מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !



  • שלום חברים, זקוק לעצתכם/ עזרתכם בבקשה

    מכרתי לאחד את הסטיק (בשמו המלא כמו שמופיע ב EBAY)

    Unlocked Huawei E8372h-608 WiFi Hotspot 150Mbps LTE 4G 3G USB Modem Stick Router

    חיברתי אותו לספקית פלונית, והראתי לו מול הפנים איך עובד ואיך הוא יכול לגלוש וכו' (כמובן אחרי תעודת אבטחה ועוד סידור עם האנטיוירוס שלא יחסום)

    אחרי שבוע התקשר אליי שלא עובד לו. אמרתי לו, שאני חיברתי לך טוב והרי ראית שהכל עובד אז מה רצונך ממני, ואם רצונך בתמיכה טכנית והדרכה אז בבקשה, אבל אני גובה תשלום. סופו של דבר, רציתי שהיחסים יהיו טובים ושירגיש טוב, ואמרתי לו, טוב אם אתה רוצה תבוא אליי הביתה ונראה מה הבעיה (בפעם הראשונה באתי לבית שלו).

    מה התברר, הוא חיבר את הסטיק למחשב אחר שלו וכנראה שאין לו כ"כ נסיון אז היה צריך להתקין תעודת אבטחה ולסדר שיעבוד גם על המחשב ההוא. סידרתי לו הכל וגם אז אמרתי לו והדגשתי, הנה תראה שהכל עובד, ואפשר לגלוש לאן שרוצים וכו', ובאמת הכל עבד מצויין. והוא ראה זאת בעיניו.

    אחרי עוד שבוע הוא מתקשר אליי פעם נוספת ואומר לי, תשמע זה לא עובד אי אפשר לגלוש. גם שאלתי/בדקתי אצל חבר וכו' וגם אצלו זה לא עובד. (לא זוכר אם אמר שחיבר את הסטיק של החבר למחשב שלו עצמו ואז זה כן עבד, או שלא אמר את זה.) ניסיתי להתגבר והשבתי לו שכעת אני עסוק ונדבר מחר.

    שאלתי אליכם למנוסים בחיבור נטסטיקים וכל כיו"ב
    האם באמת יש בעיה עם הסטיק הזה
    Unlocked Huawei E8372h-608 WiFi Hotspot 150Mbps LTE 4G 3G USB Modem Stick Router
    כי לפי מי שחיברתי עד כה לא היו לי בעיות.

    או שהבעיה היא אצל המשתמש בלבד.

    אשמח לעצות בין במישור הטכני בין בעצה איך להתנהל.

    רב תודות



  • לדעתי אתה זקוק קודם לברר את המציאות אם הוא עובד או לא.
    לענ"ד, רק אחרי שיימצא עובד (ושזה בעיה שלו) תאמר לו שמגיע לך פיצוי על טרחתך המשולשת.



  • הדגם הזה מוכר בשוק כמכשיר מעולה של חברה מעולה, אין איתו כמעט בעיות. הוא מכשיר פצצה עם ממשק קל ונוח.
    לגבי ההתנהלות, לאחר שהוכחת שהמכשיר תקין והכל בסדר, כל ענין השירות השוטף אמור להיות מול ספק האינטרנט.
    קח לדוגמא את המקרה האחרון שהוא קרא לך, התברר שצריך ת. אבטחה ...
    אז המודם תקין



  • @נטפריס
    הראתי לו לאחר החיבור האחרון (הפעם השניה שחזר אליי) שזה עובד, עברתי איתו דרך גיימייל וגוגל וכו' ממש כמה אתרים להראות לו שהכל תקין. פתאום משהו השתנה (באשמת הסטיק)?!

    @סיבוב
    האם הספק נותן שירות גם למתחברים בחיבור נייד
    החיבור הנ"ל הוא של 019. אשמח למידע.



  • קשה להבין שעבד והפסיק אבל באלקטרוניקה עדינה קשה לדעת.
    @סיבוב הדגם מוכר בשוק אבל הוא גם עולה פי חמישה. קניה בebay היא בהחלט ריעותא שמצריכה ניסיון ובירור. וגם אחד לעשר זה עדיין ייתכן ולא בטל ברוב.



  • @loters במחשב הספציפי שאתה ישבת עליו לא עובד או במחשב אחר שלא ישבת עליו ?
    כי אם זה מחשב אחר, אז זה כנראה שנטסטיק לא הוגדר במחשב !
    אני לא מכיר את הדגם הזה, רק זה מה שהבנתי מקריאת הפוסט הראשון



  • @מעמד
    לא ביררתי עדיין.
    מה שאותי מעצבן שאתה מספק לבן אדם מוצר ושירות, מחבר אותו לספק עם סים , מחבר אותו לנטפרי כולל רישום ואשראי ואת כל הפרוצדורה. מראה לו שזה עובד ! ! ואחרי זה הוא חוזר אחריך שנית ושלישית על בעיות ש 99% זה מחוסר ידע שלו (כי הוא די פעם ראשונה רואה מה זה אינטרנט)... כאילו מה, התחתנתי איתו והתחייבתי לתת לו תמיכה לכל החיים בשביל הכמה שקלים מסכנים שהרווחתי?! קשים מזונותיו..



  • This post is deleted!


  • @loters כמו שאמרתי
    עם זה במחשב שטיפלת בו, אז זה כן השירות שלך (כך זה דעתי) ואם זה מחשב אחר, אז תגיד לו שזה שירות חדש ודורש תשלום.
    זה כמו שעכשיו הוא ירצה עוד נטסטיק, אז מה הוא יגיד ? שכיון שפעם הראשונה הוא קנה ממך אז הפעם השניה זה בחינם כי זה חלק מהשירות ?! ברור שלא !



  • @loters צודק, זה ממש מרגיז.



  • @מעמד
    מה, אתה חייב לתת לו תמיכה כל הזמן, מתי זה מפסיק ? אחרי שבוע-שבועיים-חודש-חצי שנה, שנה ?
    @נטפריס
    תודה על ההזדהות, זה מנחם במשהו..



  • @loters מזכיר לי שפעם החלפתי למישהו צירים למחשב נייד, אחרי חודש הוא מתקשר אלי בכעס עצום שכבר כמה ימים קורס לו הוורד כל הזמן.. כל זה כשאני כלל לא הדלקתי אפי' את המחשב..



  • @elisha
    חזק
    לפחות במקרה הזה לא היה ספק שזו לא אשמתך/ באחריותך (מצד שני לך תדע אולי הוא טען שהצירים הם אחרים ממה שהיו ויש אי התאמה ביניהם לבין הוורד ולכן הוא קורס)



  • אגב באמת אשמח לדעת אם 019 או ספקיות נותנות תמיכה ושירות לחיבורים ניידים כמו סטיקים וכדו' כי למי מה שידעתי עד כה אז לא. מישהו יודע?



  • @loters
    1.זה הסטיק הכי טוב שיש היום בשוק...מנסיון !!!
    2.החברות לא נותנות שירות ותמיכה על סטיק שלא קנו אצלהם.
    3.תבדוק או תשאל אם הסטיק בכלל מקבל חשמל ואם התשובה חיובית אז כמעט בטוח שהבעיה היא לא בסטיק.
    4.אשמח לעזור לך בעניין. אתה יכול ליצור איתי קשר או במייל או בפלאפון.



  • בים אם הסטיק טוב ובין אם לא
    אפשר לומר לו שאתה מוכן לבדוק את הסטיק אצלך בבית.
    ואם הוא רוצה שתבוא אליו יש לזה מחיר כספי שתקבע.
    זה ראוי נוראמיל ומקובל.
    זה בסדר גמור אם מכרת לו מוצר לא טוב זה קורה במקומות הכי טובים. כל עוד לא פשעת.
    אבל צורת השירות צריכה להיות כמקובלת בשוק.



  • @zeevgros יש סטיקים שמקבלים חשמל ולא עובדים.
    לגופו של עניין אני חושב ששירות שווה כסף, כלומר אם אתה נותן שירות בצורה נוחה ועם חיוך זה מזמין לקוחות.
    במקרה שהבעיה אצלו אתה יכול להסביר ללקוח בטוב טעם שאם זה בעיה תכנית שלא קשורה למכירה שלך אתה גובה XXX.
    ייתכן שתראה פלאות פתאום הוא יצליח לסדר את הבעיה לבד😉



  • @loters אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

    שלום חברים, זקוק לעצתכם/ עזרתכם בבקשה

    מכרתי לאחד את הסטיק (בשמו המלא כמו שמופיע ב EBAY)

    Unlocked Huawei E8372h-608 WiFi Hotspot 150Mbps LTE 4G 3G USB Modem Stick Router

    חיברתי אותו לספקית פלונית, והראתי לו מול הפנים איך עובד ואיך הוא יכול לגלוש וכו' (כמובן אחרי תעודת אבטחה ועוד סידור עם האנטיוירוס שלא יחסום)

    אחרי שבוע התקשר אליי שלא עובד לו. אמרתי לו, שאני חיברתי לך טוב והרי ראית שהכל עובד אז מה רצונך ממני, ואם רצונך בתמיכה טכנית והדרכה אז בבקשה, אבל אני גובה תשלום. סופו של דבר, רציתי שהיחסים יהיו טובים ושירגיש טוב, ואמרתי לו, טוב אם אתה רוצה תבוא אליי הביתה ונראה מה הבעיה (בפעם הראשונה באתי לבית שלו).

    מה התברר, הוא חיבר את הסטיק למחשב אחר שלו וכנראה שאין לו כ"כ נסיון אז היה צריך להתקין תעודת אבטחה ולסדר שיעבוד גם על המחשב ההוא. סידרתי לו הכל וגם אז אמרתי לו והדגשתי, הנה תראה שהכל עובד, ואפשר לגלוש לאן שרוצים וכו', ובאמת הכל עבד מצויין. והוא ראה זאת בעיניו.

    אחרי עוד שבוע הוא מתקשר אליי פעם נוספת ואומר לי, תשמע זה לא עובד אי אפשר לגלוש. גם שאלתי/בדקתי אצל חבר וכו' וגם אצלו זה לא עובד. (לא זוכר אם אמר שחיבר את הסטיק של החבר למחשב שלו עצמו ואז זה כן עבד, או שלא אמר את זה.) ניסיתי להתגבר והשבתי לו שכעת אני עסוק ונדבר מחר.

    שאלתי אליכם למנוסים בחיבור נטסטיקים וכל כיו"ב
    האם באמת יש בעיה עם הסטיק הזה
    Unlocked Huawei E8372h-608 WiFi Hotspot 150Mbps LTE 4G 3G USB Modem Stick Router
    כי לפי מי שחיברתי עד כה לא היו לי בעיות.

    או שהבעיה היא אצל המשתמש בלבד.

    אשמח לעצות בין במישור הטכני בין בעצה איך להתנהל.

    רב תודות

    דבר ראשון יש לי את הסטיק הזה והוא מצויין....
    דבר שני תלמד אותו, סתם בשביל החסד.....
    שאם זה לא עובד לו שילחץ 1.2.3.4 בשורת הכתובת ויעשה אנטר,
    ויעשה בדיקת בעיות אוטומטית,
    ובדר"כ הבעיה תהיה בתעודת האבטחה,
    מנסיון....
    בהצלחה



  • מה שברור שזה נטסטיק מורכב מבחינת ההגדרות.
    לעומת שאר הנטסטיקים (ודאי האלה בלי וויפי שלא צריך להגדיר בהם כלום לרוב) בהדגרות שלו יכול להיות הרבה דברים שאם לא הוגדרו זה לא יעבוד או לא יעבוד חלק
    כמו נדידה, APN, וכו'.
    וברור שלא צריך לתת תמיכה עליו, רק לומר לפני המכירה שהוא מאד מתקדם ועם הרבה הגדרות ואתה לא הולך לתת קורס גלישה והגדרות



  • @כותב-מוסמך אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

    מה שברור שזה נטסטיק מורכב מבחינת ההגדרות.
    לעומת שאר הנטסטיקים (ודאי האלה בלי וויפי שלא צריך להגדיר בהם כלום לרוב)

    גם פה לא צריך להגדיר כלום אם אתה לא רוצה וויפי.
    וגבי נדידה, על איזה נטסטיק אתה בדיוק מדבר שנהנית מה"פשטות" שלו?


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: