חיבור רו"ח שע"ם



  • שלום רב, התמיכה איננה מסייעת להפעלת החיבור IPVPN שישנו. אני ממש מבקש לדבר עם תומך מקצועי אולם נתקל בחוסר מענה. אנחנו כבר מיואשים ומנסים חודשיים לפנות אל התמיכה באינספור מיילים והקלטות מסכים ווידאו. זה נראה כמו סחבת, אם לא יימצא פיתרון, פשוט נפרמט את המחשב ונתקדם עם פיתרון אחר. מי יכול לסייע ואיך?



  • @dycapital דבר ראשון בלי איומים...☺
    מה בדיוק הבעיה? במה?



  • @dycapital
    מה הקשר בין נטפרי לחיבור IPVPN של שע"ם? במה אתה רוצה שיעזרו לך?
    אפשר מספר פניה?



  • @dycapital מניסיון ומידע מרו"ח רבים, אין שום בעיה בהתקנת שע"מ עם נטפרי. שללתם כל בעיה אחרת?



  • לא מאיים חלילה,רק מציין עובדות באיזה מצב אני נמצא. החסימה הינה על מחשב שעובדת ביקשה, של גור.

    • לכל ניסיון גישה לכתובות של רשות המסים יש חסימה ואין אפשרות להתחבר, למרות שבהגדרות החיבור יש פתיחה לרשויות. בנוסף גם התקנת תוכנות ואקטיבציה של OFFICE. רק רציתי לדעת האם ישנם מקרים כאלה של מבוי סתום ולמי אפשר לפנות. לפי הפניות, שלחנו צילומי מסך והקלטות ואנחנו מקבלים תשובות אוטומטיות של לצרף תמונה או הקלטה, תשובה לקונית. טוב לא משנה תודה בכל אופן


  • @dycapital
    אפשר מספר פניה?



  • @dycapital אולי לא שלחתם למקום הנכון
    לאיפה הפנתם את התלונות?
    אגב @shraga שמציע את עזרתו- תסתייעו בו!


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: