תגובת חברת X2ONE



  • שלום וברכה לכולם, חברת x2one ראתה לנכון להגיב באופן חד פעמי בפורום זה על מנת להבהיר את הדברים כפי שהם.

    בעבר הייתה חבילה ללא הגבלה. מספר מועט מאד של משתמשים חרגו באופי השימוש ההוגן והסביר של תנאי החבילה. בעקבות כך החלה החברה להפעיל מנגנונים למזעור הנזק הנגרם ע״י משתמשים אלו. בחלק מהמקרים המנוי יכנס להאטה כדי לאפשר למשתמש להמשיך להנות מגלישה מסוננת ע״י נטפרי במסגרת תנאי החבילה ובחלק מהמקרים המנוי יחסם כמו שקורה בחברות אחרות. חשוב לציין ש99% מהמשתמשים לא ניזוקו מהנושא בשום אופן. בימים אלו אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם נטפרי על מנת ליעל את תהליכי העבודה ולחזק את שיתוף הפעולה הפורה בינינו הקיים כבר שנים.

    אנו רואים זכות עצומה להיות חלק ממפעל זיכוי הרבים המדהים הזה.

    המשך גלישה נעימה ובטוחה לכולם,

    X2one.



  • @X2ONE כשאתם אומרים ללא הגבלה ניתן לעשות כוכבית שמדובר בכפוף לשימוש הוגן עד XX גיגה
    איך אפשר לכתוב עד 500 ולתת 40 ??
    הנה הפרסום שלכם

    0_1547483791526_1520336714228-1520322126640-גגג.png



  • @X2ONE ועוד יותר מזה הרי ברור לכם שזה למחשב איך יש צד לא לתת לפחות 10 גיגה ביום
    הרי ווינדוס בעדכון אחד יכול לעשות את זה אז לחסום ב2.5 גיגה ?
    להחליף IP ?
    עשית מנוי שהבנת שהוא לא ריוחי זה בעיה שלך תחכה שהשנה תיגמר ותודיע שהמחיר מכפיל את עצמו או ביטול או הורדת הגיגה לחודש
    מה שעשית חברה שהיתה עושה את זה בציבור אחר היתה מותקפת ונחשפת לתביעות ענק
    בגלל שהציבור פה מעט כבול זה ההתנהגות ?????



  • @X2ONE
    מזכיר את התגובה של אל על לטיסת השבת....
    אם עד עכשיו היו מסופקים אם כדאי לעזוב אותכם עכשיו זה נראה שברור שכדאי.
    מהתלים בלקוחות כבר זמן רב ומה שיש זה המון המון מלל, ומילה אחת של התנצלות אין. רק האשמה....
    בושה!



  • @X2ONE אמר בתגובת חברת X2ONE:

    במסגרת תנאי החבילה

    מישהו יודע איזה שפה זה?



  • יש לי הקלטה של הנציג שלכם אומר לי שאחרי 2.5 ביום יש האטה מאד משמעותית למשך 24 שעות
    ואם מגיעים ל30 גם יש את אותה האטה (גם זה הוא אומר בהקלטה)
    איזה הסבר יש לזה?

    אם אתם רוצים לתת חבילה של 40 ג'יגה מהיום והלאה אז תתנו אותה עד 40 ואז תחסמו
    אם אתם רוצים לתת 20 או 10 אז תתנו 10 או 20 תחליטו כמה אבל תתנו את זה בלי חסימות ובלי האטות
    שכל לקוח ידע כמה הוא משלם וכמה הוא מקבל ויעשה את השיקול שלו

    בשביל מה לנתק אחרי גיגה אחת ולהאט אחרי 2.5 ביום ועוד להאט אחרי 30



  • @X2ONE אמר בתגובת חברת X2ONE:

    שלום וברכה לכולם, חברת x2one ראתה לנכון להגיב באופן חד פעמי בפורום זה על מנת להבהיר את הדברים כפי שהם.

    בעבר הייתה חבילה ללא הגבלה. מספר מועט מאד של משתמשים חרגו באופי השימוש ההוגן והסביר של תנאי החבילה. בעקבות כך החלה החברה להפעיל מנגנונים למזעור הנזק הנגרם ע״י משתמשים אלו. בחלק מהמקרים המנוי יכנס להאטה כדי לאפשר למשתמש להמשיך להנות מגלישה מסוננת ע״י נטפרי במסגרת תנאי החבילה ובחלק מהמקרים המנוי יחסם כמו שקורה בחברות אחרות. חשוב לציין ש99% מהמשתמשים לא ניזוקו מהנושא בשום אופן. בימים אלו אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם נטפרי על מנת ליעל את תהליכי העבודה ולחזק את שיתוף הפעולה הפורה בינינו הקיים כבר שנים.

    אנו רואים זכות עצומה להיות חלק ממפעל זיכוי הרבים המדהים הזה.

    המשך גלישה נעימה ובטוחה לכולם,

    X2one.

    תודה, טוב מאוחר מלא-כלום.

    אחרי כמה ג'יגה המנוי יכנס להאטה?



  • @יעקב-ישראל @מושט @Chocolate @זבולי @מענטש-אמיתי

    @X2ONE אמר בתגובת חברת X2ONE:

    שלום וברכה לכולם, חברת x2one ראתה לנכון להגיב באופן חד פעמי בפורום

    כנראה שלפי הציטוט לא תקבלו תשובה ...



  • תגובה נחמדה מאוד אבל בלשון המעטה קצת מנותקת מהמצב שאנו מכירים (ושנוצר על ידכם..).
    הבה ניצמד לעובדות:
    @X2ONE אמר בתגובת חברת X2ONE:

    בעבר הייתה חבילה ללא הגבלה. מספר מועט מאד של משתמשים חרגו באופי השימוש ההוגן והסביר של תנאי החבילה.

    1. כאן בפורום כולם מעידים פה אחד (ואני בתוכם) שפשוט לא היה דבר כזה "תנאי החבילה"! אף אחד לא קיבל ממכם מסמך כלשהו בנושא! אפשר לראות את אותם "תנאי החבילה"?

    2. אני בעצמי התקשרתי גם למשווק אינפון וגם לשירות הלקוחות שלכם בשאלה האם זה בסדר לצרוך 500GB לצורך כלשהו (אישי ופרטי לגמרי) והתשובה הייתה שאין מבחינתכם בעיה גם לעבור את ה500GB, אז אחרי זה כשהשתמשתי חודש אחד ב500GB זה היה הוגן או לא?

    3. בכל החברות בישראל המושג "סביר והוגן" מעוגן במספרים ברורים בתנאי החבילה, וכיון שלא כתבתם תנאי חבילה מה נקרא שימוש סביר והוגן? חבר שלי מסתדר עם 3GB ואני צורך 50-60GB, באין חוזה מנין לכם אמות מידה לקבוע מה סביר ומה הוגן?

    בעקבות כך החלה החברה להפעיל מנגנונים למזעור הנזק הנגרם ע״י משתמשים אלו.

    1. מהפורום כאן עלתה תמונה (שחויתי על בשרי) שהדבר הראשון שעשיתם זה ניתוק מוחלט וסיטונאי של לא מעט לקוחות מהאינטרנט, זה נקרא אצלכם מנגנון לגיטימי למזעור נזק?

    2. גם לו נניח שהיו משתמשים שעשו שימוש חורג (איך אפשר לחרוג מתנאי החבילה שלא קיימים?) מהמנגנונים שלכם נפגעים כולם עד אחרון הלקוחות שבסה"כ רצה להוריד קובץ ששוקל 1.1GB ופשוט לא יכול גם אם זה השימוש היחיד שלו באינטרנט כל החודש!

    בחלק מהמקרים המנוי יכנס להאטה כדי לאפשר למשתמש להמשיך להנות מגלישה מסוננת ע״י נטפרי במסגרת תנאי החבילה

    1. אני קורא את המשפט הזה עשרות פעמים ועדיין לא מבין איך ע"י זה שהמנוי נכנס להאטה הוא יוכל להמשיך "להנות מגלישה מסוננת ע"י נטפרי" הרי להנות מגלישה הוא לא יוכל כשמדובר ב256kbps, ובגלל שהחלפתם לו IP לצורך ההאטה עשיתם בלגן שלם והוא כבר לא מסונן ע"י נטפרי אלא פשוט חסום על ידם מחוסר ברירה!

    ובחלק מהמקרים המנוי יחסם כמו שקורה בחברות אחרות.

    1. תראו לי חברה אחת בכל העולם המערבי שחוסמת/מאיטה לקוח אחרי 1GB של גלישה רצופה ושוב אחרי 2.5GB של גלישה ב24 שעות ושוב אחרי 30GB חודשי כשאני מזכיר לכם שמדובר בחבילת 40GB !! איזה חברות אחרות אתם מכירים שנוהגות כך?

    2. כל ההגבלות המוזכרות בסעיף הקודם לוו בהכחשה גורפת מצד מוקד השירות שלכם על הגבלות כלשהם ולאחר שהועמדתם בפני הוכחות התגובה הייתה "נכון ואנו לא מתכוונים לשנות את זה" !! איזה חברות אחרות אתם מכירים שנוהגות כך?

    3. הורדתם לכולנו את השאלטר בחנוכה וכשהתקשרתי אליכם קיבלתי תגובה "נותקת לצמיתות עקב צריכה באחד החודשים של יותר מ 500GB" וכששאלתי בתדהמה "הרי שאלתי ואמרתם שזה בסדר" התגובה הייתה "זה המצב" !! איזה חברות אחרות אתם מכירים שנוהגות כך?

    בימים אלו אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם נטפרי

    1. המנהל היקר של נטפרי הרב @magicode כבר חודש וחצי כותב כאן שוב ושוב שהוא לא יודע מה קורה אצלכם והוא מצפה להבהרות ממכם וכו וכו, מתנצל אבל משום מה אני נוטה להאמין לו יותר.

    לסיכום מהמציאות שאנו עדים לה עולה תמונה של התנהגות לא סבירה ולא הוגנת מצד חברת X2ONE כלפי קהל לקוחותיה בצורה שאינה מקובלת בשום חברת סלולר ירודה וזולה ככל שתהיה.

    כתבתי את דברי במלוא הכנות ואשמח לקבל תשובות בהתאם.

    עוד יותר אשמח אם תחליטו להפוך לחברה נורמלית שמתחייבת בחוזה מסודר על חבילת גלישה יהיה גודלה אשר יהיה ונותנת ללקוח פשוט לגלוש בשקט עד שמסתיימת החבילה... חושבני שלא מדובר בדרישה מוגזמת לאור העובדה שכל החברות בארץ ללא יוצא מן הכלל נוהגות כך!!



  • @אלי-TZA דברים כדרבנות !! 👍 😀



  • @אלי-TZA אמר בתגובת חברת X2ONE:

    מהפורום כאן עלתה תמונה (שחויתי על בשרי) שהדבר הראשון שעשיתם זה ניתוק מוחלט וסיטונאי של לא מעט לקוחות מהאינטרנט, זה נקרא אצלכם מנגנון לגיטימי למזעור נזק?

    חשוב לציין שללא שום הודעה מוקדמת, ואף ללקוחות שלא חרגו ברמה בלתי סבירה.

    החוצפה הכי גדולה היא שאתם מעיזים להגיב כאן ללא מילת התנצלות אחת, בושה וחרפה. ואני גם לא מצליח להבין את מי שנתן להודעה שלהם לייק..


    ממליץ לכל מי שעדיין מנוי בחברה הזו לעבור ספק!!

    אין להם שום ערך מוסף

    לא שירות כפי שלא צריך להכביר במילים

    לא מחיר טוב

    לא חבילה ללא הגבלה.

    רשימת הספקים האחרים שעובדים עם נטפרי ומחיריהם מופיעה כאן:
    http://netfree.link/wiki/ספקים_ומחירים
    אפשר גם דרך המשווקים:
    https://netfree.link/wiki/רשימת_משווקים



  • ואני הכי מתחבר בתגובה שלך לזה

    @shraga אמר בתגובת חברת X2ONE:

    ואני גם לא מצליח להבין את מי שנתן להודעה שלהם לייק..



  • @shraga אמר בתגובת חברת X2ONE:

    ממליץ לכל מי שעדיין מנוי בחברה הזו לעבור ספק!!

    דקה לפני שעוברים, האם יש דברים בגו?

    @X2ONE אמר בתגובת חברת X2ONE:

    בימים אלו אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם נטפרי על מנת ליעל את תהליכי העבודה ולחזק את
    שיתוף הפעולה הפורה בינינו הקיים כבר שנים.



  • @X2ONE אמר בתגובת חברת X2ONE:

    שלום וברכה לכולם, חברת x2one ראתה לנכון להגיב באופן חד פעמי בפורום זה על מנת להבהיר את הדברים כפי שהם.

    בעבר הייתה חבילה ללא הגבלה. מספר מועט מאד של משתמשים חרגו באופי השימוש ההוגן והסביר של תנאי החבילה. בעקבות כך החלה החברה להפעיל מנגנונים למזעור הנזק הנגרם ע״י משתמשים אלו. בחלק מהמקרים המנוי יכנס להאטה כדי לאפשר למשתמש להמשיך להנות מגלישה מסוננת ע״י נטפרי במסגרת תנאי החבילה ובחלק מהמקרים המנוי יחסם כמו שקורה בחברות אחרות. חשוב לציין ש99% מהמשתמשים לא ניזוקו מהנושא בשום אופן. בימים אלו אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם נטפרי על מנת ליעל את תהליכי העבודה ולחזק את שיתוף הפעולה הפורה בינינו הקיים כבר שנים.

    אנו רואים זכות עצומה להיות חלק ממפעל זיכוי הרבים המדהים הזה.

    המשך גלישה נעימה ובטוחה לכולם,

    X2one.

    נראה לי שתביעה ייצוגית תפתור את כל הבעיות...אבל!!!



  • אפשר לנסות להבין חברה שלא מוכנה לתת 500 ג'יגה ואף יותר מזה תמורת 50 שח

    השאלה הגדולה היא האם מהיום ואילך
    האם הם מוכנים להבטיח שעד הקילובייט האחרון של ה40 ג'יגה הלקוח יוכל קבל גלישה ללא שום ניתוק \ האטה \חסימה

    אם לא פשוט נבטל את החבילה ונעבור לחברה אחרת
    אין מצווה לסבול אצלם



  • @זבולי אמר בתגובת חברת X2ONE:

    אני מסרב להתלהמות הזו
    אפשר לנסות להבין חברה שלא מוכנה לתת 500 ג'יגה ואף יותר מזה תמורת 50 שח

    לצפות מחברה לתת את ה500GB שהיא החליטה שהיא נותנת תמורת 50 ש"ח זה התלהמות?


  • נקיפדיה

    @shraga אמר בתגובת חברת X2ONE:

    ואני גם לא מצליח להבין את מי שנתן להודעה שלהם לייק..

    בתור לימוד זכות, יתכן שנתנו להם 3 לייקים כדי שיוכלו להגיב כאן בלי לחכות 120 שניות... ונוכל סוף סוף לשמוע תשובות על השאלות הנוקבות.



  • @האברך אמר בתגובת חברת X2ONE:

    @shraga אמר בתגובת חברת X2ONE:

    ואני גם לא מצליח להבין את מי שנתן להודעה שלהם לייק..

    בתור לימוד זכות, יתכן שנתנו להם 3 לייקים כדי שיוכלו להגיב כאן בלי לחכות 120 שניות... ונוכל סוף סוף לשמוע תשובות על השאלות הנוקבות.

    וואאאי !!
    איך אתה יודע מה אני חושב ובאיזה מילים ⁉ 😃



  • פוסט זה נמחק!


  • פוסט זה נמחק!

 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: