הסיפור עם x2one



  • טוב בגלל כל הבאלגן.
    אני מסביר מה היה הספור.
    לפני כחודש באמצע חנוכה. חברת x2one החליטה באופן פתאומי להפסיק את המסלול של 500 גיגה.
    ואז לאחר כמה ימים לא ברורים הם הסבירו שבגלל שהתברר להם שזה לא משתלם להם הם מפסיקים את המסלול ומגבילים אותו בכמות מסויימת של גיגה שלא ברור עד עכשיו מה הכמות.
    שבוע שעבר דווח ש x2one מחליפים כתובות איפי רנדומליות ללקוחות שלהם בכל הדלקה של הנטסטיק. וזה לא טוב לנטפרי בגלל שלפי זה נטפרי מזהה את החיבור וכל כתובת חדשה זה נחשב חיבור חדש. וזה עולה עוד 15 שקל. וכן הם חזרו על כתובות של משתמשים אחרים.
    לאחר בירור איתם הם אמרו שהם הקצו את פול כתובות 10.14.237.0/24 לכל הלקוחות שעברו את ה30 גיגה. ויש להם האטה עד 40 גיגה.
    והמנגנון של האיטיות עושה כתובות רנדומליות ואין להם זמן להשקיע בלקוחות שחורגים ולכן הם הציעו שאני יתן ללקוחות האלו אינטרנט בסיסי מייל בלבד. לבנתיים עד שיהיה להם זמן לתקן את זה.
    הפעלנו את האינטרנט הבסיסי ביום חמישי בלילה עד יום שישי בשעות הצהרים. ולאחר שהבנו שהמוקד של x2one יהיה סגור החלטנו לשחרר את זה עד יום ראשון.
    מה שהתברר היום שהפעלנו את האינטרנט הבסיסי שוב בשעה 8 בבוקר. שנמצאים על הכתובות האלו גם לקוחות שהאיפי שלהם קבוע והם לא חרגו בכלל. וחברת x2one כנראה לא היו מסודרים עם הכתובות והם לא ידעו שהיו שמה משתמשים נורמלים שלא חרגו.
    אז בגללם נטפרי חסמה להרבה לקוחות את הגלישה סתם ביום שישי. וגם x2one האטו להם את הגלישה סתם במשך תקופה לא ידועה. למרות שהם לא חרגו. ואולי זה מסביר את פשר הניתוקים וכל הבאלגן.
    לטענתם הם לא עשו את זה בכוונה כמובן. אלא זה היה טעות.



  • @magicode אמר בהסיפור עם x2one:

    לפני כחודש באמצע חנוכה. חברת x2one החליטה באופן פתאומי להפסיק את המסלול של 500 גיגה.

    לטענתם הם לא עשו את זה בכוונה כמובן. אלא זה היה טעות.

    תחילתו בפשיעה וסופו ב ...



  • וכמה עולה 500 גיגה דרך אגב



  • על מנת שתעלה לרקיע



  • @hadarvidal אמר בהסיפור עם x2one:

    וכמה עולה 500 גיגה דרך אגב

    אין להם כזאת חבילה.



  • @magicode אז באילו פעולות אתה (כן כן אתה, באופן אישי) ממליץ לנקוט כרגע?
    להשאר או להחליף ספק?





  • @magicode
    ואיפוה זה אוחז עכשיו ?

    1. הם כבר תיקנו את הטעות ?
    2. הם כבר יודעים כמה ג'יגה הם מוכנים לתת ללקוחות שלהם שהובטח ללא הגבלה ?
    3. האם הם כבר מוכנים להתנהג כמו בני אדם, או שבעודכמה ימים נראה עוד תעלול בטעות ? בקיצור, מה ההמלצה שלך כעת, להישאר לעזוב או להחרים ?
      תודה בהצלחה


  • @סופר כיוון שהרב @magicode הביע דעתו בענין כבר כמה פעמים תרשה לי לענות על סמך דבריו:

    1. לא.
    2. לא ברור.
    3. אין לדעת.
      לסיכום הוא המליץ לעזוב.

    (מתנצל שאין לי כח להביא ציטוטים, תוכל לעיין כאן...)

    הודעה זאת מייצגת רק אותי וגו'



  • הודעה זאת מייצגת רק אותי וגו'

    גם אותי, רק שאין לי חברה אחרת להמליץ עליה, ובינתיים נשארתי עם X2ONE.



  • אני גולש ב 019 (סלולרי) ומאוד מרוצה.



  • @גדול-קטן אמר בהסיפור עם x2one:

    אני גולש ב 019 (סלולרי) ומאוד מרוצה.

    גם אני מאד מרוצה (ב"ב)



  • גם אני עברתי ל019 ומאוד מרוצה


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: