קו טלפון ביתי סלקום - נטוויז'ן



  • שלום וברכה
    אני לקוח נטפרי מרוצה כבר הרבה זמן ונתקלתי בתופעה שאני חושב שחשוב שהציבור יידע ממנה ויזהר
    יש לי טלפון ביתי של סלקום - נטוויז'ן ולאחרונה הם התקשרו אלי והציעו לי להעביר את תשתית האינטרנט מבזק אליהם מכיוון שאצלם זה יותר זול
    לאחר שהעברתי את תשתית האינטרנט אליהם האינטרנט חדל מלעבוד ולאחר בירור דברים מול נטפרי התברר לי שסלקום שינו את הספק בראוטר לספק שלהם ולכן נחסם לי הגלישה על ידי התוכנה wifree
    נטפרי סידרו לי את העניין והחזירו את הספק שלהם.
    עד כאן חלק אחד בסיפור ממנו ניתן ללמוד עד כמה חשובה התוכנה wifree (אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם התוכנה לא הייתה מתוקנת על המחשב) ועד כמה סלקום חשוב לה למכור את האינטרנט שלה גם ללקוחות שלא מעוניינים בזה.

    אלא שלסיפור הזה יש המשך מעניין
    מכיוון שאני לא רציתי שהסיפור הזה יחזור על עצמו חזרתי לבזק ואמרתי בלבי ששלום יהיה לי.
    אלא שכנראה סלקום החליטו שאם אני לא לקוח באינטרנט הביתי שלהם אז אני צריך לסבול. לתדהמתי האינטרנט התחיל לעבוד בצורה איטית ביותר בשיחה שקיימתי עם בזק נאמר נאמר לי שהבעיה אינה באינטרנט שהם מספקים אלא בראוטר שאני משתמש שהוא כאמור של סלקום. ואכן כשחיברתי ראוטר אחר האינטרנט חזר לעבוד בצורה תקינה.
    אלא שאני לא יכול שלא להשתמש בראוטר שלא של סלקום כי אז לא יהיה לי טלפון ביתי.
    התקשרתי לסלקום לברר מדוע הם הגבילו לי את המהירות בראוטר ושם נאמר לי שמכיוון שאני לא לקוח אינטרנט שלהם הם לא מחוייבים לתת לי ראוטר שיעבוד עם 100 מגה
    כמובן שמדובר בקשקוש מוחלט שהרי אם אני רוצה שיהיה לי קו ביתי אני חייב להשתמש בראוטר גם לגלישה. לאחר משא ומתן ממושך עם סלקום ואיום מצידי בתביעה עליהם על כך שהם מכריחים אותי להשתמש באינטרנט שלהם העניין הסתדר והאינטרנט חזר לפעול במהירות נורמלית.

    מסקנת הדברים (לפחות מנקודת מבטי) עזבו את סלקום. לא משתלם להיות לקוח שלהם. אם אתם שוקלים לעשות קו טלפון ביתי אצלם כדאי שתקראו את מה שכתבתי כאן ותבינו עד כמה הדבר אינו משתלם.



  • @edb1997
    לגבי תחילת הסיפור כבר נכתב על כך בקצרה בויקי: https://netfree.link/wiki/ספקים_ומחירים#.D7.A7.D7.95_.D7.98.D7.9C.D7.A4.D7.95.D7.9F



  • @edb1997 אמר בקו טלפון ביתי סלקום - נטוויז'ן:

    שלום וברכה
    אני לקוח נטפרי מרוצה כבר הרבה זמן ונתקלתי בתופעה שאני חושב שחשוב שהציבור יידע ממנה ויזהר
    יש לי טלפון ביתי של סלקום - נטוויז'ן ולאחרונה הם התקשרו אלי והציעו לי להעביר את תשתית האינטרנט מבזק אליהם מכיוון שאצלם זה יותר זול
    לאחר שהעברתי את תשתית האינטרנט אליהם האינטרנט חדל מלעבוד ולאחר בירור דברים מול נטפרי התברר לי שסלקום שינו את הספק בראוטר לספק שלהם ולכן נחסם לי הגלישה על ידי התוכנה wifree
    נטפרי סידרו לי את העניין והחזירו את הספק שלהם.
    עד כאן חלק אחד בסיפור ממנו ניתן ללמוד עד כמה חשובה התוכנה wifree (אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם התוכנה לא הייתה מתוקנת על המחשב) ועד כמה סלקום חשוב לה למכור את האינטרנט שלה גם ללקוחות שלא מעוניינים בזה.

    אלא שלסיפור הזה יש המשך מעניין
    מכיוון שאני לא רציתי שהסיפור הזה יחזור על עצמו חזרתי לבזק ואמרתי בלבי ששלום יהיה לי.
    אלא שכנראה סלקום החליטו שאם אני לא לקוח באינטרנט הביתי שלהם אז אני צריך לסבול. לתדהמתי האינטרנט התחיל לעבוד בצורה איטית ביותר בשיחה שקיימתי עם בזק נאמר נאמר לי שהבעיה אינה באינטרנט שהם מספקים אלא בראוטר שאני משתמש שהוא כאמור של סלקום. ואכן כשחיברתי ראוטר אחר האינטרנט חזר לעבוד בצורה תקינה.
    אלא שאני לא יכול שלא להשתמש בראוטר שלא של סלקום כי אז לא יהיה לי טלפון ביתי.
    התקשרתי לסלקום לברר מדוע הם הגבילו לי את המהירות בראוטר ושם נאמר לי שמכיוון שאני לא לקוח אינטרנט שלהם הם לא מחוייבים לתת לי ראוטר שיעבוד עם 100 מגה
    כמובן שמדובר בקשקוש מוחלט שהרי אם אני רוצה שיהיה לי קו ביתי אני חייב להשתמש בראוטר גם לגלישה. לאחר משא ומתן ממושך עם סלקום ואיום מצידי בתביעה עליהם על כך שהם מכריחים אותי להשתמש באינטרנט שלהם העניין הסתדר והאינטרנט חזר לפעול במהירות נורמלית.

    מסקנת הדברים (לפחות מנקודת מבטי) עזבו את סלקום. לא משתלם להיות לקוח שלהם. אם אתם שוקלים לעשות קו טלפון ביתי אצלם כדאי שתקראו את מה שכתבתי כאן ותבינו עד כמה הדבר אינו משתלם.

    מי שמתמצא בראוטר יכול לפתוח בעצמו את מהחרות הגלישה דרך הראוטר.



  • @edb1997
    אני נמצא בנייח בסלקום, ואין לי בעיות.
    היו לי בעבר בעיות שמתייחסות בעיקר להגבלת שייפינג - וממילא להגבלת מהירות העלאה בעיקר. מה שמשגע את המחשב והאינטרנט (ותודה לרונן מRL)
    כתבתי על זה בעבר כאן בפורום כולל הפיתרון מולם. (רק שאין לי כעת זמן לחפש את זה - ואני סומך על המוכשרים דכאן שימצאו את הפוסט ויביאו לינק)





  • גם אצל הורי קרה מקרה דומה, הם מהאינטרנט של נטויזן לתשתית וספק של 019, ונשארו עם הטלפון הביתי של נטויזן ומיד לאחר המעבר הטלפון היה משמיע רעשים לא ברורים בפומית בזמן שיחה, וכן היה ניתוקים תכופים של הקו טלפון, לאחר שיחות ונזיפות הענין סודר, אבל שוב עם הרבה המתנה לנציג וטרטור של הלוך ושוב (כבה את הראוטר, תדליק, רענון וכו'....), כעת ב"ה הכל עובד חלק.... בינתים...



  • @clickone כמה צריך להיות השייפינג?
    אצלי אין בעיות בטלפון אבל יש בעיות באינטרנט, זה יכול לפתור גם את זה?
    יש לי בכלל זכות דיבור מולם כשאני לא אצליהם בספק ובתשתית? הרי מה שהם מספקים י מספיק עבור הטלפון



  • @aiib הזכות דיבור בעניין הזה מתחיל כשאתה לא אצלם בספק.
    העלאה צריך 3000. (ב40 מגה)
    0_1550441300650_Screenshot of Residential Gateway - ADB Broadband.jpg



  • @clickone אמר בקו טלפון ביתי סלקום - נטוויז'ן:

    @aiib הזכות דיבור בעניין הזה מתחיל כשאתה לא אצלם בספק.
    העלאה צריך 3000. (ב40 מגה)
    0_1550441300650_Screenshot of Residential Gateway - ADB Broadband.jpg

    השאלה הוא פשוט איך מגיעים לשמה



  • @Chocolate רק סלקום יכולים להגיע לשם. 😞
    או לעשות להם הנדסה חברתית.... (כמו שאני עשיתי)
    וככה יהיה לך גישה לשם



  • @clickone אמר בקו טלפון ביתי סלקום - נטוויז'ן:

    @aiib הזכות דיבור בעניין הזה מתחיל כשאתה לא אצלם בספק.

    מה ההיגיון? הרי הם טוענים בשביל טלפון מה שאנחנו מספקים הוא מעולה.

    השייפינג יכול להיות הגורם לניתוקי האינטרנט?


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: