אינטרנט איטי



  • שלום.

    אני מחובר כשנה לתשתית של בזק עם ספק RL , הכל היה בסדר עד אתמול בלילה.
    לוקח לכל דף 5 דקות להיטען!

    ניסיתי לדבר עם בזק אבל הם טענו [בצדק] כי מבחינתם הכל תקין, הבדיקת מהירות מראה נתונים כדלהלן:
    0_1546176246432_74d3ce80-4ce2-4b8b-82a2-d959530f057a-image.png

    אה מה, שהדף הזה של בדיקת מהירות לקח לו 6 דקות להיטען?!
    מה יכולה להיות הסיבה לאיטיות??


  • נקיפדיה

    אתה מחובר ישירות לתשתית בזק או שיש לך בנדל אצל RL



  • @מטעמים אמר באינטרנט איטי:

    שלום.

    אני מחובר כשנה לתשתית של בזק עם ספק RL , הכל היה בסדר עד אתמול בלילה.
    לוקח לכל דף 5 דקות להיטען!

    ניסיתי לדבר עם בזק אבל הם טענו [בצדק] כי מבחינתם הכל תקין, הבדיקת מהירות מראה נתונים כדלהלן:
    0_1546176246432_74d3ce80-4ce2-4b8b-82a2-d959530f057a-image.png

    אה מה, שהדף הזה של בדיקת מהירות לקח לו 6 דקות להיטען?!
    מה יכולה להיות הסיבה לאיטיות??

    הטעינה האיטית של הדף מתרחשת באתר אחד ספציפי או במספר אתרים?
    לפי בדיקת המהירות שלך לא צריכה להיות בעיה, גם אם אתה מחובר בבאנדל או לאו.
    אם מדובר באתר ספציפי יכול להיות שיש עומסים על השרת שהאתר עצמו מאוחסן בתוכו.

    כבר קרה לי פעם אחת בעבר שהזעיקו אותי בעבודה כי ה"גימייל" לא עלה [היתה קריסה בשרתים של גוגל (כן זה גם קורה להם לפעמים)] ודרשו שאתקן את זה...
    ככה שאם אתה נכנס לגוגל והוא עולה בתוך כשניה וכן האתר של נטפרי וכל אתר אחר חוץ מאותו האתר - תנסה להיכנס לשם בזמן אחר [תחכה שעה - שעתיים ואם עדיין לא עובד תנסה למחרת].

    לפעמים הבעיות של איטיות בגלישה לא קשורות לספקיות ולתשתית אלא לשרתים שבהם מאוחסנים האתרים עצמם.



  • @מטעמים איך אתה מתחבר? באופן אלחוטי או חוטי?
    בדיקת המהירות נעשתה באותו אופן של הגלישה [חוטי חוטי/אלחוטי אלחוטי]?



  • זה עדיין יכול להיות בעיה של בזק



  • @test תסביר את עצמך יותר



  • @מטעמים
    יש לך אפשרות להחליף ספק בשביל בדיקה?



  • @test אם בבדיקת מהירות התוצאה מצויינת איך זה יכול להיות קשור לתשתית?



  • בעבר מישהו שהתלונן על בעיה דומה, עידכן אותנו במערכת הפניות כיצד הבעיה נפתרה וז"ל:

    הבעיה נפתרה.

    טכנאי בזק שהגיע להתקנת קו במקום אחר ששמע על התקלה אמר לי שהוא מכיר את התופעה.

    הוא הגיע והחליף פרוט בארון תקשורת הראשי של בזק (לא שאני יודע מה זה אומר) ואווופ הכל התחיל לעבוד.

    אז אם מגיעים עוד לקוחות עם כזה סיפור כדי שתדעו מזה.

    צריך ממש ללחוץ על השירות של בזק להוציא טכנאי כי בתמיכה הטכנית בטלפון הם לא מכירים את זה.

    מי שיש לו פרטים נוספים, אשמח להחכים...

    בכל מקרה, אתה יכול לנסות גם כן לפתור את הבעיה בשיטת 'ניסוי וטעייה'



  • @test בבזק ניסו להחליף באופן זמני לספק של בזק, אבל כמובן שהאינטרנט לא עבד...
    @aiib אני מתחבר בחיבור קווי חוטי. בדיקת המהירות נעשתה בחוטי. האבסורד הגדול שלקח לו לטעון את דף בדיקת המהירות כ-5 דקות... ואז הוא מודיע לי שיש לי 42 מ"ב מהירות....
    @משה-זוכמיר - אני מחובר ישירות לתשתית בזק.

    @shraga אם תוכל להעלות את פרטי המקרה המדוייקים. הייתי עם בזק כשעה על הקו. הם טענו בתוקף שאין להם מה לעזור לי.

    יישר כוח לכל העוזרים והמסייעים!



  • @מטעמים בלית ברירה הייתי ממליץ לך לעבור גם ספק לבזק ואז הם יהיו מחוייבים לעזור לך ולא יוכלו להפיל את זה על מישהו אחר ואז כמובן לחזור לRL



  • @מטעמים
    אם גם בספק של בזק זה לא עובד, כבר הורדת שתי אופציות מהרשימה (ספק וסינון)
    כעת מה שנשאר זה לבדוק

    1. ראוטר. היינו לנסות עם ראוטר אחר.
    2. מחשב. לנסות לחבר מחשב אחר לאותה רשת.
    3. כבל רשת. לנסות עם אחר
    4. זה ראוטר של בזק עסקים? צ'ק פוינט? אם כן, נסה לבקש מהם לבטל url filtering.
    5. אם הכל לא עובד.. תפנה שוב לבזק...


  • @aiib
    לבזק יש ספק שמסתדר עם נטפרי????



  • @מטעמים לצערינו לא. לכן הצעתי הייתה לעבור לבזק באופן זמני. כמובן שבשלב הזמני תצטרך להגן על עצמך עם WIFREE ואם דחוף לך הגלישה בתוספת VPN



  • אולי אתה צריך לנקות את הזיכרון המטמון?
    ניסית בדפדפן אחר?



  • גם אנחנו עם אר-אל, קווי.
    בימים האחרונים טעינה איטית להחריד, עד שחושבים טוב טוב לפני שנכנסים לדף חדש או טוענים עמוד.
    מקשה מאד על העבודה. מישהו נתקל גם, או שהבעיה נקודתית אצלינו?



  • @משפחת-כהן האם תוכלו להעלות צילום מסך של מהירות האינטרנט שלכם? link כאן
    @100 מחקתי וניסיתי דפדפן אחר. לא עזר. תודה בכל אופן



  • דיברתם עם rl?



  • @Chocolate ניסיתי לדבר עם אר אל,...
    מן הסתם אין להם מענה בשעות הלילה.. חבל מאוד שהם לא מודיעים את זה במשיבון שלהם.

    אתה עומד וממתין וממתין וממתין... ובסוף שולחים אותך לנציג הודעות של ביפר...
    אנסה מחר בבוקר. מוזר שבבזק לא הציעו לי לדבר איתם.

    @משפחת-כהן האם תוכלו להעלות צילום מסך של מהירות האינטרנט שלכם? link כאן אני רוצה לוודא שאני מתמודד אתכם באותה בעיה...



  • @Chocolate אמר באינטרנט איטי:

    דיברתם עם rl?

    השארתי אתמול בערב הודעה במוקד, נקווה שיחזרו אלינו מיד בבוקר.


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: