שירות של RL



  • כמובן שאני לא בא לקנטר.
    השירות של הספק הזה מצוין! (והייתי אצל ספק אחר...) הם באמת משתדלים לפתור תקלות [באם ישנן] בצורה הכי מהירה וחלקה.

    יש לי משהו שכן רציתי להעיר,
    (אמרתי להם את זה אבל לא כ"כ עזר)
    מתי שמתקשרים למרכזיה שלהם,אתה יכול לחכות על הקו שעות (!) ואין לך מושג מה קורה איתך. במיוחד בעסקים, שאין אינטרנט הכל משותק. הלחץ בשיא.! ואתה לא יודע כמה זמן תחכה על הקו.
    בשבוע שעבר, נפל לי הרשת בשעה 1 בלילה. ניסיתי לפתור את העניין בבזק (בתשתית) - מיד נאמר לי כמה זמן אחכה על הקו, ומהם שעות הפעילות...
    כשהתקשרתי ל-RL, לחצתי על "תמיכה טכנית" ושמעתי מנגינת המתנה... והקול אומר "אנו עסוקים בפניות קודמות..."
    אמרתי לעצמי, אם הם עסוקים... בטח הם כבר יתפנו אליי... כמה לקוחות כבר יכולים להמתין בשעה 1:30 בלילה...

    חיכיתי וחיכיתי וחיכיתי.....

    בבוקר נאמר לי ע"י נציגה שלהם שהשרות רק עד 10 בלילה...

    א. למה לא להודיע ללקוחות?? (קחו בחשבון אנשים ממתינים שעות ארוכות ובסוף מתייאשים אז משאירים הודעה...😌 לא נראה לי כ"כ הוגן)
    ב. מדוע אין מערכת סבירה שתאמר לי (בשעות הפעילות) כמה זמן אני עומד להמתין על הקו?

    ושוב, אין לי תלונות על עצם השרות! הוא באמת 100%.





  • @משרדי
    שלח לו מייל, כבר לא נכנס לכאן 10 ימים


  • נקיפדיה

    @MacroShadow יודע איך להשיג אותו...

    @MacroShadow אמר בחסימת Windows Update בספקים:

    אמנם הוא לא ביקר כאן זמן רב, ובכל זאת @בן-של-מלך הנך נקרא לסדר!

    עי"ש שמיד לאחר מכן הוא מיהר להופיע בפורום.



  • @האברך אף אחד לא אוהב שמתייחסים אליו כך. אני משער שפוסט כזה ישיג את המטרה ההפוכה.


  • נקיפדיה

    @MacroShadow אמר בשירות של RL:

    @האברך אף אחד לא אוהב שמתייחסים אליו כך. אני משער שפוסט כזה ישיג את המטרה ההפוכה.

    צודק. אני אעדן את הנוסח. תודיע לי אם זה מספיק.


 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: