שיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.



  • @magicode
    אחרת לא היה לנו את נטפרי, כי בטח גם היום אתה עדיין לא מרוצה מנטפרי מבחי' הפרפקציוניזם....

    אך בכל זאת אולי אפשר להשתמש עם הפלטפורמה של מערכת הפניות (ופכי שכתב @shraga לעיל), זה קשה יותר משמעותית מהפורום ?



  • @magicode אמר בשיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.:

    מריץ את זה בתור טסט ובדיקה.
    גם פה. הרעיון של פרום הוא חצי.. זה הדרך להגיע למושלם.

    נו, תקופת המבחן עברה, הגיע הזמן להריץ את ההשלמות להמושלם, בתור טסט.



  • @magicode אני מסכים אתך, אבל הפרויקט הזה הוא קצת שונה, כי לדעתי פורום זה לא חצי דבר, אלא זה פשוט משהו אחר לגמרי. זה פשוט לא יעבוד, כפי שהסברתי כבר ביחד עם @ליכט. אבל שוב, הסמכות היא שלך ואנחנו רק מציעים ומנסים לעזור ולשפר.



  • פוסט זה נמחק!


  • @יהושע-ב. אמר בשיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.:

    לא קראתי את כל הפוסטים. אבל רציתי לומר שני הערות קצרות.
    הרעיון עצמו שתהיה סיומת מייל נפרדת טוב גם למחזיקי סינון נטפרי. יש הרבה שהיו רוצים מייל עם סיומת כשרה. לדוגמא בתי הוראה שאני מכיר יש להם כתובות כאלה.
    בנתיב יש סיומת נפרדת למייל בלבד וסיומת נפרדת לאינטרנט כשר. (רק צריך לברר אצל דייני תורה אם מותר להעתיק מהם את הרעיון).
    הערה שניה, כדאי שהסיומת תהיה קצרה, קלילה, ולא מסובכת.

    אני עובד על משהו כזה. אעדכן בהמשך בעז"ה



  • אני עדיין לא הצלחתי להבין את היתרון במייל עם סיומת נטפרי/נתיב/אתxxx וכו'.
    אלא אם כן ניתן לגשת אליהם רק דרך אינטרנט מסונן
    אם ניתן לגשת מכל מקום זה סתם.
    אולי קצת הרגשה אישית. זהו.



  • אולי המומחים ידעו האם במייל עסקי של גוגל ניתן למנוע חיבור שלא ברשת העבודה עם כן זה אולי היתרון שיגדירו שרשת ללא נטפרי לא ניתן לפתוח את התיבה



  • היתרון של אימייל עם סיומת מיוחדת, היא מעיין הקומות הכשרות בפלאפונים הסלולריים. וכן, ויש דרכים לאמת האם המשתמש אכן מנוי בנטפרי.



  • אבל בואו לא נגלוש לנושאים אחרים באשכול. הנושא כאן זה פרויקט הממשק השיתופי.



  • לא קראתי הכל אבל יש גם רעיון פרימטבי, פשוט לעשות רשימה של נציגי "גמ"ח" היינו רשימה של אנשי חסד שמוכנים לקבל בקשות מאנשים שלא רוצים להשתמש ברשת, ויפורסם רשימה של כל אנשי הגמ''ח והמבקש ישלח לכולם בהודעה אחת בקשה.
    ברגע שאחד רוצה למלא בקשתו, הוא שולח לו תשובה חיובית על מילוי הבקשה והעתק לכולם ("השב לכולם") שהבקשה בטיפול על ידו [ע"מ למנוע מצב ש 10 אנשים עוזרים לבן אדם אחד על דבר פעוט שהוא מבקש].



  • ובאמת ממזמן הייתי מחשבה לעשות כמו רשות הרבים או כמו איש את רעהו (פרוג) אבל במייל, כלומר שיהיה אפשרות להשתתף בפורום במייל וככה יעזרו זל"ז וכעין זה כבר קיים שיש פורום תורני במייל.



  • @Glantz מתקדם משהו ?



  • ביינתים לא.
    הייתי גומר את הפרוייקט הזה כבר מזמן, אני פשוט לא רוצה לעבוד על משהו שלאחמ"כ נטפרי לא תתמוך בו. אנחנו הצענו רעיון, אבל אני חושב שזה צריך להגיע מהכיון של נטפרי, אחרת הוועדות לא יאשרו את זה, וכל העבודה תרד לטמיון. ולבינתיים @magicode לא ממש התלהב מזה.



  • אני חושב שגם אם כן צריך לתגמל את המתנדבים בבונוס של נקודות
    לפי שיטת חישוב שנטפרי תחליט עליה



  • לכל המחפשים אותי....
    @Glantz @מעמד @שואף @יהושע-ב @מעלה-ומוריד @ליכט
    אני ב"ה חי נושם וקצת בועט עדיין...

    בס"ד מרובה אני כבר כמה חודשים בלי אינטרנט, ורק עם מייל, כך שלא יצא לי להיכנס לכאן (מלבד ברגע שראיתי שיש איום על נטפרי...)
    הפרוייקט של הגמ"ח במייל אמנם היה בהקפאה עמוקה כבר חודשים רבים מסיבות אישיות, אבל מקווה לשוב ולעדכן את האינדקס בקרוב.

    בכל אופן, אני משתדל להיות זמין בכתובת של הגמ"ח: gmach.bamail@gmail.com

    עמכם הסליחה!



  • @Glantz האם התייאשת מהרעיון כיון שאין תמיכה של @magicode ומנהלי נטפרי?



  • @magicode
    אנסה לציין כמה מעלות בממשק מערכת הפניות על ממשק הפורום:

    1. דיסקרטיות. המשתמש מרגיש שלא כל הרוצה יכול לדעת מה הוא ביקש (אע"פ שאפשר להשתמש בשמות אחרים, עדיין יש הבדל).
    2. אפשרות לתייג כל פניה לסוג מסויים של טיפול, גם אם המשתמש לא תייג אותה או לא ידע במה לתייג אותה כי הוא משתמש חדש.
    3. פה הפוסט נהפך לדיון ציבורי סביב נושא. במערכת אישית המענה הרבה יותר נקודתי.
      (בפורום הזה נניח, אם מגיע משתמש חדש הוא יכול לכתוב הודעה מסכן - ואז הוא מקבל 5 תגובות. השניים הראשונות הם שהוא לא שם את השאלה בקטגוריה הנכונה, והשניים הבאות מתחיל דיון בקשר להודעה השלישית, וכו' וכו'.
    4. דומה לקודם אבל שונה: פניה שמטופלת - עוברת הלאה, וכך הרשימה מתקצרת.
      פניה שהמתנדב אין לו מענה - משאיר אותה למתנדב הבא (אחרי שתייג אותה). כך אפשר לנטר בקשות שעוד לא קיבלו מענה ממתנדב למתנדב.
      פה בפורום מישהו יכול לשאול שאלה ולא לקבל מענה הרבה זמן.

    אם כי ברור שיצטרכו קטגוריה נפרדת פה בפורום לדיון אודות ניהול המערכת.



  • רק להזכיר שפה מדובר לא על הסברים וכו' למשתמשים מתחילים, שבזה אולי צריך את חכמת ההמונים כמו פה בפורום, אלא בקשות נקודותיות להורדת קבצים וכה"ג.
    כך נראה לענ"ד.
    עריכה: לכאורה יצטרכו הגדרה מאוד ברורה למה מיועד הממשק ולמה לא, ויצטרכו לעמוד על זה בעקביות. @Glantz



  • @מ.-פינחסי לא התייאשתי, ח"ו.
    אני פשוט חושב שלעבוד על פרוייקט כזה כשאין תמיכה חזקה מנטפרי, זה בזבוז זמן.
    כי מה יקרה עם נקים פלטפורמה כזאת אבל מנהלי הקהילות או נטפרי לא יאשרו לפתוח את זה?..



  • @Glantz התכוונתי לשאול אם התייאשת מלשכנע את המנהלים...


התחבר כדי לפרסם תגובה