חידוש חבילת אינטרנט



  • ההורים שלי לקוחות של אחת מהחברות שמשווקות את נטפרי (לא רוצה להרחיב יותר מדי על החברה), ובסוף שבוע שעבר הסתיימה להם חבילת הגלישה, והתקשרו לחברה ואמרו להם שבמוצ"ש יתחדש החבילה אוטומטי.
    מגיע מוצ"ש, אני הייתי אצל ההורים, ואמא שלי מבקשת ממני לך תבדוק לי האם האינטרנט עובד, בדקתי וזה עדיין לא עבד, אמרתי לאמא שלי שלכאורה זה יתחדש אחרי חצות.
    יום למחרת אמא שלי מתקשרת אליי ואומרת לי האם אני יכול לבדוק לה למה עדיין אין אינטרנט, התקשרתי לחברה, הם בדקו ואמרו: להוציא את הסטיק לחכות שני דקות ואז להכניס ויהיה אינטרנט, וכך הוה.
    ושאלתי:
    האם החבילה לא אמור להתחדש אוטומטי כמו שאמרו לאמא שלי בטלפון, או שצריך להתקשר אליהם, ואם אני לא מתקשר אז לא מתחדשת לי החבילה?
    אני פשוט רוצה להבין איך זה עובד????



  • @קריקטורה לא כ"כ מובן, הוצאתם את הנטסטיק לפני כן?
    כי כדי שהסים יתרענן ויחפש רשת מחדש ויתחבר לחבילה החדשה צריך לעשות לו סוג של ריסטארט כזה ולכן הוצאה והכנסה מועילה. גם בפלאפונים זה ככה.



  • זה כבר היה אחרי הוצאה והכנסה של הסטיק



  • @קריקטורה
    זה אמור להתחדש אוטומטי
    צריך לבדוק במקרה שלך למה זה לא קרה?



  • לכן שאלתי למה זה לא מתחדש אוטומטי, בפרט אחרי שאמרו לאמא שלי שזה אוטומטי?
    אולי החברה עושה כסף מזה שלא מחדשים חבילות......



  • @קריקטורה
    ממש לא.
    באיזה חברה מדובר?



  • האם יש מישהו מחברת RL אינטרנט שיכול לענות לי על השאלה?



  • אני לא מrl, אבל קשה לי מאוד להאמין שיש דבר כזה...



  • שמה?
    שלא מתחדש לבד או שמישהו יענה לי?
    אשמח לתגובה בנדון


Log in to reply
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: