תיוג אתר עולה נקודה?



  • האם יש שינוי בנוגע למחיר של פניה מסוג תיוג אתר?
    מישהו נתקל בזה?



  • הכבידו עלינו יותר מידי עם זה. לכן השתנו הכללים.



  • @magicode
    חבל מאוד שאתם לא נותנים גם הודעה מסודרת על השינוי במדיניות.
    לענ"ד, זה שינוי שמשפיע על העלות של המוצר ומן הראוי לעדכן זאת במפורש.

    גם בוויקי זה לא מעודכן:
    67ae46be-2ee5-4733-bb9d-e42561aeeb12-image.png

    יתכן אולי שהכבדנו כל כך, עד כדי שאפילו זמן לעדכן לא נשאר. ☺

    עריכה:
    כעת אני רואה שפניה ששלחתי במערכת הפניות נענתה בהתנצלות.
    עכ"פ אני הקטן מעדכן כאן את כל מי שזה נוגע לו.



  • 12345678


  • נקיפדיה

    @WEB-developer סה"כ מדובר בפיצ'ר שנטפרי הוסיפה שיוכלו בקלות לשלוח פנייה על טעות בתיוג, אך היות שזה מכביד על המערכת, דורשים על זה נקודה (מסתבר שלא בגלל חשבון פיננסי, אלא פשוט לסנן בקשות סרק).
    מובן מאד.
    ולכן:

    @magicode אמר בתיוג אתר עולה נקודה?:

    אני לא יודע למה התנצלו.
    אני אישית לא חושב שצריך לעדכן. אפשר לחשוב אחרת ממני אבל ככה אני חושב.

    כנלע"ד.



  • @magicode אמר בתיוג אתר עולה נקודה?:

    אני לא יודע למה התנצלו.

    טבעי שכאשר יודע שאתה הולך לאכזב מישהו להתנצל, בלי לעשות דו"ח עמוק לפני האם ההתנצלות במקום או לא... זה מרכך את המכה.

    אני אישית לא חושב שצריך לעדכן. אפשר לחשוב אחרת ממני אבל ככה אני חושב.

    אני לא חושב שלמישהו צריך להיות איכפת מה שאני חושב, אבל אני אהיה לפה לכל אלו שחובשים כמוני...

    לא צריך לעשות כלום. (אפשר לסגור את כל נטפרי גם כן.)
    אבל לחלק ממנו, זה משהו מובן ומצופה שיהיה עדכון על שינוי מדיניות כאשר זה נוגע לאנשים. זה אל"ף בי"ת של ניהול יחסים תקינים עם לקוחות.



  • כעת לעצם ההערה:
    עדכון הלקוח (נניח שיה דרך קלה, ואין) מיותר לגמרי.
    אני לא יודע אם אתה יודע מה זה פניות תיוג, אבל לא מדובר באיזה שינוי באפילה שצריך לחפש בחוזים ארוכים. פעם הבאה שהלקוח מבקש תיוג הוא רואה שמתבקש ממנו לתת נקודה. אם הוא לא יודע, סימן שהוא לא שולח פניות לתיוג.
    הרי מי שלא שם לב, לא צריך את זה. ומי ששם לב הנה מתעדכן יופי. המושג עדכון על שינוי מחיר שייך כאשר בתום לב הלקוח ישלם יותר, או יקבל פחות שלא בידיעתו, וזה לא המקרה פה.
    התנצלות. התנצלות כנה משמעה: הרענו לך, לא הייתה לנו ברירה. זה לא נכון. כשמעלים מחירים במכולת לא מתנצלים, כי לא הייתה פה הרעה. היה יותר טוב, עכשיו פחות. התנצלות אירופית לקונית בסגנון של "אתכם הסליחה" כבר שייכים לעניין היח"צ ו"יחסים תקינים" שתיכף אדבר עליהם.
    חוסר יח"צ נכון, מערך היח"צ והדוברות של נטפרי לא מושקע. לכל ארגון יש הזנחה לכלל הנושאים שאינם הנושא הראשי שלו, אז כנראה זה לא הנושא הראשי של נטפרי.

    טכנית, עדכון כזה הוא בכלל לא פשוט. להוציא עדכון בפורום, זה מכסה אחוז קטן מאוד של משתמשים מנסיוננו, וגם מפחיד את רוב המשתמשים שלא יודעים מה מדובר בכלל אבל יש להם תחושה כללית מהעדכון שמחר המחיר עולה.



  • @נטפריס קיבלתי את דבריך, אני מקווה שהאשכול לא יהפוך לזירת מלחמה באשמתי... 😞



  • @yzahn
    קיימת את מאמר העולם "אל תהיה צודק תהיה חכם".



  • @נטפריס
    "על מנת כן הנחיל יהושע את הארץ..."

    ברוכים הבאים למועדון. אתה חושב שנטפרי זה הדבר הראשון על פני כדור הארץ שמספק שירותים איכותיים לציבור ברמה התנדבותית כל כך גבוהה??

    תפתח שיחה עם כל גבאי בית כנסת מתחיל...
    הוא יספר לך שככל שהוא לא מקבל שקל מהציבור, כך הוא חשוף לביקורת מושחזת. וככל שהוא יתן מעצמו, כך הוא יותר יצטרך להתנצל.

    לכן אנו אומרים "הקב"ה ישלם שכרם" ...כי רק הוא בשמים יודע מה עובר על מי שעוסק בצרכי ציבור באמונה.



  • This post is deleted!


  • מה זה פנייה לתיוג אתר?



  • בס"ד

    ואני חשבתי לתומי כי כאשר אני שולח בקשה לתיוג אתר אני עוזר למערכת נטפרי.
    העזרה היא בכך שיהיו יותר אתרים מתויגים על ידם ודבר זה יגרום לאנשים לבקש את הסינון של נטפרי.



  • @UA וגם @דני אתה שוגים בכוונת דברי.
    כל דברי נכונים גם לחברה עסקית שאוהבת רק כסף לשמה, שעושה מליונים, והמטרה היחידה של אנשיה זה להתעשר.
    דברתי הכל בהנחה זו ולא כתבתי מילה סגנון של עמותה/התנדבות/לשם שמים.

    הקלות בה כל אחד שופט את האחר, שאיננו תחת שיפוטו ואינו בעל דברים שלו, היא קוממה אותי מאוד.
    היה יותר טוב לו היה קשר יותר סימפטי עם הלקוחות וגם היה יותר טוב לו היינו מתפללים בכונה יותר. איך היית מגיב לטענה של שכן שלך על שאינך מאריך בתפילה? אם היית מכיר שהוא מעיר מאהבה, היה עוד מקום לקבל, אבל זכות טענה?

    אני לא מבדיל בין נטפרי לתנובה ואוסם, לא כל מה שאני מצפה זה הופך להיות משהו שמגיע לי, אף אם ראוי לכולי עלמא לבעל החברה לעשות לתת והוא המפסיד הראשי שאיננו עושה כן.



  • @לביא אני גם הייתי סבור ככה.



  • This post is deleted!


  • @UA
    מה הכונה מרגיש לא בנח, זה בדיוק הסיבה שאני כותב כי גם אני הרגשתי לא בנח. אנחנו בפורום וכל אחד כותב את דעתו, אני לא מייצג את נטפרי ו/או משתיק מאן דהוא.

    עיקר דעתי, שכשאתה אומר לחברת אוסם למה יש פתאום פחות פסטה בכל חבילה, יש לך זכות טענה. אתה רשאי לכעוס, ולדרוש, שילמת ולא קיבלת.
    כשאתה "כועס" עליה על המחיר הגבוה שהם לוקחים או התחילו לקחת אתה בעצם "דורש" מהם משהו שלא מגיע לך, זהו. בטח שאתה יכול לייעץ להם אבל בשביל זה אתה צריך לבוא בטון של ידיד אוהב.

    אני ככל משתמש אחר פה בפורום, בלי לייצג את דעת נטפרי, לא אוהב את נימת האשמה. האם זה אומר שחברות אחרות לא מקבלות טענות? לא יודע, אני אמחה בכל תוקף גם בקשר אליהם.
    היה לי כבר כזה סיפור: מישהו האשים חברה בפורום חרדי מפורסם, במקרה ההוא זה היה על מחירה היקרים (והם היו יקרים באמת).
    הלקוח המאוכזב כתב דברים קשים נגד החברה (נכון, פה זה ממש לא היה דברים קשים, אבל היה דקות של טון נותן מוסר).
    הוא הזכיר את שמו של הבעלים, וכתב נאצות קשות, והעולה מדבריו היה שהם ראויים לכל גינוי על מחיריהם היקרים.

    כיון שלא הייתה שמה שאלה של הונאה/גזל אלא רק מה החברה צריכה לעשות לפי קנה מידה של "כדאי לה" או "יבינו כמה אתם מחפשים רק את הכסף ויעזבו אותכם" ודברים בסגנון, אני מאוד התקוממתי והתלוננתי להנהלת הפורום שלא לתת במה לאדם לבזות ככה חברה של יהודי שלפי כל הנאצות לא עבר על איסור כל שהוא, ולצערי דברי לא נפלו על אוזן קשבת.



  • This post is deleted!


  • @UA תודה על ההערות, יכול להיות שהגזמתי, אם מישהו נפגע אני מבקש את סליחתו (ערכתי את ההודעה).

    @UA אמר בתיוג אתר עולה נקודה?:

    @נטפריס
    אני לא מכיר כ"כ את הצוות של נטפרי, אבל מכיון שאתה חבר בקבוצה של administrators, וגם הניק שלך כולל את השם "נטפרי", מקבלים רושם שאתה קשור להנהלה. תקן אותי אם אני טועה. אבל אני לא מכיר כ"כ כאמור.

    זה נכון לגמרי שאני עובד בנטפרי וממנהלי הפורום, אבל זה לא נותן לי שום זכויות בשם נטפרי מעבר לפעולות הטכניות עליהם אני מופקד. אני לא רשאי למחוק הודעות או משתמשים פה, וכל מה שאני כותב זה על דעתי לחלוטין.



  • "הי למה לא הודעתם"
    זה משפט שמגלם בתוכו תסכול על המצב.
    זה לא באמת היה משנה אם היה הודעה או לא.
    זה אומר שאני מרגיש שלא סופרים אותי, הראיה שאפילו לא מודיעים לי.

    אני מבין את כל זה. אבל אני מדבר מבחינה טכנית אין שום צורך להודיע. זה נטו טוב ללב ולפי מה שביררתי עם העובדים המשמעות של זה נכונה רק לבודדים. לכן אני מבין את התיסכול אבל מה לעשות שנטפרי לא יכולה לעשות נזק יותר גדול ולהודיע על כך כי הודעה על כך זה יותר נזק מאשר תסכול כמו שהדגמתי כי רוב המשתמשים זה לא נוגע אליהם.

    עכשיו באופן מעשי הבנתי שמדובר במשתמשים בודדים שהכבידו על המערכת ובעיקרון הכל בסדר אז יש סיכוי שנחזיר את זה למצב שזה היה קודם.
    אנחנו עוד צריכים לבדוק את הדברים.


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: