זירוז הטיפול בפניות ע"י אפשרות לתיוג פניה חדשה מתוך רשימת תיוגים רלוונטית



  • ליצור אפשרות להוסיף תגית לפניה מתוך רשימת תגיות אפשריות שלכל אחת מהן כללים ברורים.
    לדוגמא: במקום שיצטרכו לחכות שהפניה תועבר לתגית "טיפול מקצועי" כאשר ידוע מראש שלא מדובר ב"פתיחת אתר" יהיה אפשר לעשות זאת ידנית ביצירת הפניה ובכך לזרז את הטיפול.
    אם יש חשש מכך שאנשים ינצלו את היכולת הזאת או שישתמשו בה בצורה שגויה אפשר להוסיף בנוסף לקריטריונים הברורים לכל תגית, ששימוש שגוי שחוזר על עצמו יביא לחסימת האפשרות למשתמש.



  • נראה לי שאם תכתוב בנושא של הפניה נא להעביר לטיפול מקצועי אז יעשו את זה אא"כ התומך יראה שהוא יודע לטפל


התחבר כדי לפרסם תגובה
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: