אינדיקציה- האם נט פרי פועל כרגע?



  • הרעיון שלי - חשוב מאד
    אם לא מותקן WiFree
    שתהיה אינדיקציה לדעת אם עכשיו הנט-פרי לא מופעל על המחשב
    להזהר לא לגלוש בלי חסימה



  • @cs28

    1. הורדת תעודת אבטחה (אי אפשר להוריד את התעודה אם אתה לא מחובר).
    2. פותר בעיות אוטומטי.

    אם אתה מתכוון למשהו שיתריע בפני המשתמש בזמן אמת - בשביל זה עשו ויפרי. די לפחד ממאה ש"ח עבור הסרה.



  • @dLive אמר באינדיקציה- האם נט פרי פועל כרגע?:

    אם אתה מתכוון למשהו שיתריע בפני המשתמש בזמן אמת - בשביל זה עשו ויפרי. די לפחד ממאה ש"ח עבור הסרה.

    זה עדיין טוב למקומות עבודה שבהם אין וויפרי, כדי שהמשתמש יוכל לדעת אם הוא מחובר או לא, למרות שהוא לא יכול להתקין וויפרי.



  • @Men770 בדיקת בעיות אוטומטית.
    כבר אמרתי.



  • @dLive אני הבנתי ש‌ @cs28 מדבר על התראה בזמן אמת.



  • אולי כבר כתבו אבל לכתוב בדפדפן 1.2.3.4 ואם נפתח בודק דף של נטפרי זה אומר שאתה מסונן.

    אגב, פעם זכור לי שהיה כתוב על דפדפן של נטפרי? יכול להיות?



  • נטפרי לא תתן שום לגיטמציה להיות בלי WIFREE.
    לכן אין שום סיכוי לרעיון הזה.



  • @magicode פילו במקומות עבודה?



  • @aiib כן.



  • @magicode אמר באינדיקציה- האם נט פרי פועל כרגע?:

    נטפרי לא תתן שום לגיטמציה להיות בלי WIFREE.

    הלוואי!

    חלק גדול מאוד של המשתמשים אין להם וויפרי והרבה מהם כמעט ולא מודעים עליו או מזמן שכחו על קיומו.

    הם נפגשים בוויפרי פעם אחת בעת חיבורם לנטפרי, שהם עוד לא מכירים את המערכת ומיד מקבלים אזהרות שונות שא) זה עלול לגרום נזק בלתי הפיך ב) שגם אם נטפרי לא מתאים להם וגם אם התכונה גורם בעיות וכו' יתחייב לשלם 100 ש"ח וכו'.

    היעוץ שנטפרי נותנים היא באותו שלב היא "אל תתקינו תוכנה זו, אם אינכם בטוחים שנטפרי זהו הסינון שמתאים לכם" ורוב משתמשים חדשים לא בטוחים בשום דבר לגבי נטפרי.

    ובין כך "אין חובה להתקין את התוכנה כדי להנות מהסינון של נטפרי" והם לא מבינים שזה אומר שהם לא מוגנים מאינטרנט פרוץ.

    זה מספיק להפחיד אותם ומחליטים לדחות את הענין ואז שוכחים ממנו לעולם......

    כמו כן האפשרות לדלג על ההתחברות היא יותר גדול ובולט...

    Capture.JPG



  • אני חושב שאתה מבין למה זה קיים. ולמרות שזה קיים יש מלא אנשים שמקללים אותנו השכם והערב.



  • @magicode
    מקללים?



  • @אורי
    אין אופציה לתת הסרה ללא תשלום במקרה שהתוכנה "עושה בעיות" או במקרה שנטפרי לא מתאים.
    כי אם כן רוקנת את כל ההגנה של התוכנה.
    ולכן יש אזהרות 1000 פעם וגם זה לא מספיק.
    ויש כאלה שמתקינים למרות האזהרות וצריך לעשות להם מבחן אמריקאי כדי לדעת שהם הבינו את הנאמר.
    אין ברירה זה המציאות.
    זה חוויה נוראה לסרב ללקוח עצבני עד עמקי נשמתו שנטפרי גונבים אותו ולא נותנים לו הסרה.
    או לגלות שהוא פשוט עבד עליך במקרה ורחמת עליו.



  • @magicode
    זה מובן שאזהרות קיימות אבל מצד שני משום זה בפעול יש לגיטמציה מצד נטפרי להיות בלי ויפרי.
    ובפעול המשתמש החדש מרגיש שהכל בסדר ללא הגנת ויפרי.

    בעבר היה כמה הצעות איך לשפר המצב ולהוריד קצת הליגמציה.

    לדגומא אפשר לא לקחת הקנס של מאה ש"ח אם מסירים תוך שבועה של התחברות ראשונה לנפטרי (רק צריך לוודא שהבקשה היא מבעל הקו).

    או שיהיה תזכורות שקופצים או / ומיילים למשתמשים ללא ויפרי על הצורך לזה.

    או רעיון חדש שיעלה עוד כמה ש"ח לחודש על חשבון שאין ויפרי (קשה לעקב לגמרי אבל אפשר לוודא שיש לפחות מכשיר אחד עם ויפרי על החשבון).

    וכן שבעת התחברות יהיה הרבה יותר קל להתקין (לדוגמא יהיה עוד שלב שיזהיר שעוד לא התקין ויפרי וכו' והאפשרות לא להתקין יהיה קטן מאוד) מללא להתקין ורק עדיין יהיה כל האזהרות.

    אם כך היה אפשר לומר שנטפרי באמת לא נותן לגיטמציה להיות בלי ויפרי.



  • אנחנו לא נותנים לגיטמציה. באזהרות שלנו. אנחנו סה"כ לוקחים את האחריות על הנזקים של התוכנה ולמעבירים אותה ללקוח. זה הכל.
    אומרים לו קח אחריות.
    כמעט כל הרעיונות שלך טובים ויפים אבל יש להם גם נזקים. ובשביל שהם יהיו טובים צריך לפתח דברים.



  • @אורי אמר באינדיקציה- האם נט פרי פועל כרגע?:

    דגומא אפשר לא לקחת הקנס של מאה ש"ח אם מסירים תוך שבועה של התחברות ראשונה לנפטרי (רק צריך לוודא שהבקשה היא מבעל הקו).

    Wonderfull idea



  • @שואף אמר באינדיקציה- האם נט פרי פועל כרגע?:

    @אורי אמר באינדיקציה- האם נט פרי פועל כרגע?:

    דגומא אפשר לא לקחת הקנס של מאה ש"ח אם מסירים תוך שבועה של התחברות ראשונה לנפטרי (רק צריך לוודא שהבקשה היא מבעל הקו).

    Wonderfull idea

    @magicode ככה זה אצל רוב החברות שצריכים להתקין תוכנה על המחשב, שיש שבוע/שבועיים נסיון חינם, אפשר לציין כי הההסרה תהיה רק אם הווייפרי חובר לחשבון בעת ההתקנה, ככה תוכלו אכן לדעת מתי התקינו למחשב ההוא ושלא סתם מערימים על נטפרי



  • מוסיף על הרעיון, ואז אפשר לחייב התקנת וייפרי, ורק בתוך 14 יום קיימת אפשרות של הסרה חינם.



  • ולמה שהלקוח לא יחכה שבוע ראשון לבדוק שהכל עובד - ואז יתקין וייפרי?
    ככה חסכנו הכל, והוא נשאר אחראי לעצמו.
    (אני לא יודע מה החוק אומר לגבי זה, אבל אם נטפרי מחייבת להתקין וייפרי, נדמה לי שהיא תהיה יותר חשופה לתביעה במקרה של נזק.
    מה שאין כן אם מדובר בתוכנה נפרדת, שהותקנה ע"י המשתמש ומסופקת חינם.)



  • @שלו
    יש בעיה לאמת את טענות הלקוח בציור הזה. כדי שלא יהיה בעיה צריך לפתח דברים.


התחבר כדי לפרסם תגובה
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: