ניהול הנקודות



  • מצב הנקודות אצלי כעת:

    0_1546208004237_56cb918d-b7f6-4f95-89e1-fa2f0f7c2145-image.png

    לפני כ-10 ימים קניתי 30 נקודות כשהלך להיגמר לי הנקודות.
    מאז שקניתי השתמשתי כמעט בכולם, ונשאר לי רק 2. בימים האחרונים שמתי לב שבמהלך השימוש בנקודות שנרכשו, ניתוספו לי 16 הנקודות הקבועות.
    לא שמתי לב לזה כיון שכששלחתי פניות היה כתוב לי בשארית רק את השארית ממה שקניתי ולא את הסך הכל.
    וכעת כשאני רואה שנשאר לי רק שתי נקודות ואני מתקמצן כמה ימים בפניות, פתאום אני מגלה שיש 16 שממתינים לי כמה ימים.
    הרעיון שאני מציע:

    1. לתת אפשרות בחירה מאיזה מאגר לקחת נקודות.
    2. שיהיה כתוב סך כללי.

    נקודה נוספת - משום מה נראה לי שה16 הנקודות שקיבלתי, ההיו תקפות פחות מחודש. כי כשקניתי לפני 10 ימים הם עוד לא היו, ופתאום אני רואה אותם והתוקף שלהם זה לעוד מספר ימים ספורים.



  • @מ-פינחסי אמר בניהול הנקודות:

    הרעיון שאני מציע:

    1. לתת אפשרות בחירה מאיזה מאגר לקחת נקודות.
    2. שיהיה כתוב סך כללי.

    אאל"ט המצב הוא שאין צורך לבחור מאיזה מאגר כיון שכל המאגרים מצטברים לסך כללי אחד שבו אתה משתמש.

    לגבי 16 הנקודות הקבועות שמופיעות בטבלה בתמונה שהעלית לפי תאריך התפוגה מדובר באלה שנוספו לך לפני חודש, ובכל מקרה כבר השתמשת בהם ולכן אינם נספרים בסך הנקודות שנותרו לך.

    0_1546231895817_3ee50ffc-d1d8-470c-8d0a-f29fdac63a31-image.png



  • התבלבלתי. צודק.
    בד"כ הוא מראה בשארית את הסך הכללי?



  • @מ-פינחסי אכן, הוא מחבר אוטומטית את כל החבילות לסה"כ אחד.



  • אני לא יודע אם זה המקום הנכון להגיב
    אבל היה לי רעיון לעשות הפרדה בנקודות
    דהיינו שיהיה נקודות עבור הפניות הרגילות ויהיה נקודות עבור בדיקת וידאו ואתרים?



  • @אורתודוכס
    מה זה 'פניות רגילות' ?



  • פניה הרגילות הן לא הפניות שלח סרטון זה לבדיקה או אתר זה עוד לא נבדק .
    אלא כל הפניות האחרות לדוגמא פתיחת אתר חסום בעבור צורך אישי דחוף או כל פניה אחרת הקשורה לבעיות הקשורות לסינון עם נטפרי



  • @אורתודוכס אמר בניהול הנקודות:

    פניה הרגילות הן לא הפניות שלח סרטון זה לבדיקה או אתר זה עוד לא נבדק .
    אלא כל הפניות האחרות לדוגמא פתיחת אתר חסום בעבור צורך אישי דחוף

    מה ההבדל בין שליחת אתר לבדיקה לבין סרטון ?

    או כל פניה אחרת הקשורה לבעיות הקשורות לסינון עם נטפרי

    פניות ללא צורך בנקודה:

    ישנן פניות שבהן אין צורך בנקודה:

    אם נתקלתם בבעיה בעת התקנת/עדכון תוכנה.
    אם נתקלתם בדף שנחסם בטעות ע"י הרובוט האוטומטי.
    פניה בכל נושא אחר (מלבד בדיקת אתר/וידאו/קובץ שלא נתמך בסינון אוטומטי).
    פניות כאלו תוכלו לשלוח ללא נקודות, והן יטופלו בהקדם האפשרי.



  • אתה בעצם בא לומר שהנקודות הן בשביל בדיקת אתרים ווידאו ?
    אז למה יש רק 16 נקודות. אם אני צריך פתאום איזה פתיחה של 100 סרטונים בעניין כלשהו



  • @אורתודוכס אמר בניהול הנקודות:

    אז למה יש רק 16 נקודות. אם אני צריך פתאום איזה פתיחה של 100 סרטונים בעניין כלשהו

    אפשר לקנות



  • @מעמד אמר בניהול הנקודות:

    @אורתודוכס אמר בניהול הנקודות:

    אז למה יש רק 16 נקודות. אם אני צריך פתאום איזה פתיחה של 100 סרטונים בעניין כלשהו

    אפשר לקנות

    זה כמו לקנות תלושים לסופר
    זה מחייב אותי להשתמש בכל הסכום בפרק זמן מסוים
    אם היה אפשרות של בדיקת וידאו או אתרים ללא הגבלה בחיוב חודשי
    או תשלום על כל בדיקה ובדיקה הייתי שמח מאד



  • @אורתודוכס המשתמש הממוצע הממוצע כ 4-6 נקודות בחודש. נטפרי מספקת מספיק לשתמש הממוצע. אם זה לא מספיק בשבילך תצטרך לרכוש. https://netfree.link/user#/user/buy-credits


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: