"019 אין עם מי לדבר"!!!



  • פעם חשבתי ש"019 יש עם מי לדבר" [התקליט של 019] היום הגעתי למסקנה שממש לא כך ואם כבר להיפך...
    האם יש חברה ברמת מחירים דומה שאתם יכולים להמליץ על השירות שלה?
    אשמח לשמוע!



  • מסכים לגמרי. השירות הטכני שלהם לא מתייחס כמעט למה שמדברים איתם בעניינים שקשורים לבעיות שלנו נטסטיק וכדומה.



  • @aiib אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:

    פעם חשבתי ש"019 יש עם מי לדבר" [התקליט של 019] היום הגעתי למסקנה שממש לא כך ואם כבר להיפך...
    האם יש חברה ברמת מחירים דומה שאתם יכולים להמליץ על השירות שלה?
    אשמח לשמוע!

    העברתי למנהל שירות לקוחות. הוא רוצה לברר.
    בבקשה מי שהיתה לו בעיות בתמיכה שישלח לי במייל מס' טלפון כדי שמנהל יוכל לחזור ולבדוק את הנושא
    תודה רבה



  • אני חושב שהם פשוט לא בקיאים בעיניים עליהם.



  • @netanel אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:

    אני חושב שהם פשוט לא בקיאים בעיניים עליהם.

    זה נכון. אבל בכל אופן אני חושב שאפשר להשתפר
    וכדאי שהוא ישמע



  • @frize37 יש לי מה לכתוב. בהזדמנות אשלח לך מייל. ובהמשך אפרסם זאת כאן אם אראה שיש סיבה לכך



  • @frize37 אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:

    @netanel אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:

    אני חושב שהם פשוט לא בקיאים בעיניים עליהם.

    זה נכון. אבל בכל אופן אני חושב שאפשר להשתפר
    וכדאי שהוא ישמע

    אצלי הבעיה לא הייתה ביכולת הטכנית וכדו' אלא בנהלים מטופשים ואטימות משגעת



  • בכל מה שקשור לתמיכה בנטסטיקים, מנסיון ב3 חברות, אף חברה לא מידי מתאמצת על זה
    דוקא ב019, שבה אני נמצא כיום, השירות סביר בהחלט ביחס למה שהיה לי בהוט מובייל ובסים כשר



  • כמובן שלא היה מענה בתוך 6 דקות. כשדיברתי עם מנהל תמיכה טכנית, הוא טען שזה לא חל על תמיכה טכנית. הוא משקר? כי כעת אני רואה שזה חל בעיקר על תמיכה טכנית



  • סיפור טרי מהיום.
    התקשרתי ל019 ואמרתי "אין לי רשת"
    תמיכה: טוב נשדרג לך חבילה.
    אבל אין לי כלל גלישה!
    תמיכה: אממ לא יודעת אצלי הכול תקין, טוב שדרגתי.
    אבל אין לי כלל גלישה, אני מדגיש.
    טוב מעבירה לתמיכה טכנית.........

    לא הבנתי התקשרתי לתמיכה, חיכיתי 20 דקות + תשובה מטופשת וזה לא נגמר כאן...


  • מורחק

    @לייבל מענין ואם זה ככה חייבים לעשות משהו



  • @לייבל אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:

    סיפור טרי מהיום.
    התקשרתי ל019 ואמרתי "אין לי רשת"
    תמיכה: טוב נשדרג לך חבילה.
    אבל אין לי כלל גלישה!
    תמיכה: אממ לא יודעת אצלי הכול תקין, טוב שדרגתי.
    אבל אין לי כלל גלישה, אני מדגיש.
    טוב מעבירה לתמיכה טכנית.........

    לא הבנתי התקשרתי לתמיכה, חיכיתי 20 דקות + תשובה מטופשת וזה לא נגמר כאן...

    שוב..
    תשלחו לי מייל עם פרטים.
    אלא א''כ הכוונה היא לא לקבל מענה אלא סתם לקשקש..



  • בכל אופן, יש לי קצת ניסיון עם לקוחות ועם החברה.
    יש הרבה טענות צודקות ויש הרבה שכלל אינם צודקות
    ואיך אני יודע את זה?? כי פשוט אחרי שהם לא הסתדרו עם 019 מתקשרים אלי... ואז אני מסביר להם שבאמת הבעיה לא אצלם

    במיוחד בנסטיקים זה ככה. הלקוח קנה נסטיק ב150 ש''ח. אצלו זה הון. אבל בפועל לא נראה לי ששווה משהו.. (מדבר עם מי שקונה כאן בארץ בכאלה מחירים) ואז יש לו תלונות איך לא עובד לו... א. איך מגדירים אותו?? קנו, יצאו מהחנות ומאותו רגע החברה שנותנת את הסים אחראית על הכל.... ואני לא מדבר על מקרה בודד... עשרות עשרות..
    ב. גם אחרי שעבד... לא תמיד יש קליטה טובה.... והרי הוא קנה את הסטיק בחנות שלא ידע כלום מה הוא מוכר... ומתברר שמאז שקנה אותו אף שזה דור4 (שהלקוח לא הבין מה זה בכלל...) התברר שמהיום הראשון עובד על דור3 וכמובן עובד איטי ואז החברה מקבלת קללות.... כי הלקוח לא מבין שצריכים לבדוק אצל מי שקנו את הסטיק איך מעבירים לדור4, איך מחפשים רשת ידנית....

    אני מדבר מידיעה. מניסיון.

    שיש טענות מוצדקות אני בטוח. אבל כמו שיש מוצדקות יש בידיוק את ההיפך.



  • אני למשל לא מדבר על תקלות. אני מדבר על דברים מינימלים בהגדרות. אני מנסה להבין אם הגדרתי במוד דולנג ולא ויפי מדוע בכל זאת לפעמים מתחבר לי ע"י מוד ויפי? אז אחד אומר לך שאם לאחרים אין את תוכנת הנטסטיק אין סיכוי שיתחברו. השני בכלל לא רוצה להתייחס לשאלה כי הוא מעלה נתונים אצלו ורואה שאין לי בכלל חבילה למרות שבזמן שאני מדבר איתו האינטרנט פועל. והשלישי אומר לך כך או כך.... ובכלל יש מי שמתנער מלעזור וטוען שזה לא קשור לספק....



  • @frize37 אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:

    בכל אופן, יש לי קצת ניסיון עם לקוחות ועם החברה.
    יש הרבה טענות צודקות ויש הרבה שכלל אינם צודקות
    ואיך אני יודע את זה?? כי פשוט אחרי שהם לא הסתדרו עם 019 מתקשרים אלי... ואז אני מסביר להם שבאמת הבעיה לא אצלם

    במיוחד בנסטיקים זה ככה. הלקוח קנה נסטיק ב150 ש''ח. אצלו זה הון. אבל בפועל לא נראה לי ששווה משהו.. (מדבר עם מי שקונה כאן בארץ בכאלה מחירים) ואז יש לו תלונות איך לא עובד לו... א. איך מגדירים אותו?? קנו, יצאו מהחנות ומאותו רגע החברה שנותנת את הסים אחראית על הכל.... ואני לא מדבר על מקרה בודד... עשרות עשרות..
    ב. גם אחרי שעבד... לא תמיד יש קליטה טובה.... והרי הוא קנה את הסטיק בחנות שלא ידע כלום מה הוא מוכר... ומתברר שמאז שקנה אותו אף שזה דור4 (שהלקוח לא הבין מה זה בכלל...) התברר שמהיום הראשון עובד על דור3 וכמובן עובד איטי ואז החברה מקבלת קללות.... כי הלקוח לא מבין שצריכים לבדוק אצל מי שקנו את הסטיק איך מעבירים לדור4, איך מחפשים רשת ידנית....

    אני מדבר מידיעה. מניסיון.

    שיש טענות מוצדקות אני בטוח. אבל כמו שיש מוצדקות יש בידיוק את ההיפך.

    אתה צודק בכל מילה.
    אבל כשאתה מתקשר לחברה, למוקד שירות לקוחות והם יודעים רק להגיד לך ש"אצלינו הכל תקין", זה בדיוק נקרא שירות גרוע!
    סים כשר לדוגמא כפי הנראה בשוק מתמקצעים יותר בניידים, וכמה פעמים התקשרתי על דברים שבשורה התחתונה היו קשורים אלי - למודם או למחשב, אבל הם עזרו לי לפתור את זה!
    להגיד תמיד הקו אצלי תקין, גם אם זה נכון, זה ממש לא שירותי.
    אם ככה זה צריך להתנהל, אז באמת המוקד מיותר, ואפשר להשאיר רק כונן חירום להגדלת חבילות ושדרוגים....



  • עכשיו דיברתי איתם דרך צאט והתשובה בסוף היתה (אחרי שכן ניסו להבין ולהסביר) זה קשור אליך ולא לספק....



  • אחרי שאמרו שזה קשור אליך ולא לספק ניסו לעזור לך או נטשו אותך?



  • @קריקטורה אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:

    אחרי שאמרו שזה קשור אליך ולא לספק ניסו לעזור לך או נטשו אותך?

    זה לא היה דרך הטלפון שאני יכול לדעת אם היו אומרים להתראות ומנתקים אבל מ,מ הבנתי שזו תשובה סופית, ואין כ"כ מה לדון יותר בזה.



  • @netanel אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:

    אני למשל לא מדבר על תקלות. אני מדבר על דברים מינימלים בהגדרות. אני מנסה להבין אם הגדרתי במוד דולנג ולא ויפי מדוע בכל זאת לפעמים מתחבר לי ע"י מוד ויפי? אז אחד אומר לך שאם לאחרים אין את תוכנת הנטסטיק אין סיכוי שיתחברו. השני בכלל לא רוצה להתייחס לשאלה כי הוא מעלה נתונים אצלו ורואה שאין לי בכלל חבילה למרות שבזמן שאני מדבר איתו האינטרנט פועל. והשלישי אומר לך כך או כך.... ובכלל יש מי שמתנער מלעזור וטוען שזה לא קשור לספק....

    רק כדי להבין. קנית את הסטיק דרכם?



  • @frize37 הנה הסיפור שלי:
    אני לא מתכוון סתם ללכלך ואשלח לך את המספר שלי. ובמידה והתברר שטעיתי אתקן כאן את הנצרך.

    1. מענה בתמיכה הטכנית ארך לי ברוב הפעמים [6 פעמים בימים האחרונים...] 12 דקות למרות שלפי הבנתי החוק מחייב תוך 6 דקות. עידו מנהל תמיכה טכנית להבנת שיקר עלי במצח נחושה שאמר לי שתמיכה טכנית הוחרגה מהחוק.
    2. גם אחרי מענה השיחה ארכה לי בדרך כלל בין 30 דקות ל40 דקות!!! הסיבה לכך נראית בין חוסר מקצועיות לבין עיסוקים תוך כדי בתקווה שהלקוח יתייאש...
    3. כשביקשתי נציג בכיר אמרו לי שזה אורך יום עסקים... וגם כשהוא התקשר הוא לא חידש אלא חזר על המלל של הטכנאי הקודם בלי נסיון לעזור...
    4. הייתה לי בעיה באינטרנט. הבעיה נגרמה בגלל משיכה שלי של החוט של האינטרנט [זאת לא אשמתי פשוט השאירו לי את השקע פתוח...] משיכה קטנטנה שניתקה את האינטרנט. התקשרתי לתמיכה אמרו לי אנחנו צריכים לשלוח טכנאי בזק כדי לוודאות שזה לא קשור אליהם. הסברתי לנציג שזו בעיה בתוך הבית ובמיוחד שבאותו מקום יש לי קו של בזק שעובד. אבל אטימות. זה לא עניין אותם [אולי בגלל שהטכנאי של בזק הוא בחינם...]
    5. אחרי יומיים הגיע טכנאי של בזק וטען שהבעיה לא קשורה לבזק. אלא שתוך כדי עבודה הוא גרם נזק ללוח וניתק את האינטרנט של השכנים.... התקשרתי ל019 ואמרתי שהטכנאי של בזק אומר שזה לא קשור לבזק. אמרו לי אבל יש תקלה אזורית אז אתה לא יכול לבדוק אם זה לא תוקן... [כאילו שזה יכול להתחיל לעבוד מעצמו...] התווכחתי והתווכחתי אבל אטימות!!!
    6. לאחר מכן התקלה של בזק תוקנה- האינטרנט של השכנים התחיל לעבוד והקו של בזק אצלי בבית התחיל לעבוד. התקשרתי ל019 אמרו לי- בזק אומרים שיש תקלה איזורית. עניתי שבזק עדיין לא עדכנו את הסטטוס אבל הבעיה תוקנה עובדה שהקו של בזק אצלי בבית עובד. שום דבר אטימות!! אמרתי לנציג הרי הטכנאי בכל מקרה לא יבוא היום בוא תקבע לי טכנאי ועוד שעה כשבזק יתקנו את התקלה אם התרחש הנס והקו התחיל לעבוד מעצמו נבטל. כלום! אטימות!!
    7. היום ב"ה הגיע טכנאי [כמובן באיחור של שעה...] ותיקן את האינטרנט!!! אלא שכאן לא נגמר הסיפור...:
    8. יש לי קו טלפון אינטרנטי של נטוויזון על 019, עד היום הקו של נטוויזון עבד לי בכל השקעים בבית. והנה היום ראו זה פלא בחצי מהשקעם של הבית לא עובד הקו של נטוויזון אלא הקו הוירטואלי של 019. לא נורא טעויות קורות. התקשרתי ל019 אמרו לי אנחנו מטפלים רק באינטרט ולא בטלפון. הסברתי לפקידה שזה לא משנה כי הרי אם הטכנאי היה מגיע אלי הבייתה ושובר לי את הנברשת גם אז היית אומרת לי שאתם לא מתעסקים בנברשות?!... הטכנאי גרם לנזק קחו אחריות. כלום אטימות וצעקות וכלום לא משתנה... אפילו העלו את הטכנאי לקו שאמר שברור שהוא לא עשה כזו תקלה... כאילו שיגיד משהו אחר....
      לבסוף החליטו שישלחו את הטכנאי שוב ואם הוא יגיד שזה לא קשור אליו אצטרך לשלם עלות ביקור סרק של 250 ש"ח. כאילו יש צד שיגיד משהו אחר... גם לא הצלחתי למצוא הסבר הגיוני מה יכול לגרום לתקלה חוץ מהטיפול שלו היום....

    שוב! במידה ויתברר שטעיתי אתקן מייד. אבל מה שברור שהשירות שם הוא איטי, מסורבל, ובכלל לא בא לקראת לקוח וחמור מכך מנסה להתנער מאחריות ולהתחמק ממחוייבותיה!!

    אשמח לקבל תגובה!!
    סליחה על האריכות... זה תוצר של תסכול של כמה ימים בלא אינטרנט, טלפון, והרבה צעקות ואטימות.....


התחבר כדי לפרסם תגובה
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: