פרסומת מכוונת



  • כ"כ הרבה מדגישים כמה גרוע האינטרנט
    ועד כמה נטפרי זה בדיעבד
    נו דיבורים ...
    ומה בתכלס
    למה שלא נפעל כמו חברות הפרסום שעובדות על החלק הפסיכולוגי בענין
    מסובבים את הבנאדם לחשוב כפי שאחנו רוצים
    נלח ם ביצר הרע בכלים שלו
    ולרעיוני
    הקדמה קצרה
    ערכו פעם מחקר שבו ישבו קבוצת אנשים לצפת בסרטון (או מצגת במושגים הראשונים של הסרטונים)
    ובין כל כמה תמונות הכניסו תמונה של פופקורן ..
    שנבלעה ללא דגש
    למעשה בסיום הסרט קנו רב או אפילו כולם פופקורן ביציאה

    ניתן לשווק פרסום על האינטרנט והאיפונים למינהן עם הקשר שגורם לאדם להעדיף חיים ללא ...



  • @לקוח אמר בפרסומת מכוונת:

    כ"כ הרבה מדגישים כמה גרוע האינטרנט
    ועד כמה נטפרי זה בדיעבד
    נו דיבורים ...
    ומה בתכלס
    למה שלא נפעל כמו חברות הפרסום שעובדות על החלק הפסיכולוגי בענין
    מסובבים את הבנאדם לחשוב כפי שאחנו רוצים
    נלח ם ביצר הרע בכלים שלו
    ולרעיוני
    הקדמה קצרה
    ערכו פעם מחקר שבו ישבו קבוצת אנשים לצפת בסרטון (או מצגת במושגים הראשונים של הסרטונים)
    ובין כל כמה תמונות הכניסו תמונה של פופקורן ..
    שנבלעה ללא דגש
    למעשה בסיום הסרט קנו רב או אפילו כולם פופקורן ביציאה

    ניתן לשווק פרסום על האינטרנט והאיפונים למינהן עם הקשר שגורם לאדם להעדיף חיים ללא ...

    שיטת המסרים הסמויים כבר הרבה שנים לא חוקית. פפוקרן זה אוכל, אוכל או
    כל חפץ שמגרה אדם לקנות אותו, זה שונה שמים וארץ מנושא של מניעה משימוש.
    הרשת מלאה בסרטונים שמראים מה נשאר מריאות של מעשנים, ותאונות דרכים
    אונליין, תכלס, גדולה הסרת טבעת....
    אשר על כן, וכמו שאני טוען באופן קבוע (ובזכות זאת יש לי שדה עגבניות) שכדי
    לשכנע ילד להוציא חפץ מסוכן מהפה בלי לגרום לו לבכות ולהתמרמר ולמרוד, צריכים
    ללכת על דרך החיוב ולא השלילה, כלומר לתת לו סוכריה במקום, מהי הסוכריה? זה
    כבר חתיכת דיון ארוך מאד, מה שבטוח, שיטת הגיווואאאלד לא עובדת, מציאות.
    קדימה, איפה העגבניות? יש שקשוקה או מטבוחה היום?



  • @GolanArt צודק במאה אחוז.
    כל הפרסומים למיניהם לא עוזר במובן הזה. זה ממש כמו האזהרה על קופסאות הסיגריות...
    לדעתי, ככל שפתרונות הסינון יתקדמו וישתכללו, פחות אנשים יפלו ברשת הפתוחה.



  • יש הבדל גדול בין לבקש מאדם להפסיק משהו שהוא מכור לו
    לבין לבחור לצרוך מוצר דומה עם מעלות וחסרונות שונים.
    כשחברת פונה לצרכן ומפרסמת, היא בעצם מציעה לו מוצר דומה שהוא צרך בחברה אחרת.
    לעבור לסינון איכותי, זה לצרוך מוצר שונה- שפה הנושא של פרסום,
    עם כל הטכניקות הקימות במיוחד באפקט הפסיכולוגי, רלוונטי מאוד,
    במיוחד שישנם יתרונות רבים לסינון שאפשר וצריך להדגיש,
    חוץ מהפן הרוחני.

    רכישות, וכל ההחלטות של אנשים מונעים הרבה מאמוציות ורגשות,
    ורק אחריהם מגיעה החלק השכלי, והחשיבה השכלית
    כאשר אני מצליחם לחדור לליבו של הצרכן,
    ויש לנו מוצר שהוא טוב,- הוא אמור לבחור בו.
    אבל , וכאן העבודה העיקרית של הפרסום-
    צריך למצוא את הדרך להגיע לליבו של הצרכן,



  • @GolanArt הפעם מגיעים המלונים :laughing:
    :melon: :melon: :melon: :melon::melon::melon::melon::melon::melon::melon::melon::melon::melon:


התחבר כדי לפרסם תגובה