תקלת סייבר בראוטר B של בזק, בשימוש בנטפרי



  • ביום חמישי האחרון קיבלתי טלפון מבזק, ובו הם דיווחו לי כי בשימוש בראטור B של בזק בשילוב עם ספק האינטרנט RL - יש סיכון לפריצת סייבר.
    לדבריו בנתב החדש יש רכיב סייבר מובנה, שלא מצליח לפעול בשילוב עם הספק הזה.
    הוא הציע שלושה פתרונות

    1. להחליף ספק (לא בא בחשבון, לא עוזב את נטפרי)
    2. להחליף לנתב ישן של בזק (לא בא בחשבון, יש לי הגדרות של טלפוניה ואינטרנט שהוגדרו ע"י טכנאי, ולא רציתי לקלקל מה שלא מקולקל)
    3. להישאר במצב קיים, ולהיות מודע לכך שהרכיב הזה לא עובד.

    בחרתי באפשרות השלישית.

    האם עוד מישהו קיבל מידע כזה?
    האם לאור הנתונים שקיבלתי ההחלטה שלי היתה נכונה?
    או שיש פתרון אחר יותר טוב?



  • שבוע שעבר פנו אלינו מבזק ואמרו שיש תלונות ואנחנו צריכים לפתוח את זה.
    אתה יכול לפתוח פניה במערכת בפניות ולכתוב פה את המספר פניה כדי שנוכל לעקוב אחרי הטיפול בזה.



  • צריך לפתוח פניה?
    כי כרגע אין לי שום בעיה, חוץ מאותה הודעה שקיבלתי מהם.



  • @feder אמר בתקלת סייבר בראוטר B של בזק, בשימוש בנטפרי:

    צריך לפתוח פניה?

    מה הבעיה ? נקודה ?
    כמדומני שפניות כאלו לא מצריכות נקודה....



  • @feder אמר בתקלת סייבר בראוטר B של בזק, בשימוש בנטפרי:

    ביום חמישי האחרון קיבלתי טלפון מבזק, ובו הם דיווחו לי כי בשימוש בראטור B של בזק בשילוב עם ספק האינטרנט RL - יש סיכון לפריצת סייבר.
    לדבריו בנתב החדש יש רכיב סייבר מובנה, שלא מצליח לפעול בשילוב עם הספק הזה.
    הוא הציע שלושה פתרונות

    1. להחליף ספק (לא בא בחשבון, לא עוזב את נטפרי)
    2. להחליף לנתב ישן של בזק (לא בא בחשבון, יש לי הגדרות של טלפוניה ואינטרנט שהוגדרו ע"י טכנאי, ולא רציתי לקלקל מה שלא מקולקל)
    3. להישאר במצב קיים, ולהיות מודע לכך שהרכיב הזה לא עובד.

    בחרתי באפשרות השלישית.

    האם עוד מישהו קיבל מידע כזה?
    האם לאור הנתונים שקיבלתי ההחלטה שלי היתה נכונה?
    או שיש פתרון אחר יותר טוב?

    כן, גם אני קיבלתי כזה טלפון מזמן, וגם בחרתי באפשרות השלישית.


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: