הערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]





  • @aiib אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:

    @magicode לעיונך....

    הנושא הצרכני רגיש הלכתית. לשון הרע הוא יותר גרוע מדבר אחר. (ח"ח).
    אם בעה"ב החליט שהוא לא מעוניין שיתרחש דיון צרכני על גבי הפורום. מה הטעם להתחיל להתווכח איתו.



  • @מעלה-ומוריד אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:

    אם בעה"ב החליט שהוא לא מעוניין שיתרחש דיון צרכני על גבי הפורום. מה הטעם להתחיל להתווכח איתו.

    שים לב שהוא לא מחק את הפוסט כי ככל הנראה הוא מסכים איתי חלקית [מקווה שהוא לא ימחוק בעקבות ההערה הזו...]
    לכן הצגתי את העמדה שאולי בכל אופן לא כדאי לחנוק מחאה צרכנית מסוג זה



  • @aiib שוין. תכלית, דעתי האישית היא לבכר חשש של דאורייתא'הס על פני ספק ספיקא של "ריווח צרכני".



  • כמדומני, שאם הדיון הראשון ננעל אז אין צורך להעלותו מחדש, היות וזה יכול להינעל כמו הדיון הראשון,
    וחבל על הזמן של כל אחד ואחד וחבל על הלשה"ר, וד"ל.



  • @קריקטורה איפה ראית לשון הרע בפוסט הזה?



  • את מי שזה מעניין, שאלתי מורה הוראה וזאת תגובתו:

    איסור לשה"ר הוא בין אם ע"י מזיק לממונו ובין אם פוגע בכבודו, ושניהם קיימים בזה, אך אם הוא לתועלת מותר כגון למנוע מאחרים ליפול ברשתם. או שעי"ז יבואו לשלם לך, וכן מותר לתבוע אותם בבית דין אף שעי"ז יתפרסמו מעשיהם. אך צריך שתהיה כונתך לתועלת ולא לנקמה.



  • אתה צריך קודם כל לבדוק אם באמת לפי הדין (כמובן הכוונה לדין התורה) הם חייבים לקבוע לך נקודת תקשורת לאיזה נקודה בבית שאתה רוצה, או שאולי גם מה שהם הציעו זה לא ממש חובה שלהם רק רצו לבוא איתך בטוב. מה גם שלמה לא תעבור חברה וגמרנו?



  • @loters אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:

    אתה צריך קודם כל לבדוק אם באמת לפי הדין (כמובן הכוונה לדין התורה) הם חייבים לקבוע לך נקודת תקשורת לאיזה נקודה בבית שאתה רוצה, או שאולי גם מה שהם הציעו זה לא ממש חובה שלהם רק רצו לבוא איתך בטוב. מה גם שלמה לא תעבור חברה וגמרנו?

    מכיוון ש@magicode ביקש שלא ארחיב יותר אני לא אכנס להסביר. אבל לא על זה כתבתי בתלונותי.

    לגבי לעבור חברה? נכון! זה בתהליכים אבל זה לא סותר שאני מחוייב למנוע מאחרים ליפול בפח



  • @aiib אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:

    למנוע מאחרים ליפול בפח

    זה לא קורה לכולם. אני לקוח מרוצה. וכמוני יש הרבה.
    אבל אין ספק שעשית את שלך. כולם יודעים כעת שיש מצב שנופלים בין הכסאות ולא מקבלים שירות.



  • @dLive אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:

    זה לא קורה לכולם. אני לקוח מרוצה. וכמוני יש הרבה.

    ברור!
    אני הייתי לקוח מרוצה במשך כמה שנים, פשוט לא היו תקלות...
    יש לי עוד מנוי כמה שנים גם ללא תקלות...

    אבל חברה נמדדת בשעת תקלות. ואילו היתה זו תקלה שלא נפתרת פעם אחת עוד איכשהו אבל פעמיים בתקופה שמופיע כנגדי חומה של אטימות זה כבר מראה משהו

    אבל רק בשביל ההשוואה יש לי קו של נטווזיון על האינטרנט וכפי שסופר הטכנאי של 019 קרע לי את החוטים. התקשרתי לנטוויזוון וללא וויכוחים מיותרים ולמרות שאמרתי שאני לא אצלם באינטרנט ובתשתית ולמרות שאמרתי שכרגע יש תקלה באינטרנט הם אמרו לי שהם יבואו לטפל לי בתשתית שכל הבית יהיה מחובר ושהאינטרנט יעבוד ולא אמרו לי קודם כל תטפל בתשתית שלך או לך ל019 או תיקח טכנאי פרטי וכו' וכו'...

    כמובן רק לשם השוואה....



  • אני אמרתי ברור שאני לא רוצה שהפרום יהיה בית דין.
    לא משנה אם אתה מפרגן לי או מעליב אותי.
    תסיים את הסיפור שפשוט תתנתק מ 019 ותעבור לחברה אחרת יש מספיק חברות מעולות מעולת בנטפרי.


התחבר כדי לפרסם תגובה
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: