הוט



  • האם יש אפשרות לתשתית הוט בלי סים כשר?



  • @אנוממי למה הכוונה?



  • @bbn אמר בהוט:

    @אנוממי למה הכוונה?

    בירור.jpg



  • @אנוממי אמר בהוט:

    @bbn אמר בהוט:

    @אנוממי למה הכוונה?

    בירור.jpg

    מה זה מה שכתוב ITC? האם הם עובדים עם נטפרי? תמיד זה היה עם סים כשר!



  • @אנוממי צודק
    אבל כנראה יש ספק חדש



  • @bbn אמר בהוט:

    @אנוממי צודק
    אבל כנראה יש ספק חדש

    בדיוק לכן שאלתי!
    כי לא הבנתי למה אני צריך לשלם 20 לסים כשר אם יש לי ספק!



  • @אנוממי אבל אתה תמיד תיצטרך לשלם לספק(סים כשר/ITC) וגם לתשתית(הוט)



  • @אנוממי
    כמה שאני הבנתי בעבר ביררתי על זה
    ושאלתי את אותה שאלה בסים כשר וענו לי שהם מחזיקים בITC שרת מיוחד למסונן לכן זה עולה 20 ש"ח חוץ מהספק.



  • @אנוממי אמר בהוט:

    @bbn אמר בהוט:

    @אנוממי צודק
    אבל כנראה יש ספק חדש

    בדיוק לכן שאלתי!
    כי לא הבנתי למה אני צריך לשלם 20 לסים כשר אם יש לי ספק!

    אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
    אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?



  • @aiib אמר בהוט:

    @אנוממי אמר בהוט:

    @bbn אמר בהוט:

    @אנוממי צודק
    אבל כנראה יש ספק חדש

    בדיוק לכן שאלתי!
    כי לא הבנתי למה אני צריך לשלם 20 לסים כשר אם יש לי ספק!

    אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
    אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?

    אני שואל מה זה מה שכתוב בנטפרי ספק ITC?



  • @אנוממי אמר בהוט:

    @aiib אמר בהוט:

    @אנוממי אמר בהוט:

    @bbn אמר בהוט:

    @אנוממי צודק
    אבל כנראה יש ספק חדש

    בדיוק לכן שאלתי!
    כי לא הבנתי למה אני צריך לשלם 20 לסים כשר אם יש לי ספק!

    אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
    אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?

    אני שואל מה זה מה שכתוב בנטפרי ספק ITC?

    אתה שואל מה ההבדל בין ה2 או למה לך להעדיף את סים כשר כשיש את ITC?



  • @aiib אמר בהוט:

    @אנוממי אמר בהוט:

    @aiib אמר בהוט:

    @אנוממי אמר בהוט:

    @bbn אמר בהוט:

    @אנוממי צודק
    אבל כנראה יש ספק חדש

    בדיוק לכן שאלתי!
    כי לא הבנתי למה אני צריך לשלם 20 לסים כשר אם יש לי ספק!

    אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
    אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?

    אני שואל מה זה מה שכתוב בנטפרי ספק ITC?

    אתה שואל מה ההבדל בין ה2 או למה לך להעדיף את סים כשר כשיש את ITC?

    בדיוק!!!



  • @אנוממי מה בדיוק? הבאתי 2 אופציות לבחירה...



  • אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
    אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?

    @קריקטורה אמר בהוט:

    @אנוממי
    כמה שאני הבנתי בעבר ביררתי על זה
    ושאלתי את אותה שאלה בסים כשר וענו לי שהם מחזיקים בITC שרת מיוחד למסונן לכן זה עולה 20 ש"ח חוץ מהספק.

    סים כשר, מעמידה שרתים מול כל ספק אינטרנט גם ספקים נייחים וגם ספקים ניידים (לכל ספק שרת בנפרד),
    כמו"כ סים כשר מנהלת בס"ד את השירות ללקוחות שלה ברמה הגבוהה ביותר באופן עצמאי והחברה מטפלת בבעיות מול החברות



  • @סים-כשר אמר בהוט:

    כמו"כ סים כשר מנהלת בס"ד את השירות ללקוחות שלה ברמה הגבוהה ביותר באופן עצמאי והחברה מטפלת בבעיות מול החברות

    שזה אומר זמינות נמוכה יותר של מענה מבחינת שעות זמינות וכמות תומכים?
    וזה אומר גם שבמקום להסביר ישר לטכנאי אני צריך להסביר למישהו אמצעי והוא מעביר את השאלות הלאה ואז חוזר אלי עם שאלות ושב אני וחוזר חלילה?

    כמובן שאני לא שואל בשביל לקנטר אלא כדי להבין את הרעיון. שוקל הצטרפות אבל אני כבר עם כוויות רציניות מ019 לא רוצה ליפול שוב...



  • @aiib
    בדרך כלל את רוב הבעיות הנציגים פותרים ללקוחות בשיחה הראשונה
    במידת הצורך אנחנו מעלים בועידה נציג מהחברה אליה הלקוח משוייך
    או לחילופין במידה וזה בעיה רחבה יותר מרימים דגל מול מי שצריך



  • @סים-כשר יש תמיכה טכנית 24 שעות?
    האמת היא שזה קצת מפחיד אותי... יש מישהו שיכול להרגיע אותי מנסיון?
    הסיבה שזה לא ישר דרך החברה זו החלטה שלך כי אתה חושב שזה יותר טוב או בגלל שזה ההסכם עם החברה?

    אגב, בפוסט אחר טען מישהו שהתחלתם לגבות 180 ש"ח במקרה שצריך טכנאי בזק. זה נכון? @סים-כשר



  • @aiib
    שעות הפעילות שלנו הם מ 10 בבוקר עד 20
    זה ההסכם והדרישות של החברות
    הגביה של ה 180 ש"ח זה עלות שטרפל גובים על הקפצה של טכנאי בזק , לפי הידוע לי בזק גובים את זה מכל הספקים והלקוחות שלהם במקרה והבעי' לא נמצאת במגרש שלהם



  • @סים-כשר אמר בהוט:

    @aiib
    שעות הפעילות שלנו הם מ 10 בבוקר עד 20

    ומ8 בערב? אין שירות בשום מקום? גם לא בחברה? זה קצת בעייתי... בדרך כלל הבעיות שאני נתקלתי זה בערב...

    הגביה של ה 180 ש"ח זה עלות שטרפל גובים על הקפצה של טכנאי בזק , לפי הידוע לי בזק גובים את זה מכל הספקים והלקוחות שלהם במקרה והבעי' לא נמצאת במגרש שלהם

    שום חברה איך שידוע לי לא גובה מהלקוח את הסכום הזה!! סיבה משמעותית שלא להצטרף! זה אמור להישאר תמיד? לא מבין איך יש להם לקוחות...

    כשהייתה לי תקלה ב019 הם ישר שלחו לי בזק, זה מעניין כי אם בזק גובים מהם במקרה שזה לא קשור אליהם מדוע הם לא שולחים טכנאי מעצמם כדי למנוע חייוב מוגדל?



  • החברה אחרי 8 בערב לא פעילה
    יש מקרים שאנחנו יכולים לעזור דרך המייל ,
    גם החברות בדרך כלל לא פעילות בשעות האלו ,
    לגבי הגביה של ה 180 ש"ח אני לא מכיר ספציפי את המקרה אבל לדעתי כל מקרה צריך לראות לגופו


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: