משהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!



  • זה נראה לי משהו חדש, שראוי להכניס אותו בויקי של המחירים.
    עד היום כשהיית צריך טכנאי בזק לבדוק תשתית, לא היית משלם.
    אם אתה בסים כשר - כעת לראשונה התבקשתי לשלם על הטכנאי 180 ש"ח. כך הודיעו לי מטריפל סי, הספק של סים כשר.
    זה רק בסים כשר או שהחידוש הזה נמצא מהיום בכל החברות?



  • This post is deleted!


  • ההודעה שלי נמחקה בגלל תקלה טכנית או שמישהו מההנהלה מחק אותה?
    יש סיבה שההנהלה תמחק אותה?

    עריכה: כעת אני רואה שהפוסט הרשמה חשובה שפתח @yair-na גם נסגר. האם יש כאן מגמה של מחיקת פוסטים שמדברים נגד החברות בנטפרי?! או שזה רק צירוף מקרים?

    זכותה של ההנהלה לחשוב שלא טוב לדבר נגד החברות אבל שיודיעו במקום למחוק....



  • @aiib זה הודעה שקיבלתי מ @yair-na :
    ערב טוב לכולם.

    היות וראיתי שהרישום דליל, ע"כ נראה לרדת מהעניין, היות והציבור אינו מתעניין.

    אל דאגה – כל הפרטים האישיים שנמסרו, יימחקו.

    בברכה, ושבת שלום



  • @מישווו אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    @aiib זה הודעה שקיבלתי מ @yair-na :
    ערב טוב לכולם.

    היות וראיתי שהרישום דליל, ע"כ נראה לרדת מהעניין, היות והציבור אינו מתעניין.

    אל דאגה – כל הפרטים האישיים שנמסרו, יימחקו.

    בברכה, ושבת שלום

    גם אני קיבלתי את ההודעה הזאת.

    ממש חבל שעד שמישהו הרים את הכפפה ומוכן לפעול.

    לדעתי בסופו של יום רוב משתמשים לא עוברים על הפורום, אולי מידי פעם לחיפוש מסויים.
    אפשר לראות מעגל שבו פחות או יותר אותם שמות (ניקים).

    אולי הצורה להגיע לכמות לקוחות גבוהה היא שמישהו מה @administrators ישלח הודעה כללית לא דרך הפורום, אלא דרך ממשק שמגיע לכולם כמו המיילים.



  • @aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    ההודעה שלי נמחקה בגלל תקלה טכנית או שמישהו מההנהלה מחק אותה?
    יש סיבה שההנהלה תמחק אותה?

    עריכה: כעת אני רואה שהפוסט הרשמה חשובה שפתח @yair-na גם נסגר. האם יש כאן מגמה של מחיקת פוסטים שמדברים נגד החברות בנטפרי?! או שזה רק צירוף מקרים?

    זכותה של ההנהלה לחשוב שלא טוב לדבר נגד החברות אבל שיודיעו במקום למחוק....

    אפשר פתרון לחידה? "רישום דליל" "ציבור אינו מתעניין" "פרטים אישיים יימחקו"?
    נראה לי שמישהו רכב על אשכול שפתחתי, ומנהל בו שיחות אישיות...

    אפשר התייחסות לנושא המקורי?



  • @אבצן אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    אפשר פתרון לחידה? "רישום דליל" "ציבור אינו מתעניין" "פרטים אישיים יימחקו"?

    רישום דליל, הכוונה להצעתו של @yair-na לעשות רישום של לקוחות שמעוניינים לבא כקבוצה ולקבל הצעות מחיר זולות מספקים, אבל לצערו היה רישום דליל (מקום שבו כל מי שנרשם רשם פרטים אישיים).

    מקווה שהחידה נפתרה.



  • @ayys613 אבל עדיין זה חסר קשר לנושא האשכול.



  • @נטפריס אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    @ayys613 אבל עדיין זה חסר קשר לנושא האשכול.

    @אבצן אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    אפשר פתרון לחידה? "רישום דליל" "ציבור אינו מתעניין" "פרטים אישיים יימחקו"?
    נראה לי שמישהו רכב על אשכול שפתחתי, ומנהל בו שיחות אישיות...

    אפשר התייחסות לנושא המקורי?

    @נטפריס תודה על פתיחת העיניים, נאיביות לשמה שלי.

    ולפותח האשכול @אבצן סליחה על המענה (שבטח הרגיז לא פחות מהרכיבה).
    אני לצערי/לשמחתי לא הזמנתי טכנאי לדעת האם יש עלויות, ניסית לברר מול בזק האם יש להם עלות כזאת, או שאין אפשרות לעשות ישירות ?



  • @אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
    תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי



  • @6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    @אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
    תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי

    @סים-כשר אישר לי שפעמים החברה גובה 180 שקל על ביקור טכנאי בזק שבזק גובים מהם.
    הוא אמר שהוא יברר השבוע באיזה מקרים גובים ובאיזה לא



  • @aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    @6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    @אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
    תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי

    @סים-כשר אישר לי שפעמים החברה גובה 180 שקל על ביקור טכנאי בזק שבזק גובים מהם.
    הוא אמר שהוא יברר השבוע באיזה מקרים גובים ובאיזה לא

    זה ממש מוזר, לא זוכר שגבו ממני אי פעם עבור שירות זה חלק מהתשלום החודשי. אולי בזק גובים אם הזמינו אותם והתקלה היתה בבית ולא בתשתית שלהם, אבל זה לכאורה אמור להיות משהו שחברת התשתית אמורה לבדוק לפני שהיא מזמינה טכנאי בזק ולא ליפול על הלקוח.



  • @6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    @aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    @6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    @אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
    תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי

    @סים-כשר אישר לי שפעמים החברה גובה 180 שקל על ביקור טכנאי בזק שבזק גובים מהם.
    הוא אמר שהוא יברר השבוע באיזה מקרים גובים ובאיזה לא

    זה ממש מוזר, לא זוכר שגבו ממני אי פעם עבור שירות זה חלק מהתשלום החודשי. אולי בזק גובים אם הזמינו אותם והתקלה היתה בבית ולא בתשתית שלהם, אבל זה לכאורה אמור להיות משהו שחברת התשתית אמורה לבדוק לפני שהיא מזמינה טכנאי בזק ולא ליפול על הלקוח.

    אני מתפלא על כך בדיוק כמוך! ולכן נתתי את האופציה להגיב להרב @סים-כשר שאמר לי שיבדוק זאת השבוע.
    זה עוד יותר אבסורד כי בדרך כלל החברות הסיטונאיות לא רוצות לשלוח טכנאי שלהם לפני שהם שוללים תקלה של בזק ולכן גם להעדיף שליחה של טכנאי של בזק וגם לגבות ממך תשלום על כך זה ממש אבסורד



  • @6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    @aiib אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    @6262 אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    @אבצן בגדול לא אמור להיות תשלום עבור טכנאי זה חלק מהשירות של חברת התשתית.
    תנסה לבדוק מולם על מה ולמה גובים תשלום ולמה זה לא נחשב לחלק מהשירות שאתה זכאי לו עבור התשלום החודשי

    @סים-כשר אישר לי שפעמים החברה גובה 180 שקל על ביקור טכנאי בזק שבזק גובים מהם.
    הוא אמר שהוא יברר השבוע באיזה מקרים גובים ובאיזה לא

    זה ממש מוזר, לא זוכר שגבו ממני אי פעם עבור שירות זה חלק מהתשלום החודשי. אולי בזק גובים אם הזמינו אותם והתקלה היתה בבית ולא בתשתית שלהם, אבל זה לכאורה אמור להיות משהו שחברת התשתית אמורה לבדוק לפני שהיא מזמינה טכנאי בזק ולא ליפול על הלקוח.

    לא רק שזה מוזר, אלא גם לפני כחודשיים נשלח אלי טכנאי בזק שיבדוק את הקו והכל היה תקין, והוא לא גבה מאומה, הגם שהייתה בעיה אצלי בבית.
    כדאי לסים כשר לדעת, שאם גובים תשלום על טכנאי בזק, איני רואה הרבה שיישארו אצלו, מפני שבהזדמנות הראשונה בה יצטרך הלקוח שירות - הוא יעדיף לוותר ולעבור לחברה מתחרה שאינה גובה תשלום על טכנאי.
    אגב, שלא להבין לא נכון, אני בסה"כ מרוצה מ'סים כשר' ואין לי תלונה עליהם.



  • במקרה של לקוח עם בנדל בטריפל, כשיש תקלת גלישה, שטריפל לא מצליחים לטפל בה מרחוק, והיא לא נראית תקלת ספק, עולה הסבירות שמדובר בתקלת תשתית (בין הארון של בזק לשקע בבית),
    היות והתשתית - פיזית - היא רק בשליטת בזק, מתאמים ביקור טכנאי של בזק, אם אכן הייתה תקלה, אין עלות, במידה והתקלה היא לא באשמת טריפל או בזק יש עלות של 180 ש"ח, שזו העלות של בזק ללא רווח שלנו או טריפל
    כמובן לא מתאמים טכנאי ללא ידיעת לקוח...



  • @סים-כשר אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    במקרה של לקוח עם בנדל בטריפל, כשיש תקלת גלישה,

    זה רק בטריפל C?

    תקלת תשתית (בין הארון של בזק לשקע בבית),
    היות והתשתית - פיזית - היא רק בשליטת בזק,

    איך שידוע לי בזק אחראיים עד לארון והספק אחראי עד לשקע ראשון [ככה לשון החוק]

    במידה והתקלה היא לא באשמת טריפל או בזק יש עלות של 180 ש"ח,

    אלא מי? כלומר, מתי זה נקרא באשמת הלקוח? כשהוא לא חיבר את החוט לקיר? כשהראוטר שלו הפרטי לא תקין?

    אשמח להסברים!



  • גם בבזק עצמם בלי שוק סיטונאי לוקחים ללקוחות שלהם כסף על ביקור טכנאי אם מתברר שזה לא באשמת בזק, רק שבבזק בשביל לתת לך שירות טוב זה נדיר שיחייבו אותך אפילו כשזה באשמתך (אלא אם כן אתה מטריד אותם הרבה פעמים), דבר שכמובן שבשוק סיטונאי אין להם שום אינטרס לוותר לך.
    (דברים אפשריים, חיבורי טלפון על ידי טכנאי אחר שיצרו בעיות, ילדים ששיחקו בארון תקשורת, ילדים שהרסו את השקע של הטלפון, וכן הלאה)



  • @3-פינות 99 אחוז מהתקלות קורות בגלל הגורם האנושי. הרי לא הגיעו עכברים ואכלו את החוט... וגם א"כ בעיה שלך שלא שמרת מעכברים...
    בדרך כלל זה קורה בגלל משיכה קטנה לא נכונה וכדו'.
    אף אחד לא אמר שהחברה אחראית אם בכח ניתקת את החוט. אבל כל תקלה שנגרמת בצורה סבירה מצד הלקוח זה באחריות החברה כי אם לא אז על מה הם כן אחראיים?

    וסתם, חברה צריכה להיות טיפשה בשביל לגבות שהרי במקום לשלם אפשר לעבור חברה ולחסוך את הכסף הזה ואז להישאר בחברה השנייה...



  • @3-פינות אמר במשהו חדש?? בסים כשר התבקשתי לשלם על טכנאי בזק 180 ש"ח!:

    גם בבזק עצמם בלי שוק סיטונאי לוקחים ללקוחות שלהם כסף על ביקור טכנאי אם מתברר שזה לא באשמת בזק, רק שבבזק בשביל לתת לך שירות טוב זה נדיר שיחייבו אותך אפילו כשזה באשמתך (אלא אם כן אתה מטריד אותם הרבה פעמים), דבר שכמובן שבשוק סיטונאי אין להם שום אינטרס לוותר לך.
    (דברים אפשריים, חיבורי טלפון על ידי טכנאי אחר שיצרו בעיות, ילדים ששיחקו בארון תקשורת, ילדים שהרסו את השקע של הטלפון, וכן הלאה)

    כפי שהזכיר @aiib עד השקע הראשון בבית הטיפול באחריות הספק, זה ענין שלו עם בזק ושלו בלבד!!! וממש לא משנה מה התקלה.
    אם יש שקע אחד פעיל זה כבר סיפור אחר לא חושב שמשהו מזמין שירות אם הבעיה שלו בשקעים שהוא הוסיף בבית.



  • @6262 מהמסמך הבא נראה שמשרד התקשורת התיר לבזק לגבות כסף עבור ההתקנה ע"י טכנאי. אבל לא ברור האם זה כולל גם בטיפול בתקלה

    https://www.gov.il/BlobFolder/policy/5116/he/תשלום לחברת בזק עבור ביקור טכנאי בבית לקוח לצורך התקנה.pdf


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: