הצעה בענין תעודת אבטחה



  • ראינו בפורם וכן ראיתי הרבה שנתקלו (ועוד אחד היום) שלא מצלחים להגיע לאתרים מובטחים. הסיבה משום שלא מותקן תעודת אבטחה.

    אלא שהרבה משתמשים לא יודעים את זה ולא יודעים מה לעשות.
    במנגנון של הצטרפות לספק הממשק של נטפרי בודק זאת באופן אוטמטי.

    ואלא במקרה של מחשב אחר \ חדש לספק זה או בשעת התקנה חדשה של מחשב וכו' צריך לעשות זה מחדש ואז נתקלים הרבה בבעיה ולא יודעים מה לעשות.

    ההצעה שיהיה מנגנון אוטמטי שיבדוק אם יש תעודת אבטחה ובמקרה שאין יציע למשתמש להתקין. לזכרוני יש לרימון ואתרוג מנגנון כזה (בעת חיפוש הוא מציע למשתמש להתקין ההאבטחה אם זה לא קיים במחשב).



  • היום זה פחות אקטיבי כי שמחפשים בשורת הכתובת הוא מפנה לגוגל של HTTPS ואז אי אפשר לבצע את זה.
    בגלל שהדפדפן ישר מזהה את הבעיה. עוד לפני שהוא מעלה את הדף.

    אנחנו צריכים להקליט בטלפון של התמיכה שכל בעיה לבדוק קודם ב 414.co.il



  • @magicode אמר בהצעה בענין תעודת אבטחה:

    אנחנו צריכים להקליט בטלפון של התמיכה שכל בעיה לבדוק קודם ב 414.co.il

    תודה על התגובה.

    את הבדקיה האוטמטי הזאת אולי יש לפרסם לא רק בטלפון ואלא גם באזור אישי במקום בולט (וגם בדף הבית ובפאנל המהיר).


התחבר כדי לפרסם תגובה