה פרוקסי לשרתי גוגל. וכמובן שזה עוקף את הסינון אז זה נחסם.



  • @magicode תודה תותח!
    פתר את הבעיה.

    עכשיו יכולתי לשלוח לך הקלטת תעבורה, על מה שדיברנו אתמול...


התחבר כדי לפרסם תגובה