פיתוח שבב חומרה



  • @magicode הפתרון הוא לכתוב שעם ניסיון של שנים ואלפי משתמשים. אין שום תקלה שנגרמת מהתוכנה.
    ולמען הסר כאב ראש הלקוח מאשר שהוא מסיר את האחריות מהעמותה.



  • @aiib זה לא כל הזמן, זה קורה לסירוגין. עוד לא בדקתי לעומק, אבל אם עוד לא התלוננו על זה כנראה שזה בסדר.



  • @yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:

    אבל אם עוד לא התלוננו על זה כנראה שזה בסדר.

    זה אומר או שלא בדקו [כמוני לדוגמא]
    או שהשלימו עם המציאות



  • @shraga @magicode
    עוד פתרון להוריד הקושי לאנשים להתקין ויפרי היא לאפשר להסיר בשבוע הראשון בחינם או בעלות סמלי.

    כך אנשים לא יפחד להתקין שאם משהו יתקל הם יסיר אותו.



  • לגבי הנ"ל
    צריך לדאוג שהבקשה להסרה מגיע מבעל החשבון (לה הילדים). כמו כן אין לשלוח קובץ הסרה, אולי ישתמש למקום אחר וכו'. צריך שטכנאי נטפרי יעשה את זה עם בעל החשובן על הקו.
    בפועל זה לא יקרה הרבה. סוף סוף לרוב זה לא גורם בעיות ורוב אנשים אחרי שכבר התקנו לא יסיר ובפרט עם כרוך עם שיחה טלפון ומסורבל.

    כמו כן לא יודע מה רמת הקושי לדעת כמה לפני כמה זמן הותקן וייפרי לפעם ראושנה על המחשב.
    או אפשר לעשות שתוך שבוע של הצטרפות לנטפרי אפשר להסיר בחינם או עד"ז.



  • @shraga אמר בפיתוח שבב חומרה:

    א. פרסום המודעות לתוכנה ולסיכונים האפשריים באופן מסיבי יותר ולא רק פעם אחת בעת ההתחברות הראשונית. תוך הדגשת הבעיות הקיימות ללא התוכנה, הבאנר הזה עושה את העבודה https://netfree.link/wifree-banner.

    באותו פרסום להסביר ולהדגיש שwifree מספק הגנה של 99 אחוז, אבל עדיין תמיד כדאי וחובה לפקוח עין על ילדי החמד מה הם בדיוק עושים...

    ואולי לינק למדריך מפורט כפי שהציע @נטפריס על הסיכונים האפשריים גם לאחר ההתקנה (והפתרונות האפשריים הרלוונטים - למי שחושב שיש פתרונות נוספים, אם כי לדעתי אין פתרון, גם על סיסמת ביוס אפשר להתגבר כמו שאפשר להתגבר על wifree עצמה ואין לדבר סוף כמו שכתבו כאן למעלה חכמים ממני..), אם כי כמו ש @yzahn כתב בתחילה, שום דבר לא יעזור בלי שבב במוח, חינוך טוב הרבה תפילות וסייעתא דשמיא.

    @shraga סיכום מדהים
    בקשר לזה שאין לדבר סוף כבר אמרנו שזה נכון אבל אמצע יש לו
    זה בוודאי ימנע מקרים מסויימים



  • @magicode
    הפתרון הכי טוב לתת 14 יום ניסיון על הוויפרי שבהם אין צורך לשלם קנס.

    כשהגדרתי לאנשים חיבור של נטפרי, אף פעם לא התקנתי להם וויפרי,
    כמובן הורדתי את ההתקנה למחשב שלהם הסברתי להם,
    אבל אמרתי להם שינסו כמה ימים ואח"כ יתקינו את הוויפרי,
    כי אם הם לא יהיו מרוצים זה יעלה להם 100 ש"ח.



  • @magicode
    לדעתי , כמה שינויים דחופים בחלונית של ההתקנה.

    לפני שנמשיך שימו לב :

    1. התוכנה תמחק את כל נקודות השחזור השמורות במחשב.
    2. כל כלי שנטפרי תספק להסרת התוכנה יהיה כרוך בתשלום... וכו'
      3.נטפרי לא תהיה אחראית לכל נזק אם יגרם מהתקנת התוכנה.

    אני מבינה שכל ההדגשה , גם של ה"שימו לב" וגם של השורות עצמן , נובעת מכך שאנשים מתלוננים לאחר מעשה על התשלום, או על הנזקים
    ובגלל כמה משתמשי קצה שלא לוקחים אחריות על עצמם ועל מה שהם קוראים ובאים בתלונות , הרוב הגדול מופחד שלא לצורך.

    אישית , נתקלתי בחודש האחרון בשתים שרצו להתקין וויפרי, אחת נמנעה בגלל ה100 שח (כרגע בכלל לא זקוקה לאינטרנט, אבל בעתיד כנראה שתעבוד דרך סינון אחר שמתאים גם לעורכי וידאו, ולא מתאים לה להוסיף 100 שקל לתשלום, אם הסכום היה 50 כנראה שהיתה מתקינה)
    השניה נבהלה מהנזקים, הרגעתי אותה, אני מקווה שהתקינה בסוף.

    משתמשים רגילים שלא חשופים לפורום קוראים את הדברים כפשוטם , ומבינים שהתוכנה גורמת לנזקים. כמה פשוט.



  • שבוע שעבר היה פה שמח,
    מה נסגר?



  • @חים מחכים למדריך של @נטפריס


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: