נטפרי SOS



  • אני יודע שכבר כמה פעמים זה עלה לדיון, אבל לא ראיתי שום תגובה על זה, אני מכיר אישית שני חברים בעלי עסקים, [אחד מהם בעלים של רשת] והם אמרו לי שמכיון שבנטפרי לפעמים יש בעיות ולוקח זמן וכו' וכל סירטון צריך לשלוח דרך איזור אישי וכו', הם בכל זאת לא מוותרים על נטפרי, אבל יש להם עוד חיבור לא מסונן שהם מתחברים אליו מתי שיש בעיות וכו'.
    שניהם אמרו לי שהם מאוד מאוד רוצים שנטפרי יפתחו SOS שיעלה יותר [הם דיברו איתי על סכום של 150\200 לחודש לנטפרי (במקום ה15 הרגילים) ושהתמונות והסירטונים ישלחו מיד ללא צורך כל פעם לחכות וכו'.
    ראיתי שיש בפיתוח מסלול להרבה תמונות, אבל אני מדבר גם על סירטונים ושלא יצטרכו לשלוח דרך האישי.
    ולסיכום, תודה על החופש (להיות בטוח) שאתם נותנים לנו.



  • @ישראל-ג

    כבר דיברו על זה בעבר לא מעט
    ומתאר לעצמי שיש כיוון כזה, אלא שכרגע יש דברים כנראה יותר דחופים, (אדרבא,אולי אפשר להציע את זה ב"רעיונות לפיתוח"?) הענין הוא שזה דורש התארגנות לא פשוטה, שאי אפשר להעסיק עוד כמה עובדים בשביל לקוח אחד, אלא אתה צריך מסה של לקוחות כדי שיהיה משתלם כל הענין (אפילו רק כדי לכסות את ההוצאות). כמו כן צריך חשיבה רבה אם לא כדאי להגמיש לפעמים את הנהלים במקרים מסויימים, ואף שמפסידים מזה קצת מ"מ נראה שהרבה פעמים יצא הפסדו בשכרו (כפול אלף פעמים..) אני בטוח שהנהלת נטפרי שוקלת הדברים זמן מרובה וגם חושבת הלאה. וגם שאין רצונה באופן כללי שדיונים כגון אלו יתפרסמו ברבים, ולכן לא הארכתי ולא ירדתי לפרטים. בהזדמנות זאת אכן נשבח את העושים במלאכה ומצילים נפשות כל רגע. יישר כח עצום!



  • לכן אמרתי שמדובר במחיר של150\200 ש"ח כך שזה כן ישתלם בצורה מסוימת


התחבר כדי לפרסם תגובה
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: